SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Nice, wat kost ie nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Trade Account, eerste jumbo pack, nice, gelijk stoppen nu
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit is een compleet normale reactie natuurlijk.
Oh zit Tim weer te trollenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze daar echt in trappen of wel?
Trap hem neer joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.
Jezelf in een slachtoffer rol plaatsen maar zelf altijd iedereen belachelijk maken.misselijk ventje
50kquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
nog 50k over op me tradeaccount, wat doen, nog 4 jumbo packs of een 50k pack
50k packquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
nog 50k over op me tradeaccount, wat doen, nog 4 jumbo packs of een 50k pack
hihiquote:
prachtpostquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
ja joh, 50k effe nog opmaken, 4 jumbo's is wel leuker want 4x kans, die 50k packs heb ik al op me main account geopend, 4 stuks, 2 xbox one en 2 xbox360 en alle 4 waren ze ruk
Je gaat zelf ook door.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.
Jezelf in een slachtoffer rol plaatsen maar zelf altijd iedereen belachelijk maken.misselijk ventje
Nee, helemaal niet genoeg. Ik wil het laatste woord hebben.quote:
had je maar een 50k pack moeten openenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:08 schreef Maver24 het volgende:
nog 4 jumbo's geopend met helemaal niks, helaas
Ja maar die waren zo ruk voor mij op me main account dat ik daar niet meer aan wilde beginnen. Heb Baines gelijk even overgezetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
had je maar een 50k pack moeten openen
Dat gaat niet lukken nee, gewoon Falcao en James en daariets omheen bouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier een oplossing voor ? Gr gr groetjes
dikke kus
ik lees het thuis welxx
http://www.futhead.com/14/squads/11215816/quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier een oplossing voor ? Gr gr groetjes
dikke kus
ik lees het thuis welxx
Quinteroquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/11215816/
Pepe en Coentrao kan niet
Ik vond hem maar kut, zeker voor zo'n belangrijke positiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er maar van leertDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Denk eens logisch naquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:40 schreef Revontulet het volgende:
Als een speler in het TOTS zit die week, stijgt of daalt zijn normale kaart dan? Of is dit net als heel de rest van de markt totaal willekeurig?
Oh ik heb hem niet geprobeerd maar hij leek me best oke. Wel 2* WF dat is wel rukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond hem maar kut, zeker voor zo'n belangrijke positie
Ik heb al 4x antwoord gegeven op zo'n vraag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:40 schreef Revontulet het volgende:
Als een speler in het TOTS zit die week, stijgt of daalt zijn normale kaart dan? Of is dit net als heel de rest van de markt totaal willekeurig?
Ja, dat is dus de verklaringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja met Santi kon ik zo ongelooflijk hard knallen had gedacht dat hij toch wel een hogere shotpower zou hebben. Heeft Santi longshot trait?
UP Hazard op de releasedag van TOTS gekocht voor 240K, dag later verkocht voor 298K. Hopen op een bundesliga TOTS, dan gaat zijn prijs hopelijk weer terug naar die 240K. Of lager.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb al 4x antwoord gegeven op zo'n vraag.
Aguero daalde van 150k tot 100k. Toen hij in TOTS zat ging hij stijgen, nu is hij weer 150k. Hetzelfde geldt voor Toure. Voor de rest heb ik geen prijzen gevolgd.
Dat zou niks uitmaken. Als een speler die trait heeft dan betekent het dat de CPU vaker probeert om van afstand te schieten.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou niks uitmaken. Als een speler die trait heeft dan betekent het dat de CPU vaker probeert om van afstand te schieten.
Dat klopt wel volgensmij. Of is een speler die clubvast is qua trait ook goedkoper oidquote:
Mijn ervaring is dat spelers met Longshot trait gewoon beter kunnen schieten van afstand. Net zoals spitsen met tries to beat the offside trap ook vaker op het randje lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat klopt wel volgensmij. Of is een speler die clubvast is qua trait ook goedkoper oid?
Dat je die offside trap trait merkt is logisch omdat de CPU loopacties voor je maakt. Of je die longshot trait merkt betwijfel ik wel. Spelers met die trait hebben doorgaans gewoon goede stats daarvoor, zelfde met die curve. Er zijn er maar een paar waar je iets aan hebt in online matches, de rest gaan vooral over CPU gedrag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat spelers met Longshot trait gewoon beter kunnen schieten van afstand. Net zoals spitsen met tries to beat the offside trap ook vaker op het randje lopen.
Ik voel toch wel groot verschil maar misschien zit het tussen de oren we zullen het nooit zeker weten vrees ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je die offside trap trait merkt is logisch omdat de CPU loopacties voor je maakt. Of je die longshot trait merkt betwijfel ik wel. Spelers met die trait hebben doorgaans gewoon goede stats daarvoor, zelfde met die curve. Er zijn er maar een paar waar je iets aan hebt in online matches, de rest gaan vooral over CPU gedrag.
Argues with referee is ook een erg nuttige trait
En pure kwaliteit. Ook niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:55 schreef Zhano het volgende:
Godver, al die vrije brabos hebben het tempo er goed in qua posten
Het is toch geen toeval dat we beiden die ervaring met Santi hebben? En het wordt niet logisch verklaard door zijn stats...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik voel toch wel groot verschil maar misschien zit het tussen de oren we zullen het nooit zeker weten vrees ik.
Ik weet het ook niet, maar voor Hernanes gaat voor mij hetzelfde op als ik daar mee longshot dan lijkt die bal zo gigantisch snel te gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is toch geen toeval dat we beiden die ervaring met Santi hebben? En het wordt niet logisch verklaard door zijn stats...
Maar die heeft ook gewoon 88 longshots.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar voor Hernanes gaat voor mij hetzelfde op als ik daar mee longshot dan lijkt die bal zo gigantisch snel te gaan
Ja dat is ook weer zo. Ik denk dat die traits toch allemaal wel mee spelen maar ik zou niet weten hoe je dat kan testenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar die heeft ook gewoon 88 longshots.
Even wennen ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:04 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe studio zo te zien bij RTL nieuws, Lijkt wel Pownews
Sturridge onder de 300K. Interessantquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
TOTS BPL prijzen wel weer heel anders verlopen dan we vooraf hadden gedacht..as usual
Zelfs die kut vent van een EA baas krijgt twee TOTS spelers in een packtwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 18:04:3163k coins left. Went for a 50k pack. Sorry http://t.co/uIhEXokU6f reageer retweet
quote:
Ik hoop dat hij zijn armen breekt, zodat hij niet meer kan tweetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:15 schreef Reemi het volgende:
Zelfs die kut vent van een EA baas krijgt twee TOTS spelers in een packtwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 18:04:3163k coins left. Went for a 50k pack. Sorry http://t.co/uIhEXokU6f reageer retweet
Op de PS 6.000 coinsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
niet op de xbox, sturridge is 340k op de xbox
Kompany TOTS voor 242K BIN. Zoveel lager kan het niet meer zou je zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
niet op de xbox, sturridge is 340k op de xbox
Mwauh valt wel mee tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef ThadCastle het volgende:
Die Luc Misson is wel een geniale advocaat dan
Nee maar hij herhaalt gewoon het trucje waarmee die blijkbaar ook het bosman arrest heeft ''gewonnen'' .quote:
Suits dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey bedankt he nu wil ik weer Duits kijken
Alsnog niet de waarde van Lallana.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie zei hier dat ik een maand moet SMLENO'en om de waarde van Lallana te verdienen? [ afbeelding ]
Dit is al meer dan 23k winst op 1 speler.
Vanaf nu ga ik geen gold packs meer kopen.. waarschijnlijk totdat ze met 35k of 100k packs komen
En dat voor iemand die nooit met een baas heeft te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef ThadCastle het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=Maver24&about=baas¬intopic=0
hehe
Hoe kan dat nou, als je zelf nooit een baas hebt gehad?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef ThadCastle het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=Maver24&about=baas¬intopic=0
hehe
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dat voor iemand die nooit met een baas heeft te maken
hahaha ik wilde echt net hetzelfde postenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als je zelf nooit een baas hebt gehad?
Ik was 37 secondes eerder met dit gevatte grapje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als je zelf nooit een baas hebt gehad?
En Toefjes post ook soort van hetzelfdequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahaha ik wilde echt exact hetzelfde posten
Best confronterend dat het dus langer dan 37 seconden duurt voor ik dat dus te zien kreegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was 37 secondes eerder met dit gevatte grapje.
Ik was 26 secondes eerder met deze conclusiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Toefjes post ook soort van hetzelfde
Ik typ maar eenhandig, want Sen heeft hongerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was 26 secondes eerder met deze conclusie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |