SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Nice, wat kost ie nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Trade Account, eerste jumbo pack, nice, gelijk stoppen nu
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit is een compleet normale reactie natuurlijk.
Oh zit Tim weer te trollenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze daar echt in trappen of wel?
Trap hem neer joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.
Jezelf in een slachtoffer rol plaatsen maar zelf altijd iedereen belachelijk maken.misselijk ventje
50kquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
nog 50k over op me tradeaccount, wat doen, nog 4 jumbo packs of een 50k pack
50k packquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
nog 50k over op me tradeaccount, wat doen, nog 4 jumbo packs of een 50k pack
hihiquote:
prachtpostquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
ja joh, 50k effe nog opmaken, 4 jumbo's is wel leuker want 4x kans, die 50k packs heb ik al op me main account geopend, 4 stuks, 2 xbox one en 2 xbox360 en alle 4 waren ze ruk
Je gaat zelf ook door.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.
Jezelf in een slachtoffer rol plaatsen maar zelf altijd iedereen belachelijk maken.misselijk ventje
Nee, helemaal niet genoeg. Ik wil het laatste woord hebben.quote:
had je maar een 50k pack moeten openenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:08 schreef Maver24 het volgende:
nog 4 jumbo's geopend met helemaal niks, helaas
Ja maar die waren zo ruk voor mij op me main account dat ik daar niet meer aan wilde beginnen. Heb Baines gelijk even overgezetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
had je maar een 50k pack moeten openen
Dat gaat niet lukken nee, gewoon Falcao en James en daariets omheen bouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier een oplossing voor ? Gr gr groetjes
dikke kus
ik lees het thuis welxx
http://www.futhead.com/14/squads/11215816/quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier een oplossing voor ? Gr gr groetjes
dikke kus
ik lees het thuis welxx
Quinteroquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/11215816/
Pepe en Coentrao kan niet
Ik vond hem maar kut, zeker voor zo'n belangrijke positiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er maar van leertDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Denk eens logisch naquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:40 schreef Revontulet het volgende:
Als een speler in het TOTS zit die week, stijgt of daalt zijn normale kaart dan? Of is dit net als heel de rest van de markt totaal willekeurig?
Oh ik heb hem niet geprobeerd maar hij leek me best oke. Wel 2* WF dat is wel rukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond hem maar kut, zeker voor zo'n belangrijke positie
Ik heb al 4x antwoord gegeven op zo'n vraag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:40 schreef Revontulet het volgende:
Als een speler in het TOTS zit die week, stijgt of daalt zijn normale kaart dan? Of is dit net als heel de rest van de markt totaal willekeurig?
Ja, dat is dus de verklaringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja met Santi kon ik zo ongelooflijk hard knallen had gedacht dat hij toch wel een hogere shotpower zou hebben. Heeft Santi longshot trait?
UP Hazard op de releasedag van TOTS gekocht voor 240K, dag later verkocht voor 298K. Hopen op een bundesliga TOTS, dan gaat zijn prijs hopelijk weer terug naar die 240K. Of lager.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb al 4x antwoord gegeven op zo'n vraag.
Aguero daalde van 150k tot 100k. Toen hij in TOTS zat ging hij stijgen, nu is hij weer 150k. Hetzelfde geldt voor Toure. Voor de rest heb ik geen prijzen gevolgd.
Dat zou niks uitmaken. Als een speler die trait heeft dan betekent het dat de CPU vaker probeert om van afstand te schieten.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou niks uitmaken. Als een speler die trait heeft dan betekent het dat de CPU vaker probeert om van afstand te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |