Hallo allemaal,
Ik was gisteren dus bevrijdingsdag aan het vieren. Lopen ik en mijn mattie een beetje door t centrum. Springt er opeens zo'n blonde meid voor ons. Ze ging half engels , half nederlands praten tegen ons. Weet ook niet waarom maar ze was wel fcked up dronken. Wij daar een beetje praten met haar over van alles en nog wat.
Op een gegeven moment komen haar vriendinnen er bij staan. Eentje vroeg of ze me nummer mocht , zou ze me in de avond bellen konden we samen chillen. Vond ik best. Dus ik geef mijn nummer. Ik krijg haar nummer we nemen afscheid. Later in de avond sms ik ze van waar zijn jullie? Geen reactie. Dus we lopen naar de festival terrein toe. Zie ik dat meisje dat me nummer vroeg en ik trek haar naar me toe en vraag van waar zijn je vriendinnen. Was ze kwijt geraakt dus ik zei van jo jij gaat met ons mee. Zei nog tegen haar van heb je gesmst , zei ze van oh ik heb niks gehad en ik kan je niet vinden op whatsapp.
(Mijn telefoon is in de ochtend kapot gegaan dus heb nu zo'n cheap ass nokia waarmee ik alleen kan smsen of bellen)
Dus ik dat uitleggen. Nja we hebben gewoon een hele leuke avond gehad

. Toen ze weg ging zei ze van ik bel je nog wel. Alleen ze heeft niet gebeld en ik heb haar vanmiddag gesmst van of ze haar vriendinnen nog had gevonden. Heb nog geen reactie. Waarschijnlijk heb ik haar nummer verkeerd opgeslagen.
Op
woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef
SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤