Jij zou in oorlogsvoering moeten gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jazeker.. Toptijd
En dan is die enkele keer dat je aan het water hebt gezeten en geen ruzie hebt gemaakt over wat dan ook de keer dat je je moet herinneren..
Want mooie tijdenpure haat voor die man en als nazi duitsland binnen zou vallen zou ik zijn deur als eerste aanwijzen
Ben ik al mee bezig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij zou in oorlogsvoering moeten gaan
Vandaag?quote:
Gaat je vast goed afquote:
Hoeveel energie heb je nu?quote:
Optie 1: etenquote:
Ik wacht rustig op een voorstel van de tegenpartij.quote:
Ik denk dat het FOK! en skyrim wordtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Optie 1: eten
Optie 2: gamen
Optie 3: FOK!
Optie 4: alledrie
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het FOK! en skyrim wordt
Tijdens het zetten was het een hel. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld, ook een pijn die je niet echt kan uitleggen of vergelijken met iets anders. Die tang voor je baarmoeder was het ergste. Het ding zelf zat er daarna zo in .... Gelukkig kon ik m'n moeder's hand fijnknijpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fera! Hoe erg was het? Veel buikpijn gehad?
En op wat voor manier voel je hem dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijdens het zetten was het een hel. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld, ook een pijn die je niet echt kan uitleggen of vergelijken met iets anders. Die tang voor je baarmoeder was het ergste. Het ding zelf zat er daarna zo in .... Gelukkig kon ik m'n moeder's hand fijnknijpen.Daarna een dagje kramp gehad, nog wat gebloed en de volgende dag nergens meer last van.
Heeeel soms voel ik hem nog, maar verder merk ik er niets van.Ik hoorde wel dat een hormoonspiraaltje minder pijn doet, dus wellicht heb jij meer geluk.
Ik voel soms een krampje bij een bepaalde beweging, maar meer ook niet. In het begin was op m'n zij liggen echt niet fijn, maar daar merk ik nu ook niets meer van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En op wat voor manier voel je hem dan?
Mijn afspraak is een paar dagen vervroegd, dus ik ga het zien vrijdag!
Volgens mij wel. De dokter vond zelf dat ze hem heel goed geplaatst had, dus weinig kans op verschuiving. Maar over vijf weken even terug voor controle om te kijken hoe hij uiteindelijk zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fijn trouwens, dat je nu geen last meer hebt. Tot nu toe reageer je er ook goed op?
En dat het plaatsen zelf heel vervelend is zei mijn zus ook al ja, al zei ze dat het wel te doen was. Spannend!
SEX. Spiraaltje = anticonceptie = handig als je nog geen kinderen wilt maar wel wilt neuken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |