Kijk een post boven je, Stefan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:38 schreef SunChaser het volgende:
Is er niet ergens n montage met de fragmenten en dan de klok.
Samen met Chapelle het zieligstquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
Dit zijn ze allemaal![]()
Edgar... oh dat was zo zielig![]()
Dat zou best kunnen inderdaad. Ze hoeven minder uit te melken om de uren vol te krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:25 schreef nelisb het volgende:
Goed begin, zit er weer helemaal in.
Van 24 afleveringen per seizoen naar 12. Volgens mij is dat wel een goede set.
Je hebt je goed ingelezen op de Wikia.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:07 schreef Tokus het volgende:
bij het opnieuw kijken van alle seizoenen vallen sommige dingen wel goed op...
zo heb je Safa in seizoen 4, die met zijn broer een wapenhandel runt in L.A.
[ afbeelding ]
bij seizoen 7 hebben ze dan blijkbaar vergeten dat ze die acteur al eens hadden ingehuurd, en hebben ze hem een andere rol gegeven. Jibraan, de moslim die met een bom de metro in moet.
[ afbeelding ]
nee, het viel me op toen ik daarnet die aflevering in seizoen 4 keek en ik onlangs seizoen 7 nog gezien heb (ja, rare volgorde). En dan even zoeken wie die acteur is om te zien of het toch echt dezelfde is.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je hebt je goed ingelezen op de Wikia.
dat is wel erg suf iddquote:Op maandag 12 mei 2014 20:07 schreef Tokus het volgende:
bij het opnieuw kijken van alle seizoenen vallen sommige dingen wel goed op...
zo heb je Safa in seizoen 4, die met zijn broer een wapenhandel runt in L.A.
[ afbeelding ]
bij seizoen 7 hebben ze dan blijkbaar vergeten dat ze die acteur al eens hadden ingehuurd, en hebben ze hem een andere rol gegeven. Jibraan, de moslim die met een bom de metro in moet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jammer, was echt de uitgelezen mogelijkheid geweest....
Overigens zit er wel een nadeel aan dat Jack terug is: nu worden we weer met de kneuzenposts van Sunchaser geconfronteerd.
Gebeurd wel vaker. Die negerterrorist uit seizoen 7 komt ook een keer voor in een eerder seizoen.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, het viel me op toen ik daarnet die aflevering in seizoen 4 keek en ik onlangs seizoen 7 nog gezien heb (ja, rare volgorde). En dan even zoeken wie die acteur is om te zien of het toch echt dezelfde is.
Klopt, heb destijds ook gezien dat die CTU agent (Gabriel?) uit seizoen 3 die in het hotel doodging door het virus een seizoen later (dacht ik?) ineens een bad guy was. Toen werd hij door een schep door dat jochie dood gemept.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker. Die negerterrorist uit seizoen 7 komt ook een keer voor in een eerder seizoen.
Gael? Sowieso niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, heb destijds ook gezien dat die CTU agent (Gabriel?) uit seizoen 3 die in het hotel doodging door het virus een seizoen later (dacht ik?) ineens een bad guy was. Toen werd hij door een schep door dat jochie dood gemept.
Gayel, geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, heb destijds ook gezien dat die CTU agent (Gabriel?) uit seizoen 3 die in het hotel doodging door het virus een seizoen later (dacht ik?) ineens een bad guy was. Toen werd hij door een schep door dat jochie dood gemept.
Oke Karin.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
Wat mij opviel. Zal wel een vrouwendingetje zijnIs dat de make-up van Chloe steeds goed zat. Je zou denken dat als ze ondervraagd was dat het er al half af zou zijn, maar nee hoor, gewoon nog dik erop.
Nee, Juma.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gayel, geloof ik.
Dubaku ook al??
Tering, dat moet gewoon wel een inside joke van de 24 makers zijn dan
Mogen ze ook wel doen met Bill Buchanan. Wat een baas is dat. Zijn stem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |