SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
50 microsoft points.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hoeveel is een golden contract op de ps3 waard?
900 coins.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hoeveel is een golden contract op de ps3 waard?
Meestal binnen het kwartierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als ik ze allemaal op qs 900 zet verkoop ik ze dus zeker wel?
wat is qs?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja instaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Shawcrossquote:
Soms als je geluk hebt 950quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar echt 900 op de ps3?![]()
Op de xbox one krijg ik met wat geluk 250 voor.
Was het een paint?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Shawcross![]()
Trapt iedereen er echt in?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
echt ongelooflijk dat geluk van mensen hier
nee het was echtquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Auba + 2 TOTS-spelers in een pack kan natuurlijk niet.
Hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
nee het was echt
Maar jij zei Shawcross en iedereen dacht dat Shaw was... maar ik zat verkeerd
voor 1k ook makkelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo debiel
Als een kut vent zoals jij geluk heeft kan ik daar niet tegen.
[..]
Doe eens niet zo debiel
Heb je al veel FUT coins verkocht dit jaar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo debiel
[..]
Doe eens niet zo debiel
Doe zelf normaal. Je maakt de hele tijd subtielequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.Ik doe al weken normaal tegen je....
Idiootje.
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Je maakt de hele tijd subtiele![]()
opmerkingen als iemand weer iets grappigs tegen mij zegt.
Maar ga maar mooi stoer doen met je 2 zielige TOTS-kaarten (toen ik een silver IF kreeg deed je ook zo dus nu doe ik het ook hihaho)
Subtiel? Ik vind dat niet zo subtielquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Je maakt de hele tijd subtiele![]()
opmerkingen als iemand weer iets grappigs tegen mij zegt.
Maar ga maar mooi stoer doen met je 2 zielige TOTS-kaarten (toen ik een silver IF kreeg deed je ook zo dus nu doe ik het ook hihaho)
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je al veel FUT coins verkocht dit jaar?
Hoe kan het dan dat je tradeprofit maar 1,8 mil is? Trade je op een ander account?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen 1x 100k aan Ajacied7, voor de rest niks en ik ga ook niks verkopen.
Hij zuigt gewoon in traden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je tradeprofit maar 1,8 mil is? Trade je op een ander account?
Hij is slecht in traden en in spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je tradeprofit maar 1,8 mil is? Trade je op een ander account?
Nee, en ik heb geen idee hoe dat wordt berekend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha hilarisch! Kut vent!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
jullie kunnen wat krijgen.. leuk he
doei
Jankbalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
jullie kunnen wat krijgen.. leuk he iemand met PDDNOS pesten
doei
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
jullie kunnen wat krijgen.. leuk he iemand met PDDNOS pesten
doei
Teveel blauwe spelers in een teamquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Op papier he........... zo goed.
Maar sinds ik dit heb gaat het alleen minder.
Wat te veranderen of ben ik gewoon slecht.
Weg met Hazard en in plaats daarvan SIF Suarez en nog een paar toppers halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
433 (4) gaan spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Lach altijd om iemand die zegt bronze spelers op je bank.quote:
Die gaan voor rond de 400quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Shiny bedoel je dan, die gewone golden gaan voor 250 buy now zie ik..
Misschien dan volgende keer eerst zelf eens kijken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Shiny bedoel je dan, die gewone golden gaan voor 250 buy now zie ik..
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een grap. Dan nog vind ik het niet leuk als mensen geluk hebben en ik niet.
Als je wilt counteren is Luiz natuurlijk niet de ideale CB met zijn med highquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb ik ook tijdje gedaan maar dan met Santi op CAM.
Met 433(2) kun je wel vies goed counteren.
Bij jou is het altijd een grap als je tegengas krijgt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een grap. Dan nog vind ik het niet leuk als mensen geluk hebben en ik niet.
JBGSquote:
Verbaas me nog steeds dat jij zo rustig bleef gisteren in de party toen ik die suarez er uit trok.quote:
Dat klopt. Omdat ik vaak niet serieus ben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd een grap als je tegengas krijgt.
Ik heb ook een negatief record (net aan maar toch, 5 verschil ofzo) maar een doelsaldo van plus 300quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
negatief record na 600 potjes is wel drama jaZou toch denken dat je wel beter wordt door te spelen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moest net tegen 6 legends op die stream
Weer bata gehad kameraad?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moest net tegen 6 legends op die stream
Nee dat niet maar heb er niet zoveel last van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je wilt counteren is Luiz natuurlijk niet de ideale CB met zijn med high
Zal wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Omdat ik vaak niet serieus ben.
Heb je EA al getweet?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ook een negatief record (net aan maar toch, 5 verschil ofzo) maar een doelsaldo van plus 300Nogal wat disconnects door de slechte draadloos thuis gehad
Zit je nou zelfs op je werk streams te kijkenquote:
Nee, dagje vrij vandaagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zit je nou zelfs op je werk streams te kijken
Papadag?quote:
Nee, gewoon vrij omdat ik vanochtend verplichtingen had. Zit er op die Xbox One niet een gewoon pass-knop? Litmanen speelt alles gelijk diepquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een tering irritante gast is dit zeg
Ziet er best netjes uit. Soms wat schokkerig, maar dat kan ook mijn verbinding zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Werkt dat wel een beetje soepel dat streamen via de One ja?
Ja is makkelijk om in te stellen. Je moet die Twitch app downloaden en dan even koppelen via een website.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Werkt dat wel een beetje soepel dat streamen via de One ja?
Dat recorden vind ik niet zo nuttig, maar wel chill als dat gemakkelijk gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja is makkelijk om in te stellen. Je moet die Twitch app downloaden en dan even koppelen via een website.
Xbox kun je 10 minuten recorden btw
Oke nu ga ik even mijn best doen
jawel 12 mei mijn eerste, waarom denk je dat ik hier zoveel postquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:18 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ouwe fiscalist, hedde ge geen tentamens ofzo??
Doe Vermeer free give away op je channel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja is makkelijk om in te stellen. Je moet die Twitch app downloaden en dan even koppelen via een website.
Xbox kun je 10 minuten recorden btw
Oke nu ga ik even mijn best doen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
jawel 12 mei mijn eerste, waarom denk je dat ik hier zoveel post
Acc 2quote:
Heb je dat team van mij nou gebouwd?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hij pakt me 3 meter er buiten vast
Nee van mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je dat team van mij nou gebouwd?
Heel simpel iddquote:
ga ik zo doen. heb nu bijna 3 milly. moet nog ff me trade pile verkopen. dan heb ik weer profitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je dat team van mij nou gebouwd?
3 Miljoen? Heb je messi ook verkocht om zo weer terug te kopen dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ga ik zo doen. heb nu bijna 3 milly. moet nog ff me trade pile verkopen. dan heb ik weer profit
Nog niet, maar zullen wel in dropbox staan tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan maar een oud tentamen vinden, Timmy heb jij er misschien meer?
Heb er nog 5/6 ofzo wel 2005 tm 2008, maar dat werkte bij mij een paar jaar geleden ook nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan maar een oud tentamen vinden, Timmy heb jij er misschien meer?
Oh ja, daar ben ik nog niet geweestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog niet, maar zullen wel in dropbox staan toch
Ik had 2 miljoen geinvest in traden gister avond. heb nu bijna 3 millyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 Miljoen? Heb je messi ook verkocht om zo weer terug te kopen dan?
Heb je die nog op je pc?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb er nog 5/6 ofzo wel 2005 tm 2008, maar dat werkte bij mij een paar jaar geleden ook nog
Ahja daarom wil je steeds coins kopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik had 2 miljoen geinvest in traden gister avond. heb nu bijna 3 milly
Jepquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen. Alles chill hiero. Nog wat gemist
Ja klopt, ik had 1 miljoen gekocht. en de rest is trade profitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ahja daarom wil je steeds coins kopen
Wie geinvest dan
Mwoah, zijn shooting is heel goed en passing ook maar als de nood aan de man komt dan is hij wel heel slecht in headingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje pech.. is Draxler wel een goede false 9 met die heading?
Neuh die was van Mathijsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:59 schreef Roypsv het volgende:
@timmy
dit was hem toch ?
http://wefut.com/en/squad/75091
Hebbon stuur duurquote:
Ga je nou ineens wel Ronaldo kopenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:02 schreef poker4lifee het volgende:
net of ik naar ds2 aan het kijken ben die met golds probeert te spelen
Subtiel Trapziequote:
Eto'o kopbal...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat mooi dit![]()
Zelfs voor mijn doen is dit dramatisch
Kan je de druk niet aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat mooi dit![]()
Zelfs voor mijn doen is dit dramatisch
Thanksquote:
Over welke divisie hebben we het eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hugo
Waarom krijgt die jongen bata van iemand met Lescott in zijn team..
3.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over welke divisie hebben we het eigenlijk?
Hij knikt ja toggquote:
Que?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gister Maver en Trapz..
Vandaag Trapz en Ozz?
Prachtig voorbeeld van mimicrae.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim vertoont soms gedrag van andere vast posters hier. [ afbeelding ]
Ik ben de slechtste.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is Rijst al wat beter geworden die gaf ik met FIFA 13 altijd harde batta
Je doet je best.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik doe niet veel voor je onder brosef
Royke krijgt ook al bataquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens een dag dat niks lukt
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niveau op next gen is wel hoger denk ik
Jepquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niveau op next gen is wel hoger denk ik
Niet alleen met FIFA hoor, je merkt het ook bij BF en Madden. De meeste die dat ding bij release kopen laat staan hem importeren zijn fanatiekere gamers.quote:
Ik denk dat dat effect inmiddels wel een beetje is uitgewerkt. Miss bij Nederlanders op de One wel, verder niet echt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet alleen met FIFA hoor, je merkt het ook bij BF en Madden. De meeste die dat ding bij release kopen laat staan hem importeren zijn fanatiekere gamers.
Dat er nu meer casual gamers zijn die een next gen heben gehaald? Dat betwijfel ik toch wel heel erg ik ken in mijn omgeving meer mensen die gewoon nog een jaar wachten met het halen van een PS4 of One omdat ze denken dat de prijs droptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat dat effect inmiddels wel een beetje is uitgewerkt. Miss bij Nederlanders op de One wel, verder niet echt.
In Engeland en de VS is het al heel normaal om de One of de PS4 te hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat er nu meer casual gamers zijn die een next gen heben gehaald? Dat betwijfel ik toch wel heel erg ik ken in mijn omgeving meer mensen die gewoon nog een jaar wachten met het halen van een PS4 of One omdat ze denken dat de prijs dropt
Ik had Varela goed hequote:
Dit slaat nergens op. Ik ben al lang gewend aan golds.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:02 schreef poker4lifee het volgende:
net of ik naar ds2 aan het kijken ben die met golds probeert te spelen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Ik ben al lang gewend aan golds.
Mensen gaan vast zeggen dat ik niet moet happen maar dan moet iemand geen onzin verkondigen.
quote:
Koop eerst voor 600 euro packs en probeer het dan nog eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb Mexes in mijn gratis pack dat ik zojuist gewonnen heb met die themecup. Hoe kan het toch dat Maver altijd iets moois krijgt, en ik niet? EA gunt mij gewoon niks![]()
Geen andere reactie mogelijk..quote:
gr grquote:
Ja, laat ik mijn spaarrekening eens plunderen voor dat rukbedrijfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Koop eerst voor 600 euro packs en probeer het dan nog eens.
Geen 600 euro tussen de kussens van je bank hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, laat ik mijn spaarrekening eens plunderen voor dat rukbedrijf![]()
Niet zo jankenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Ik ben al lang gewend aan golds.
Mensen gaan vast zeggen dat ik niet moet happen maar dan moet iemand geen onzin verkondigen.
Gewoon geen pampers meer kopen scheelt je een hoop op jaarbasis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, laat ik mijn spaarrekening eens plunderen voor dat rukbedrijf![]()
Ow, wacht. Daar heb ik nog niet gekekenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen 600 euro tussen de kussens van je bank hebben.__!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon geen pampers meer kopen scheelt je een hoop op jaarbasis.
Dure grap ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon geen pampers meer kopen scheelt je een hoop op jaarbasis.
Uh ohquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Rijst wordt momenteel open getrokken door Roy.
(_O_)
Niet overdrijven he.quote:
Klopt, en de grootste monsterscore staat op naam van DS2 met 0-6.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet overdrijven he.
Rijst heeft nooit gezegd dat hij goed is
Ik heb een keer met 10-1 van Rijst gewonnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Klopt, en de grootste monsterscore staat op naam van DS2 met 0-6.Het staat nu nog 5-0 bij Rijst.
Dat zijn geen officiële uitslagen zonder bewijs of beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb een keer met 10-1 van Rijst gewonnen![]()
Godver jij zit ook de hele tijd klaar hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel netjes van Rijst dat hij met zo'n team voor een wager durft te gaan.
Toch minder dan de 6-0quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb een keer met 10-1 van Rijst gewonnen![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godver jij zit ook de hele tijd klaar he
beetje jammer dat je niet inziet wanneer iets als grap bedoeld isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Als je daar niet tegen kan ook niet reageren.
Niemand geeft meer een neuk om jouquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bakkes en niet zo janken!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu doe je het weerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
/care, ik sta nu in de trein en ik moet wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niemand geeft meer een neuk om jou
De stream van Roy is vele malen interessanter.
Jullie ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beetje jammer dat je niet inziet wanneer iets als grap bedoeld is
quote:
80 shotpower misschien ligt het daaraan? Wel zijn finesse geprobeerd hij heeft 93 curve zie ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb nog geen wedstrijd verloren met TOTS Lallana erbij, speelt echt heel fijn. Een klein minpuntje: hij ken nie schieten5 potjes met hem gespeeld, 8 assists. Hij combineert geweldig, verdedigend staat hij ook zijn mannetje, maar pas 1 goal...ik mis best veel kansen met hem. Zijn schot lijkt ook zwak ofzo, terwijl hij veel betere shooting stats heeft dan Santi. Iemand dezelfde ervaring?
Zat ik ook al naar te kijken ja. Maar is meer dan Santi, maar die schoot echt harder en beter. Toch maar eens gaan curven jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
80 shotpower misschien ligt het daaraan? Wel zijn finesse geprobeerd hij heeft 93 curve zie ik
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je niet even een arm breken zodat je hier niet kan posten?
TR gemachtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja met Santi kon ik zo ongelooflijk hard knallen had gedacht dat hij toch wel een hogere shotpower zou hebben. Heeft Santi longshot trait?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken ja. Maar is meer dan Santi, maar die schoot echt harder en beter. Toch maar eens gaan curven ja
TR gemacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Roypsv het volgende:
haha ja kanker zooi ik moet nu werken
laterrrrrr
Omdat jij je bek niet kan houden en de hele tijd doorgaat. Dus hou nu je bek maar dicht en zeg niks meer tegen mij. Hetzelfde geldt voor Ozz en de andere mensen die ik niet mag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TR gemacht.
Altijd met geweld of ongelukken dreigen.
LEAVE DS2 ALONEquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat jij je bek niet kan houden en de hele tijd doorgaat. Dus hou nu je bek maar dicht en zeg niks meer tegen mij. Net als Ozz en de andere mensen die ik niet mag.
Ja 2-4.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft Roy de double or nothing ook gewonnen?
Hoo hoo, jij gaat mij niet vertellen wat ik wel doe en wat niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat jij je bek niet kan houden en de hele tijd doorgaat. Dus hou nu je bek maar dicht en zeg niks meer tegen mij. Hetzelfde geldt voor Ozz en de andere mensen die ik niet mag.
ben je bang?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, ik ga pas spelen na Serie TOTS uit is. Wil wel met mn beste team.
Jup, maar rijst heeft de coins nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft Roy de double or nothing ook gewonnen?
Is dit wel serieus of ook niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat jij je bek niet kan houden en de hele tijd doorgaat. Dus hou nu je bek maar dicht en zeg niks meer tegen mij. Hetzelfde geldt voor Ozz en de andere mensen die ik niet mag.
Drie weken lang normaal tegen je gedaan en niks tegen je gezegd en nu ga je ineens uit je naad...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ah balenquote:
Hahah dus voor niksquote:
Baasje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hij krijgt ze wel. Zo eerlijk ben ik wel.
Nee niet geven. Hij zet net ook zijn ps4 uit omdat hij achterkomtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Netjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat mag zeker maar je reacties zijn niet normaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Drie weken lang normaal tegen je gedaan en niks tegen je gezegd en nu ga je ineens uit je naad...
FYI: Het is trouwens een openbaar forum dus ik reageer waar ik op wil reageren.
En hij zei ook dat hij die tegenstanders van gisteren nooit betaald had als hij die 400k matches verloren hadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee niet geven. Hij zet net ook zijn ps4 uit omdat hij achterkomt
In jouw wereld misschien niet maar bij de grote mensen wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag zeker maar je reacties zijn niet normaal.
Oh laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hij zei ook dat hij die tegenstanders van gisteren nooit betaald had als hij die 400k matches verloren had![]()
![]()
Heeft ie die ook al gewonnen danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hij zei ook dat hij die tegenstanders van gisteren nooit betaald had als hij die 400k matches verloren had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In jouw wereld misschien niet maar bij de grote mensen wel.
Anders ga je maar lekker naar het foxkids, kindernet of kinderen voor kinderen forum.
Ja, dit is een compleet normale reactie natuurlijk.quote:
Gisteren 2x 400k geloof ik. In ieder geval 1x dat ik het gezien heb.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft ie die ook al gewonnen dan?
En die randoms betaalden dat gewoon? Bizarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren 2x 400k geloof ik. In ieder geval 1x dat ik het gezien heb.
Voor de wedstrijd al..snap er ook niks van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die randoms betaalden dat gewoon? Bizar
Huh wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd al..snap er ook niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |