SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
50 microsoft points.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hoeveel is een golden contract op de ps3 waard?
900 coins.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hoeveel is een golden contract op de ps3 waard?
Meestal binnen het kwartierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als ik ze allemaal op qs 900 zet verkoop ik ze dus zeker wel?
wat is qs?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja instaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Shawcrossquote:
Soms als je geluk hebt 950quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar echt 900 op de ps3?![]()
Op de xbox one krijg ik met wat geluk 250 voor.
Was het een paint?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Shawcross![]()
Trapt iedereen er echt in?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
echt ongelooflijk dat geluk van mensen hier
nee het was echtquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Auba + 2 TOTS-spelers in een pack kan natuurlijk niet.
Hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
nee het was echt
Maar jij zei Shawcross en iedereen dacht dat Shaw was... maar ik zat verkeerd
voor 1k ook makkelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo debiel
Als een kut vent zoals jij geluk heeft kan ik daar niet tegen.
[..]
Doe eens niet zo debiel
Heb je al veel FUT coins verkocht dit jaar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo debiel
[..]
Doe eens niet zo debiel
Doe zelf normaal. Je maakt de hele tijd subtielequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.Ik doe al weken normaal tegen je....
Idiootje.
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Je maakt de hele tijd subtiele![]()
opmerkingen als iemand weer iets grappigs tegen mij zegt.
Maar ga maar mooi stoer doen met je 2 zielige TOTS-kaarten (toen ik een silver IF kreeg deed je ook zo dus nu doe ik het ook hihaho)
Subtiel? Ik vind dat niet zo subtielquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Je maakt de hele tijd subtiele![]()
opmerkingen als iemand weer iets grappigs tegen mij zegt.
Maar ga maar mooi stoer doen met je 2 zielige TOTS-kaarten (toen ik een silver IF kreeg deed je ook zo dus nu doe ik het ook hihaho)
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je al veel FUT coins verkocht dit jaar?
Hoe kan het dan dat je tradeprofit maar 1,8 mil is? Trade je op een ander account?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen 1x 100k aan Ajacied7, voor de rest niks en ik ga ook niks verkopen.
Hij zuigt gewoon in traden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je tradeprofit maar 1,8 mil is? Trade je op een ander account?
Hij is slecht in traden en in spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je tradeprofit maar 1,8 mil is? Trade je op een ander account?
Nee, en ik heb geen idee hoe dat wordt berekend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha hilarisch! Kut vent!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
jullie kunnen wat krijgen.. leuk he
doei
Jankbalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
jullie kunnen wat krijgen.. leuk he iemand met PDDNOS pesten
doei
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
jullie kunnen wat krijgen.. leuk he iemand met PDDNOS pesten
doei
Teveel blauwe spelers in een teamquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Op papier he........... zo goed.
Maar sinds ik dit heb gaat het alleen minder.
Wat te veranderen of ben ik gewoon slecht.
Weg met Hazard en in plaats daarvan SIF Suarez en nog een paar toppers halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
433 (4) gaan spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Lach altijd om iemand die zegt bronze spelers op je bank.quote:
Die gaan voor rond de 400quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Shiny bedoel je dan, die gewone golden gaan voor 250 buy now zie ik..
Misschien dan volgende keer eerst zelf eens kijken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Shiny bedoel je dan, die gewone golden gaan voor 250 buy now zie ik..
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een grap. Dan nog vind ik het niet leuk als mensen geluk hebben en ik niet.
Als je wilt counteren is Luiz natuurlijk niet de ideale CB met zijn med highquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb ik ook tijdje gedaan maar dan met Santi op CAM.
Met 433(2) kun je wel vies goed counteren.
Bij jou is het altijd een grap als je tegengas krijgt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een grap. Dan nog vind ik het niet leuk als mensen geluk hebben en ik niet.
JBGSquote:
Verbaas me nog steeds dat jij zo rustig bleef gisteren in de party toen ik die suarez er uit trok.quote:
Dat klopt. Omdat ik vaak niet serieus ben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd een grap als je tegengas krijgt.
Ik heb ook een negatief record (net aan maar toch, 5 verschil ofzo) maar een doelsaldo van plus 300quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
negatief record na 600 potjes is wel drama jaZou toch denken dat je wel beter wordt door te spelen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moest net tegen 6 legends op die stream
Weer bata gehad kameraad?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moest net tegen 6 legends op die stream
Nee dat niet maar heb er niet zoveel last van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je wilt counteren is Luiz natuurlijk niet de ideale CB met zijn med high
Zal wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Omdat ik vaak niet serieus ben.
Heb je EA al getweet?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ook een negatief record (net aan maar toch, 5 verschil ofzo) maar een doelsaldo van plus 300Nogal wat disconnects door de slechte draadloos thuis gehad
Zit je nou zelfs op je werk streams te kijkenquote:
Nee, dagje vrij vandaagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zit je nou zelfs op je werk streams te kijken
Papadag?quote:
Nee, gewoon vrij omdat ik vanochtend verplichtingen had. Zit er op die Xbox One niet een gewoon pass-knop? Litmanen speelt alles gelijk diepquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een tering irritante gast is dit zeg
Ziet er best netjes uit. Soms wat schokkerig, maar dat kan ook mijn verbinding zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Werkt dat wel een beetje soepel dat streamen via de One ja?
Ja is makkelijk om in te stellen. Je moet die Twitch app downloaden en dan even koppelen via een website.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Werkt dat wel een beetje soepel dat streamen via de One ja?
Dat recorden vind ik niet zo nuttig, maar wel chill als dat gemakkelijk gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja is makkelijk om in te stellen. Je moet die Twitch app downloaden en dan even koppelen via een website.
Xbox kun je 10 minuten recorden btw
Oke nu ga ik even mijn best doen
jawel 12 mei mijn eerste, waarom denk je dat ik hier zoveel postquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:18 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ouwe fiscalist, hedde ge geen tentamens ofzo??
Doe Vermeer free give away op je channel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja is makkelijk om in te stellen. Je moet die Twitch app downloaden en dan even koppelen via een website.
Xbox kun je 10 minuten recorden btw
Oke nu ga ik even mijn best doen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
jawel 12 mei mijn eerste, waarom denk je dat ik hier zoveel post
Acc 2quote:
Heb je dat team van mij nou gebouwd?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hij pakt me 3 meter er buiten vast
Nee van mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je dat team van mij nou gebouwd?
Heel simpel iddquote:
ga ik zo doen. heb nu bijna 3 milly. moet nog ff me trade pile verkopen. dan heb ik weer profitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je dat team van mij nou gebouwd?
3 Miljoen? Heb je messi ook verkocht om zo weer terug te kopen dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ga ik zo doen. heb nu bijna 3 milly. moet nog ff me trade pile verkopen. dan heb ik weer profit
Nog niet, maar zullen wel in dropbox staan tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan maar een oud tentamen vinden, Timmy heb jij er misschien meer?
Heb er nog 5/6 ofzo wel 2005 tm 2008, maar dat werkte bij mij een paar jaar geleden ook nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan maar een oud tentamen vinden, Timmy heb jij er misschien meer?
Oh ja, daar ben ik nog niet geweestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog niet, maar zullen wel in dropbox staan toch
Ik had 2 miljoen geinvest in traden gister avond. heb nu bijna 3 millyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 Miljoen? Heb je messi ook verkocht om zo weer terug te kopen dan?
Heb je die nog op je pc?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb er nog 5/6 ofzo wel 2005 tm 2008, maar dat werkte bij mij een paar jaar geleden ook nog
Ahja daarom wil je steeds coins kopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik had 2 miljoen geinvest in traden gister avond. heb nu bijna 3 milly
Jepquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen. Alles chill hiero. Nog wat gemist
Ja klopt, ik had 1 miljoen gekocht. en de rest is trade profitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ahja daarom wil je steeds coins kopen
Wie geinvest dan
Mwoah, zijn shooting is heel goed en passing ook maar als de nood aan de man komt dan is hij wel heel slecht in headingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje pech.. is Draxler wel een goede false 9 met die heading?
Neuh die was van Mathijsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:59 schreef Roypsv het volgende:
@timmy
dit was hem toch ?
http://wefut.com/en/squad/75091
Hebbon stuur duurquote:
Ga je nou ineens wel Ronaldo kopenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:02 schreef poker4lifee het volgende:
net of ik naar ds2 aan het kijken ben die met golds probeert te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |