Ik bedoelde het namen-stukje, niet het visuele stukjequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik snap niet helemaal hoe je dat kan denken, aangezien Tyrion gewoon bij Sansa op t podium zat.... en de Martells in het publiek zaten
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het namen-stukje, niet het visuele stukje
Maester Ameon ja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd of dat nog belangrijk zou kunnen worden. Maar in principe heeft ie die naam afgezworen toen ie Nightwatch werd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
En danaerys is niet de enige targaeryan die nog leeft, die ouwe blinde die bij the night's watch zit is er ook eentje. Die heeft dat ooit een keer onthult maar zal daar nog eens op teruggekomen worden? Dat vraag ik me ook weleens af.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
En danaerys is niet de enige targaeryan die nog leeft, die ouwe blinde die bij the night's watch zit is er ook eentje. Die heeft dat ooit een keer onthult maar zal daar nog eens op teruggekomen worden? Dat vraag ik me ook weleens af.
The devil is in the details, ik vraag me af wat de moeite zou zijn van het onthullen ('t was toch niet een hele korte scene tussen Aemon en Jon) als ze daar niets meer mee gaan doen, of als dat niet op zijn minst weer een keer terug komt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maester Ameon ja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd of dat nog belangrijk zou kunnen worden. Maar in principe heeft ie die naam afgezworen toen ie Nightwatch werd.
Leek mij dus ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:36 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
The devil is in the details, ik vraag me af wat de moeite zou zijn van het onthullen ('t was toch niet een hele korte scene tussen Aemon en Jon) als ze daar niets meer mee gaan doen, of als dat niet op zijn minst weer een keer terug komt.
Als Maester Aemon maar niet naakt uit het vuur komt lopen vind ik alles goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leek mij dus ook
Misschien komt er straks wel een White alker bij de Wall en blijkt Aemon gewoon loeihard vuur te kunnen spuwen. FWOOOOSHHHH! Dood.
Haha, met 2 van die ouwe verschrompelde eieren vastquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:45 schreef iAvani het volgende:
[..]
Als Maester Aemon maar niet naakt uit het vuur komt lopen vind ik alles goed
Drat. Daar ging mijn primeur!quote:
quote:
Hoe weet Jorah dat eigenlijk?quote:
die twee namen verwar ik welquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]ooooooooo. Oke. Tyrell, Martell, het rijmt ook
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet Jorah dat eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |