quote:
't Is knap gedaan, maar er is werkelijk geen touw aan vast te knopenquote:
Was er niet op de plek waar hij Sam tegenkwam, een ondergrondse route (in een oude vestiging om The Wall te bewaken, maar die vanwege een tekort aan mensen niet bemand is)? De route die Sam en die Gilly namen om terug te komen vanachter The Wall en Bran heeft die route genomen om achter the Wall te komen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:54 schreef Onufriev het volgende:
Eigenlijk durf ik het niet te vragen vanwege alle fanatiekelingen hier, maar ik kan het toch niet laten.
Hoe en waarom is Bran voorbij The Wall gekomen? Ik weet dat hij moest vluchten uit Winterfell en op zijn reis nog Sam tegen is gekomen, maar ik heb het niet meer allemaal op een rijtje.
Ja, via het verlaten kasteel Nightfort, waar Bran ook het verhaal over de Rat Cook verteld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:02 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Was er niet op de plek waar hij Sam tegenkwam, een ondergrondse route (in een oude vestiging om The Wall te bewaken, maar die vanwege een tekort aan mensen niet bemand is)? De route die Sam en die Gilly namen om terug te komen vanachter The Wall en Bran heeft die route genomen om achter the Wall te komen.
That's one cock blocking T-shirt you're wearing there, son.quote:
who? me?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een verrekte snotpubert was
duuuude, is mijn kop nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja, je hoofd komt overeen met het beeld wat ik van je heb.
Dit was het moment dat Petyr (als nieuw benoemde Lord of the Vale geloof ik) naar the Eyrie ging om met Lysa te trouwen. Volgens Varys was zijn eerste keus Catelyn, Dit is waarschijnlijk niet helemaal waar, los van zijn gevoelens dan, aangezien hij bewust Jon Arryn had vermoord om uiteindelijk met Lysa te trouwen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:56 schreef Tokamak het volgende:
Hmm. Ik ben het stukje van Chaos is a ladder aan het terugkijken, en daar komt dit stuk gesprek in voor:
(V=Varys, P=Petyr)
V: Ugly old thing. (over de Iron Throne)
P: Yet it has a certain appeal.
V: The Lysa Arryn of chairs. Shame you had to settle for your second choice.
Lijkt er dus op dat Varys wist van de affaire met Lysa.
Door een totaal nietszeggende feestdag toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tussen aflevering 7 en 8 zitten twee weken wachttijd
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:35 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Door een totaal nietszeggende feestdag toch?
dat betekent dat je een week langer mag genieten van een seizoen gotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |