Doreah had ook wel een iets betekenisvollere rol met haar verraad natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Grappig dat men altijd met Doreah aan komt, maar nooit met Irri. Waarschijnlijk omdat Doreah grotere jetsers had....
Heeft ze die gehad dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren dat niet die hoertruusjes van de Khaleesi?
Sterk en onafhankelijke vrouw mijn anus. Het is een wicht dat gestopt moet worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dani vermoordt elk seizoen wel een paar.
Meh, Doreah maakte vooral (een negatieve) indruk door met Xaro in de slaapzak te duiken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Grappig dat men altijd met Doreah aan komt, maar nooit met Irri. Waarschijnlijk omdat Doreah grotere jetsers had....
Tijd om ze te herkijken dan. Ja de Khaleesi had toch van die Dothraki meisjes die haar vanalles leerden in bed en zo? Dat waren haar raadgevers en kamermeisjes. En 1 daarvan heeft haar verraden met die xoa xaa xiii... die dikke donkere dudequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ze die gehad dan?
Ik weet echt niks meer van de vorige seizoenen, lijkt het wel.
Dus misschien is ze wel heul niet dood.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tijd om ze te herkijken dan. Ja de Khaleesi had toch van die Dothraki meisjes die haar vanalles leerden in bed en zo? Dat waren haar raadgevers en kamermeisjes. En 1 daarvan heeft haar verraden met die xoa xaa xiii... die dikke donkere dudeEn nu zit ze opgesloten in de kluis.
Zou ik misschien wel moeten doen. Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tijd om ze te herkijken dan. Ja de Khaleesi had toch van die Dothraki meisjes die haar vanalles leerden in bed en zo? Dat waren haar raadgevers en kamermeisjes en zo. En 1 daarvan heeft haar verraden met die xoa xaa xiii... die dikke donkere dudeEn nu zit ze opgesloten in de kluis.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dus misschien is ze wel heul niet dood.
Ja, iemand kan gewoon die kluis gekraakt hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dus misschien is ze wel heul niet dood.
En al die ''bevrijde steden'' zijn weer dictaturen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sterk en onafhankelijke vrouw mijn anus. Het is een wicht dat gestopt moet worden.
Daarom wacht ze ook nog even. Ze gaf toch zelf al aan dat ze niet klaar was om Westeros te regeren als ze niet eens Slavers Bay onder controle kan houden? Zelfkennis heet datquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En al die ''bevrijde steden'' zijn weer dictaturen.
Good job KhaleesiSucces met Westeros
Bringing democracy to the world, one bullet at the time.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het was ook wel erg optimistisch om wat steden binnen te vallen en de bevolking te dwingen om hun duizendjarige tradities te staken en jouw waarden te volgen, om vervolgens weer weg te gaan en ervan uit te gaan dat alles precies zo blijft als jij wiltHet lijkt het Amerikaanse leger wel.
You're welcome.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Even speciaal voor onze Khaleesi ; super werk vrouw!Niet alleen qua plaatjes, maar ook je scherpe blik op de serie. Niks niet gezeur en gemekker, je bent kritisch en dat kan ik in ieder geval waarderen.
voor jou
Khaleesi is dan ook niet tegen dictatuur, ze heeft tenslotte besloten zelf ook dictator te worden in Mereen, Astapor liet ze aan een vermoedelijk gelieerde oligarchie en Yunkai liet ze in een staat van anarchie achter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En al die ''bevrijde steden'' zijn weer dictaturen.
Good job KhaleesiSucces met Westeros
Misschien is ze geboren in t gekken-jaar van de Targaryenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zou wel logisch en redelijk zijn als ze die steden alleen gebruikte om aan voorraden te komen voor haar leger. Hoewel ze dan a la de Dothraki gewoon hun goud zou kunnen accepteren en doortrekken.
Maar nu speelt ze gewoon met levens als oefening voor als ze Koningin van de wereld is. Het is komt niet over als iets anders dan een puberale machtsfantasie.
Dat is een algeheel fok-ding volgens mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:35 schreef Onufriev het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zo druk om de TT? Het doet er toch niet toe, ondanks dat het wel leuk is om een leuke quote uit de serie te gebruiken?
Ik vind het niet zo denderend dat we nu een splitsing in doden hebben (graveyard en rood), maar voor de rest: absoluut nice work, thanks!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef Khaleesi het volgende:
Graveyard af.
Er zijn nog wat plaatsen te vergeven. Suggesties welkom.
[ afbeelding ]
Deze graveyard zet ik in spoilertags onder de andere characters. Als het seizoen voorbij is zet ik alle rode doden uit de characters bij in het graveyard overzicht. Dus na elk seizoen werk ik alles bij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo denderend dat we nu een splitsing in doden hebben (graveyard en rood), maar voor de rest: absoluut nice work, thanks!![]()
Restpartijtje (nog) niet-opgenomen doden (seizoen 4 inbegrepen):
Mycah
Doreah
Ulf
Hoster Tully
Joffrey Baratheon
Ser Dontos Hollard
Eddard jr.
Orell
Geen idee, wie "men" wel of niet belangrijk genoeg vindt...
Oh, dat is helemaal top, dank je wel (alvast)!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Deze graveyard zet ik in spoilertags onder de andere characters. Als het seizoen voorbij is zet ik alle rode doden uit de characters bij in het graveyard overzicht. Dus na elk seizoen werk ik alles bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |