Mooie tirade maar wat een butthurt straalt er van hem af zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
You should shut your fooking hole. Ugly little cunt. You look like a fooking ball sack. Ugly looking stupid cunt face. I could piss in any gutter and sow five of you. You know how much they pay me to kill a man at King's Landing? Seven silvers. They told me a man's name and that man never saw daylight again. None of them cocksuckers got away from me. I haven't lost a fight since I was nine. Maybe it's time? Do you think? Eh? Maybe you're the man. Eh? Cunt?
I was a fookingg legend in Gin Alley. A fucking LEGEND. I would take any knight, ANY knight, any time. Fooking cunts in steel plate; fooking cowards.
Gezien de temperatuur daar denk ik dat het met de dikte van genoemde pikken nogal mee zal vallenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Naakte blauwe mennekes met een dikke pik!
Ze stonden erom bekend dat ze met een flinke erectie ten strijde trokken, omdat dat er lekker mannelijk uit zag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien de temperatuur daar denk ik dat het met de dikte van genoemde pikken nogal mee zal vallen
Meer de morele implicaties van Brans wargkunsten. Je zag de afschuw op Hodors gezicht toen hij besefte wat hij gedaan heeft. Het zou me niet verbazen als het tot een breuk leidt tussen die twee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Of was het ff om de wargskills van Bran te showen?
Ik denk dat het was om een einde te maken aan hoop op een Stark reunie; Bran wil Jon niet ontmoeten, omdat het in de weg staat aan zijn echte doel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat plotje van Locke is wel beetje mager nu die dood is hoor... Dat voelde vrij zinloos aan.
Of was het ff om de wargskills van Bran te showen?
Spoiler!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bran the Builder was een White Walker!!1!11!11!!!! Je hoorde het hier eerst.
In je blote tokus met stijve pielemuis afrennen op een linie van gepantserde mannen gewapend met dit, smart move...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ze stonden erom bekend dat ze met een flinke erectie ten strijde trokken, omdat dat er lekker mannelijk uit zag.
Niemand heeft ooit beweerd dat het slimme mensen waren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In je blote tokus met stijve pielemuis afrennen op een linie van gepantserde mannen gewapend met dit, smart move...
[ afbeelding ]
Oehquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Naakte blauwe mennekes met een dikke pik!
Ja die was duidelijk not amused. Dus misschien dat daar nog wel woorden over komen. Then again, veel meer woorden dan Hodor hodor hodor zullen dat niet worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Meer de morele implicaties van Brans wargkunsten. Je zag de afschuw op Hodors gezicht toen hij besefte wat hij gedaan heeft. Het zou me niet verbazen als het tot een breuk leidt tussen die twee.
Barb! Wat doe je met me?! Ik mag deze foto niet zien! Rood kruisje en adult en weapons en zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In je blote tokus met stijve pielemuis afrennen op een linie van gepantserde mannen gewapend met dit, smart move...
[ afbeelding ]
*Laat Bran vallen met een boos gezicht*quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die was duidelijk not amused. Dus misschien dat daar nog wel woorden over komen. Then again, veel meer woorden dan Hodor hodor hodor zullen dat niet worden.
Wie? De Smurfen?quote:
Sorry voor de deceptiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barb! Wat doe je met me?! Ik mag deze foto niet zien! Rood kruisje en adult en weapons en zo
Edit: O... het is echt een zwaardje
*smijt een bloedzuiger in t vuur* Death to the cocktease Barbusse!quote:
Zure noordelingen ook altijd. Hier, neem wat Dornish winequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*smijt een bloedzuiger in t vuur* Death to the cocktease Barbusse!
Doreah en Micah zijn de enige andere twee met enige significante betekenis eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef Khaleesi het volgende:
Graveyard af.
Er zijn nog wat plaatsen te vergeven. Suggesties welkom.
[ afbeelding ]
Grappig dat men altijd met Doreah aan komt, maar nooit met Irri. Waarschijnlijk omdat Doreah grotere jetsers had....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doreah en Micah zijn de enige andere twee met enige significante betekenis eigenlijk
Nicequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef Khaleesi het volgende:
Graveyard af.
[ afbeelding ]
Zo groot kunnen ze niet geweest zijn. Anders zou ik wel weten over wie je hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Grappig dat men altijd met Doreah aan komt, maar nooit met Irri. Waarschijnlijk omdat Doreah grotere jetsers had....
Waren dat niet die hoertruusjes van de Khaleesi?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo groot kunnen ze niet geweest zijn. Anders zou ik wel weten over wie je hebt.
Dani vermoordt elk seizoen wel een paar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef Khaleesi het volgende:
Graveyard af.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |