SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog geen mening over Milik, is Ajax niet geïnteresseerd in Ziyech?
edit: o blijkbaar wel, dat vind ik nou echt een speler voor AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Laat Ziyech nou maar varen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
nog geen mening over Milik, is Ajax niet geïnteresseerd in Ziyech?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hij zal in de salarissfeer al te hoog zitten denk ik, tenzij hij het zelf als een stukje opleiding ziet maar dat lijkt me stug.quote:![]()
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.![]()
tadic chadli strootmanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.![]()
er zijn ook goede voorbeelden
en zyiech presteert het hele seizoen terwijl een maher af en toe wat liet zien![]()
je weet nooit hoe het loopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.
bij Maher denk ik nog steeds dat Boer Frank hem wel met beidde bene op de grond ahd kunnen zetten en laten voetballenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Goede voetballer en heeft zich met name voor de winterstop stormachtig ontwikkeld. Maar toch weet ik het niet, geen goed gevoel bij. Ik zie liever een ervaren kracht komen op het middenveld (V/D Vaart ofzo) en dan Basacikoglu. Die heeft zich nog beter ontwikkeld dan Ziyech.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor 5 miljoen moet je die gewoon oppikkenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Basacikoglu is pas een maher 2.0 (qua persoonlijkheid), die zei toch dat ajax niet meer hoeft aan te kloppenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goede voetballer en heeft zich met name voor de winterstop stormachtig ontwikkeld. Maar toch weet ik het niet, geen goed gevoel bij. Ik zie liever een ervaren kracht komen op het middenveld (V/D Vaart ofzo) en dan Basacikoglu. Die heeft zich nog beter ontwikkeld dan Ziyech.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Basackicoglu komt toch niet meer. Die heeft trauma's aan de Ajax-jeugdopleidingDat heeft hij gezegd ja. Maar dat was een rancuneuze reactie omdat hij weg moest, en daar kapot van is/was uiteraard.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Basacikoglu is pas een maher 2.0 (qua persoonlijkheid), die zei toch dat ajax niet meer hoeft aan te kloppenCharlie: How's it going in there?
Ja, dat is aan zijn kapsel te zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Basackicoglu komt toch niet meer. Die heeft trauma's aan de Ajax-jeugdopleiding
Ik bedoelde eigenlijk hem![]()
![]()
nouja een tijd nadat hij weg moestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft hij gezegd ja. Maar dat was een rancuneuze reactie omdat hij weg moest, en daar kapot van is/was uiteraard.
iemand met zulke praatjes moet je niet willenquote:Achtereenvolgens Ajax, HFC Haarlem en Pancratius: de voetbalcarrière van Bilal Basacikoglu leek in verval te zijn. Toch is de achttienjarige buitenspeler anno 2013 te bewonderen in het betaald voetbal. Namens sc Heerenveen debuteerde hij tegen RKC Waalwijk (5-2 overwinning) in de Eredivisie.
"Er liepen jongens tussen die amper een bal konden raken", vertelt Basacikoglu in de zaterdageditie van het Friesch Dagblad over zijn periode bij Pancratius. Toch wist hij zich te onderscheiden. Zijn toekomstbeeld? "Een klassieke buitenspeler, die ouderwets een mannetje kan passeren. Zo wil ik ook zijn."
De aanvaller uit Zaanstad begon zijn loopbaan bij Ajax, dat hem onderbracht bij Haarlem. Die club ging failliet. Een vervelende periode al met al. "Ik heb een harde afspraak met mezelf gemaakt. Bij Ajax kom ik echt nooit meer terug", stelt het Heerenveen-talent resoluut.![]()
Heerenveen he. Niet Mr. Kennedy tikkie terug.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, dat is aan zijn kapsel te zien.![]()
Dat klopt, die moet je niet meer nemen inderdaad. Heel erg zonde ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja een tijd nadat hij weg moest
[..]
iemand met zulke praatjes moet je niet willen
Charlie: How's it going in there?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen he. Niet Mr. Kennedy tikkie terug.![]()
![]()
Kenhetnie BakirciogluBij Twente was die een baas met N'Kufo...
Ik denk ook dat Maher bij Ajax het prima zou doen, onder De Boer leert hij zijn fratsen wel af. Maar goed, daar is het nu te laat voor. Ziyech ben ik nog niet van overtuigd, ben bang dat hij toch net tekort komt. Dan liever VDV.![]()
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: