Ik zit er dus niet ver naast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehh nee...
Ik hou van slank, extreem slank
Zou niet verkeerd zijnquote:
Omdat ik Giel niet echt geweldig vindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
waarom staat gielgod niet in de tt vanwege zijn heldhaftige poging om mijn centen echt te verdienen?
krijgen de andwre 3fm diedzjies die week geen salaris?
gr
ik vind wijn niet echt geweldog en dat staat soms wel in de ttquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik Giel niet echt geweldig vindt.
dan moet je dit topic lekker vol lullen met onzin en dan kun je een nieuwe tt doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik vind wijn niet echt geweldog en dat staat soms wel in de tt
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:28 schreef 3rdRock het volgende:
pff, ik heb maar 2 eisen: appeltaart kunnen bakken en vrouw zijn of willen worden.
Voor jou misschienquote:
Ha poepjequote:
mits grote tietenquote:
Over 9 maanden ook?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Uiteindelijk komt het gewoon op 1 ding aan:
"Mijn" chick en haar lichaam![]()
Ik ben officieel sponsor van Durex, maar dan wel die met van dat speciale spul erop waardoor het wat gevoellozer wordt, want je weet: www.1opde5.nlquote:
Nee ik ga sporten, want dit lichaam komt niet voor gratisquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaan jullie vanavond naar het esf kijken?
Jazeker. De afgelopen jaren heb ik het esf niet echt gevolgd. Vanavond ga ik zeker even kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis jou ook na ons etentje, maar ja, wat doe je eraan hequote:
Nee, naar 24: Live Another Day natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vliefd man! LUL!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en haar karakter en humor en al die crap
quote:
Oeh, dolletjes!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ha poepje
Ik heb de fietsbanden al opgepompt voor ons tochtje naar mexilhoeira grande
En een kussentje voor achterop!
Zo ken die wel weer..quote:
hellyeah! en net als de afgelopen 2 jaar me suf twitterenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. En verder niet moddervet maar gewoon wat chubbie (stevig dus, geen dragonder). Wees eerlijk; op een "plankje" zou een grote cup ook geen porem zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mits grote tieten(met kleine tepels)
Ik vrees jou en rubbereend... Dat wordt drama op de twittersquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah! en net als de afgelopen 2 jaar me suf twitteren
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. En verder niet moddervet maar gewoon wat chubbie (stevig dus, geen dragonder). Wees eerlijk; op een "plankje" zou een grote cup ook geen porem zijn.
Nou die ik gister liet, als je die tegen je hebt, manmanman dan waai je eerst terug naar de noordpoolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, dolletjes!!![]()
Ik trap wel, behalve bij tegenwind
Mooie ogen, maar ik vind die borsten ook te grootquote:
haha, ik ga een # gebruiken en ben dus te negeren...maar dat maakt je avond niet leukerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees jou en rubbereend... Dat wordt drama op de twitters
Leuk setje maar je ziet het afbreekpunt gewoon zitten.quote:
Dat erachter is vast haar moeder....quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk setje maar je ziet het afbreekpunt gewoon zitten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
zodra je het afbreekpunt ziet zitten kun je spreken over dikke jetsers
Waarschijnlijk zit ik tijdens de finale naast rubbereend en valt er weinig te muten qua hashtags. Tenminste; ik heb hem dat nog nooit zo horen uitspreken. Gelukkigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik ga een # gebruiken en ben dus te negeren...maar dat maakt je avond niet leuker
Die verhouding is toch helemaal scheefquote:
Proporties lijken ietwat zoek, ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die verhouding is toch helemaal scheef
zet je mij op twitter aan. heb je dubbel vermaakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik tijdens de finale naast rubbereend en valt er weinig te muten qua hashtags. Tenminste; ik heb hem dat nog nooit zo horen uitspreken. Gelukkig
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die verhouding is toch helemaal scheef
Eens, het is vrij bizar.quote:
ja, zie ook KLB / 8 dagen Giel Beelen op 3fmquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:16 schreef minthy het volgende:
Ja, Giel. Gaat hij dat record proberen te halen op 3FM?
Mensen die niet kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:
Dat wordt een prikkelarme week. Stiltequote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, zie ook KLB / 8 dagen Giel Beelen op 3fm
eens met Alors! die mensen zijn niet eens eenquote:
Ceequote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Sersjee het volgende:
Het is met het ESF hetzelfde als met BZV en WIDM, ik lees de verslagen van Cee en meer hoef ik er niet van te weten.
die zijn idd briljant!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Sersjee het volgende:
Het is met het ESF hetzelfde als met BZV en WIDM, ik lees de verslagen van Cee en meer hoef ik er niet van te weten.
Bronsonquote:
Leuk nummer jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
La Camisa Negra blijft wel een leuke plaat
Ik draag heel veel zwarte shirts jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is erop wachten totdat SC ook weer een camisa negra heeft.
Nou, het ESF kijk je niet voor de goede nummers en optredens. Het is meer een soort leedvermaak a la RTL5 ik heb het nog nooit gedaan oid.quote:
dat dus. en een enkele keer komt er een leuk en/of aanstekelijk nummer voorbijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, het ESF kijk je niet voor de goede nummers en optredens. Het is meer een soort leedvermaak a la RTL5 ik heb het nog nooit gedaan oid.
Stefany June en Asteroids Galaxy tour.quote:
24: Live Another Day >>> Oostblok Song Festivalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eens met Alors! die mensen zijn niet eens eenwaard! ESF is BAAS! punt.
ik >>>>> 24: LADquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
24: Live Another Day >>> Oostblok Song Festival
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zin om over de programmering te discussiëren
Ik heb het liefst
06-10 giel
10-12 giel
12-14 giel
14-16 giel
16-19 giel
19-22 giel
22-01 giel
01-04 giel
04-06 giel
Vet dat dat vanaf volgende week de nieuwe programmering is
Ik niet, ik doe liever iets leuks maar kan niet verzinnen wát. Zomaar een hele dag niets qua afspraken (zeldzaamheid!) en nu weet ik niksquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zin om over de programmering te discussiëren
Ik heb het liefst
06-10 giel
10-12 giel
12-14 giel
14-16 giel
16-19 giel
19-22 giel
22-01 giel
01-04 giel
04-06 giel
Vet dat dat vanaf volgende week de nieuwe programmering is
trouwens had ik al verteld hoe lang het fietsen is naar muis toequote:
Nee, maar ik hou dan ook totaal niet van voorbereiden. Gewoon gaan en zien hoe laat we daar morgenochtend aankomenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
trouwens had ik al verteld hoe lang het fietsen is naar muis toe
5 minuten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou dan ook totaal niet van voorbereiden. Gewoon gaan en zien hoe laat we daar morgenochtend aankomen
Oh, dan ga ik vanavond eerst nog lekker bankhangen!quote:
Jij hebt al de rubberen versiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
M'n oude buurmeisje... Ach waarom nietquote:
Dave Grohl en Ringo Starr verwisselenquote:
Aaaaahhhquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij hebt al de rubberen versieEn daarmee ben ik zeer contentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar zo'n klein pulletje is ook geweldig
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Goed te weten dat onze moderator groot geschapen isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaaaahhh
[..]
En daarmee ben ik zeer content![]()
![]()
Maar zo'n klein pulletje is ook geweldig
de "modvinger"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed te weten dat onze moderator groot geschapen is
klein pulletje vind ik anders niet echt synoniem voor 30cm vleeschstaaf.....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ís hij ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
37,5. Vanaf die lengte word je donkerblauw.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klein pulletje vind ik anders niet echt synoniem voor 30cm vleeschstaaf.....
ik niet. ik ben volgens de boekjes gemiddeld geschapen. ach, zo'n baardermoedertikker lijkt me ook geen pretje...quote:
mm neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
37,5. Vanaf die lengte word je donkerblauw.
Neenquote:
Als je maar weet dat het niet mijn schuld wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen![]()
Ik ga dingen doen, dit escaleert volledig uit de hand hier![]()
blame it on me. ik heb het altijd gedaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je maar weet dat het niet mijn schuld was
Doekje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen![]()
Ik ga dingen doen, dit escaleert volledig uit de hand hier![]()
mijn invloed op vrouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben DeMint weer weggejaagd
Oh godquote:
19quote:
Een uitspraak die maar al te vaak gedaan wordt dikkige huisvrouwen met pittigkapsel die een avondje lekker gek gaan doen bij een Toppers concertquote:
Mss ben ik dat stiekem wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een uitspraak die maar al te vaak gedaan wordt dikkige huisvrouwen met pittigkapsel die een avondje lekker gek gaan doen bij een Toppers concert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lichtelijk NSFW.![]()
![]()
![]()
jouw doelgroep toch??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een uitspraak die maar al te vaak gedaan wordt dikkige huisvrouwen met pittigkapsel die een avondje lekker gek gaan doen bij een Toppers concert
Ja, lekker samen cupcakes bakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:52 schreef Bronson het volgende:
Kiss This.
Niets beters te doen op je werk dan plaatjes opzoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:52 schreef Bronson het volgende:
Kiss This.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukken beter dan die touwspringende reet als je het mij vraagt
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ach, de één zoekt plaatjes op, de ander pakt een fles wijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets beters te doen op je werk dan plaatjes opzoeken?
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stukken beter dan die touwspringende reet als je het mij vraagt
Ik heb ze liever wat kleinerquote:
cumcakesquote:
Oh?quote:
Huh wat?quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huh wat?
Ik functioneer niet 100% te weinig slaap, ik heb 3 uur geslapen vannacht.
Dit keer was er geen feest.quote:
Was Juan weer bezig?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huh wat?
Ik functioneer niet 100% te weinig slaap, ik heb 3 uur geslapen vannacht.
Ja moest de wijn op?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit keer was er geen feest.
Iemand ging hier naar huis en haar bus vertrok vroeg in de ochtend en om de laatste uurtjes nog met elkaar te kunnen door brengen hadden we maar besloten om wakker te blijven tot dat ze wegging.
Ja, want ik mis haar nu al.quote:
Dat wordt straks nog wat als je afscheid moet nemen van je grootste vriend, de Portugese wijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want ik mis haar nu al.
Nooit geweten dat je iemand die je pas 2 maanden kent zo kunt missen. Must be true friendship
Wijninhoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog wat als je afscheid moet nemen van je grootste vriend, de Portugese wijn.![]()
Die koop je thuis gewoon in de supermarkt, vrienden niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog wat als je afscheid moet nemen van je grootste vriend, de Portugese wijn.![]()
quote:
helemaal vergetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]?
Heb je Plint z'n fiets al opgehaald?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
16 jarige SC in de Tempel in Den Haag
Als een baas achter alle vrouwen aan
Als een nog hardere baas elke week falen en toch gewoon doorgaan
en hoe vaak kreeg je de vraag "is dat een rol drop in je broekzak, of..."quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Datzelfde maar dan in de grotere discotheken van het Noorden van het landquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Nooit, niemand praatte ook tegen mequote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en hoe vaak kreeg je de vraag "is dat een rol drop in je broekzak, of..."
"Uh.. dat is mijn 3310."quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en hoe vaak kreeg je de vraag "is dat een rol drop in je broekzak, of..."
Een echte Neukia.... Neuken, ja?quote:
Mijn beste slechte openingszin stamt nog altijd uit die tijdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een echte Neukia.... Neuken, ja?
Ik snap wel dat ik pas jaren later succesvoller werd
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was trouwens niet in de discotheken te vinden.
Ik zat als een echte nerd op mijn slaapkamer op een klapstoel sega megadrive games op mijn 4:3 CRT TV te spelen
Als een baas
Do tellquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn beste slechte openingszin stamt nog altijd uit die tijd
Tijdens een Wereldrecord kussengevecht mijn kussen kwijtraken. En vervolgens aan een veel te mooi meisje met 2 kussens vragen "Mag ik je kussen?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tijdens een Wereldrecord kussengevecht mijn kussen kwijtraken. En vervolgens aan een veel te mooi meisje met 2 kussens vragen "Mag ik je kussen?"
Gevolgd door een snoeiharde mep in m'n gezicht
quote:
als je te lang doorgaat wordt dat vanzelf roze en daarna rood...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]jammer dat er alleen maar witte verf op kan
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
*zucht*
net even vrijblijvend met haar gebabbeld. ze lachte en ze keek me aan en rende niet gillend weg![]()
ghb
Ik heb dus precies net zo'n hek geplaatst vorige week!quote:
Vraag haar mee om samen te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
oh, btw......ze kwam net de kantine binnenlopen toen ik zei dat Letland vanavond een liedje heeft over Cake bakken......denken jullie dat ze daarop afknapt?
nee nee, ik ga niets overhaasten. eerst een paar keer een normaal gesprekje aanknopen. pauzetijden slim plannen, dat soort dingen. ik heb nog een ruime anderhalve maand.....quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:41 schreef Bronson het volgende:
Ik kan het nog steeds niet plaatsen dat dit een jongetje is.
Geen idee, maar je moet je helemaal niet druk maken om dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
oh, btw......ze kwam net de kantine binnenlopen toen ik zei dat Letland vanavond een liedje heeft over Cake bakken......denken jullie dat ze daarop afknapt?
Begin wat te ouwehoeren over ESF. Als ze mee begint te ouwehoeren kun je haar wel uitnodigenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee nee, ik ga niets overhaasten. eerst een paar keer een normaal gesprekje aanknopen. pauzetijden slim plannen, dat soort dingen. ik heb nog een ruime anderhalve maand.....
doe ik ook niet hoor. als ik me anders moet gaan gedrragen om indruk te maken hou je dat toch niet de rest van je leven vol (bij wijze van spreken). het is deze Rock of geen Rock (ze draagt nu een broek, dus geen rok...)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, maar je moet je helemaal niet druk maken om dat soort dingen
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe ik ook niet hoor. als ik me anders moet gaan gedrragen om indruk te maken hou je dat toch niet de rest van je leven vol (bij wijze van spreken). het is deze Rock of geen Rock (ze draagt nu een broek, dus geen rok...)
en ik ben de afgelopen 15 jaar een stuk leuker geworden....ik weet zeker dat ik nu leuker ben dan voor ik het internet ontdektequote:
Oh absoluut, juist FOK! is ook mijn redding geweest dus ik kan me er helemaal in vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ben de afgelopen 15 jaar een stuk leuker geworden....ik weet zeker dat ik nu leuker ben dan voor ik het internet ontdekte
internet is voor een deel mijn redding geweest. internet
nja, voor mij een ander, inmiddels opgeheven Forum. maar zonder dat Forum had ik waarschijnlijk nooit een vriendin gehad. nu nog een date scoren die niet via internet ontstaatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh absoluut, juist FOK! is ook mijn redding geweest dus ik kan me er helemaal in vinden
Neem risico's een blauwtje lopen is geen rampquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, voor mij een ander, inmiddels opgeheven Forum. maar zonder dat Forum had ik waarschijnlijk nooit een vriendin gehad. nu nog een date scoren die niet via internet ontstaat
Maakt toch niet uit of iets wel of niet via het internet ontstaat? Gaat erom dat je er gelukkig mee bentquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, voor mij een ander, inmiddels opgeheven Forum. maar zonder dat Forum had ik waarschijnlijk nooit een vriendin gehad. nu nog een date scoren die niet via internet ontstaat
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Neem risico's een blauwtje lopen is geen ramp
allebei correct. en alleen eindigen vind ik ook geen ramp. vermaak me al jaren prima alleenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of iets wel of niet via het internet ontstaat? Gaat erom dat je er gelukkig mee bent
ESF datequote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
allebei correct. en alleen eindigen vind ik ook geen ramp. vermaak me al jaren prima alleen
nee, ESF moet ik alleen kijken. anders kan ik niet twitteren. reken vanavond maar op een spervuur....quote:
Je kan haar ook een spervuur leveren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ESF moet ik alleen kijken. anders kan ik niet twitteren. reken vanavond maar op een spervuur....
Er is ook niks anders in jouw leven dan dat hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je kan haar ook een spervuur leveren.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is ook niks anders in jouw leven dan dat he
Dankzij dat IS er ook levenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is ook niks anders in jouw leven dan dat he
Oh ik dacht over uploadenquote:
Alsof er altijd leven uit komt.quote:
Waarom doe je het dan ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof er altijd leven uit komt.En dat heeft ook niks met daten te maken. Nouja kan wel maar laat ook maar ik had hier ook helemaal niet op in hoeven gaan.
inb4 een blije Piñoquote:
je bent er weerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:16 schreef minthy het volgende:
Hoorde net de MH voor het eerst, eens met de bakker![]()
Nog een gesprekje voeren en mee uit vragenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent er weer![]()
heb jij nog moederlijke adviezen voor me?
ben jij mijn moeder???? Minthy is mijn Fok!mamaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog een gesprekje voeren en mee uit vragen
Ik móest gewoon even naar een tuincentrumquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent er weer![]()
heb jij nog moederlijke adviezen voor me?
Ik maak wel een mangina voor jequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben jij mijn moeder???? Minthy is mijn Fok!mama
Weet je al of je met de auto gaat? Of denk je: ik denk dat ik naar de kringloopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik móest gewoon even naar een tuincentrum![]()
En zo nog even kijken bij een kringloop![]()
Ja, ik ben het eigenlijk wel eens met Pandaplint. Zoek uit of ze esf leuk vindt en ga samen kijken met wat blokjes worst![]()
Huuuquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je al of je met de auto gaat? Of denk je: ik denk dat ik naar de kringloop
Heb je het nog steeds over eend?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is even proppen maar dan heb je ook wat.
bedankt voor je advies, maar ik denk dat ik voortaan om haar heen in een kringloop....ok, die woordgrap klopt niet. ofzo...dus...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik móest gewoon even naar een tuincentrum![]()
En zo nog even kijken bij een kringloop![]()
Ja, ik ben het eigenlijk wel eens met Pandaplint. Zoek uit of ze esf leuk vindt en ga samen kijken met wat blokjes worst![]()
Stiekem. Ik hoop dat het jong dit topic niet terugleestquote:
Je onderschat jezelf, doet jezelf tekort.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bedankt voor je advies, maar ik denk dat ik voortaan om haar heen in een kringloop....ok, die woordgrap klopt niet. ofzo...dus...
het was ook maar een woordgrap om de grap te maken. ik ga haar echt niet ontlopen. no way! ik kan mijn pauzes gelukkig zelf bepalen dus zo af en toe even slim plannen. niet alle pauzes natuurlijk, dat zou stalker zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf, doet jezelf tekort.
Gewoon doen man. Met die grappen pak je haar zo in. Alleen zou ik als ik jou was je Alabama Ice tea grappen nog even achterwege latenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bedankt voor je advies, maar ik denk dat ik voortaan om haar heen in een kringloop....ok, die woordgrap klopt niet. ofzo...dus...
ja, maar ik wil haar juist uitpakken!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Met die grappen pak je haar zo in. Alleen zou ik als ik jou was je Alabama Ice tea grappen nog even achterwege laten
Vrouwen uitpakkenquote:
had ze protheses???quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen uitpakken
Vooral als je die BH losmaakt en de tieten je om de oren vliegen
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen uitpakken
Vooral als je die BH losmaakt en de tieten je om de oren vliegen
Even fixen:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh my god, we zijn het gewoon eens. Wat is dit.
Jij bent ook een sfeer verpesterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Even fixen:
Keane
Snow Patrol
Kensington
Coldplay
Kloptquote:
Budapestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef alors het volgende:
Ik vind deze nog steeds wel leuk, net als Budapest, die kan bij mij ook niet kapot.
Ieder zijn talentquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Ik krijg een vrouw binnen 1 minuut droger dan de Sahara als het moet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |