Ik zit er dus niet ver naast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehh nee...
Ik hou van slank, extreem slank
Zou niet verkeerd zijnquote:
Omdat ik Giel niet echt geweldig vindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
waarom staat gielgod niet in de tt vanwege zijn heldhaftige poging om mijn centen echt te verdienen?
krijgen de andwre 3fm diedzjies die week geen salaris?
gr
ik vind wijn niet echt geweldog en dat staat soms wel in de ttquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik Giel niet echt geweldig vindt.
dan moet je dit topic lekker vol lullen met onzin en dan kun je een nieuwe tt doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik vind wijn niet echt geweldog en dat staat soms wel in de tt
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:28 schreef 3rdRock het volgende:
pff, ik heb maar 2 eisen: appeltaart kunnen bakken en vrouw zijn of willen worden.
Voor jou misschienquote:
Ha poepjequote:
mits grote tietenquote:
Over 9 maanden ook?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Uiteindelijk komt het gewoon op 1 ding aan:
"Mijn" chick en haar lichaam![]()
Ik ben officieel sponsor van Durex, maar dan wel die met van dat speciale spul erop waardoor het wat gevoellozer wordt, want je weet: www.1opde5.nlquote:
Nee ik ga sporten, want dit lichaam komt niet voor gratisquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaan jullie vanavond naar het esf kijken?
Jazeker. De afgelopen jaren heb ik het esf niet echt gevolgd. Vanavond ga ik zeker even kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis jou ook na ons etentje, maar ja, wat doe je eraan hequote:
Nee, naar 24: Live Another Day natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vliefd man! LUL!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en haar karakter en humor en al die crap
quote:
Oeh, dolletjes!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ha poepje
Ik heb de fietsbanden al opgepompt voor ons tochtje naar mexilhoeira grande
En een kussentje voor achterop!
Zo ken die wel weer..quote:
hellyeah! en net als de afgelopen 2 jaar me suf twitterenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. En verder niet moddervet maar gewoon wat chubbie (stevig dus, geen dragonder). Wees eerlijk; op een "plankje" zou een grote cup ook geen porem zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mits grote tieten(met kleine tepels)
Ik vrees jou en rubbereend... Dat wordt drama op de twittersquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah! en net als de afgelopen 2 jaar me suf twitteren
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. En verder niet moddervet maar gewoon wat chubbie (stevig dus, geen dragonder). Wees eerlijk; op een "plankje" zou een grote cup ook geen porem zijn.
Nou die ik gister liet, als je die tegen je hebt, manmanman dan waai je eerst terug naar de noordpoolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, dolletjes!!![]()
Ik trap wel, behalve bij tegenwind
Mooie ogen, maar ik vind die borsten ook te grootquote:
haha, ik ga een # gebruiken en ben dus te negeren...maar dat maakt je avond niet leukerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees jou en rubbereend... Dat wordt drama op de twitters
Leuk setje maar je ziet het afbreekpunt gewoon zitten.quote:
Dat erachter is vast haar moeder....quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk setje maar je ziet het afbreekpunt gewoon zitten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
zodra je het afbreekpunt ziet zitten kun je spreken over dikke jetsers
Waarschijnlijk zit ik tijdens de finale naast rubbereend en valt er weinig te muten qua hashtags. Tenminste; ik heb hem dat nog nooit zo horen uitspreken. Gelukkigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik ga een # gebruiken en ben dus te negeren...maar dat maakt je avond niet leuker
Die verhouding is toch helemaal scheefquote:
Proporties lijken ietwat zoek, ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die verhouding is toch helemaal scheef
zet je mij op twitter aan. heb je dubbel vermaakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik tijdens de finale naast rubbereend en valt er weinig te muten qua hashtags. Tenminste; ik heb hem dat nog nooit zo horen uitspreken. Gelukkig
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die verhouding is toch helemaal scheef
Eens, het is vrij bizar.quote:
ja, zie ook KLB / 8 dagen Giel Beelen op 3fmquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:16 schreef minthy het volgende:
Ja, Giel. Gaat hij dat record proberen te halen op 3FM?
Mensen die niet kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:
Dat wordt een prikkelarme week. Stiltequote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, zie ook KLB / 8 dagen Giel Beelen op 3fm
eens met Alors! die mensen zijn niet eens eenquote:
Ceequote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Sersjee het volgende:
Het is met het ESF hetzelfde als met BZV en WIDM, ik lees de verslagen van Cee en meer hoef ik er niet van te weten.
die zijn idd briljant!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Sersjee het volgende:
Het is met het ESF hetzelfde als met BZV en WIDM, ik lees de verslagen van Cee en meer hoef ik er niet van te weten.
Bronsonquote:
Leuk nummer jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
La Camisa Negra blijft wel een leuke plaat
Ik draag heel veel zwarte shirts jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is erop wachten totdat SC ook weer een camisa negra heeft.
Nou, het ESF kijk je niet voor de goede nummers en optredens. Het is meer een soort leedvermaak a la RTL5 ik heb het nog nooit gedaan oid.quote:
dat dus. en een enkele keer komt er een leuk en/of aanstekelijk nummer voorbijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, het ESF kijk je niet voor de goede nummers en optredens. Het is meer een soort leedvermaak a la RTL5 ik heb het nog nooit gedaan oid.
Stefany June en Asteroids Galaxy tour.quote:
24: Live Another Day >>> Oostblok Song Festivalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eens met Alors! die mensen zijn niet eens eenwaard! ESF is BAAS! punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |