abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139612689
quote:
De farmaceutische industrie is een hot topic, voor en tegenstanders van deze tak van sport raken altijd in felle discussies over het nut van deze industrie. Maken ze mensen beter of juist zieker?

Dus discussieer hier over dit onderwerp in het licht van BNW
Link naar vorige delen:

Topicreeks: Algemeen Bigpharma topic

Over dit onderwerp ...
In het kort...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Go!
pi_139612693
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. ouderen overlijden juist door de griepprik (of door de addetieven).
Wat een onzin kun je toch posten. Geef dan eens de harde getallen van de ouderen die zijn overleden na het halen van de griepprik. Wat ik wel weet is dat er ieder jaar opnieuw 2000 mensen overlijden aan de griep en toevalligerwijs zijn dat in 95-99% van de gevallen de mensen die GEEN griepprik hebben gehad.
pi_139612712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ebola is manmade ...
Hoe kom je daar toch bij? Het natuurlijk reservoir en infectieroute zijn overduidelijk aangetoond....

damn, ik zou willen dat domheid ook een reden voor een ban zou zijn.
pi_139612806
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ebola is manmade ...
Tuurlijk. Ebola is voor het eerst beschreven in 1976 (let wel beschreven, dat er voor die tijd geen gevallen waren is zeer onwaarschijnlijk). In 1976 was de kennis van dna en rna nog zo beperkt dat het echt onmogelijk was om een virus te creeeren.
pi_139612829
Ik wil best een ticket mee sponsoren als 'biekje dat even persoonlijk in Afrika gaat verkondigen:

http://www.infectioncontr(...)ases-149-deaths.aspx
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2014 @ 12:29:55 #6
231686 budvar
budvar
pi_139615324
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat een onzin kun je toch posten. Geef dan eens de harde getallen van de ouderen die zijn overleden na het halen van de griepprik. Wat ik wel weet is dat er ieder jaar opnieuw 2000 mensen overlijden aan de griep en toevalligerwijs zijn dat in 95-99% van de gevallen de mensen die GEEN griepprik hebben gehad.
Toch schijnt de griepprik niet echt veel nut te hebben.

http://www.scientias.nl/griepprik-is-zinloos/4552

http://medischcontact.art(...)-niet-aangetoond.htm

Maar wat Lambiekje zegt is natuurlijk wel weer het andere uiterste.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_139615375
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef budvar het volgende:

[..]

Toch schijnt de griepprik niet echt veel nut te hebben.

http://www.scientias.nl/griepprik-is-zinloos/4552

http://medischcontact.art(...)-niet-aangetoond.htm

Maar wat Lambiekje zegt is natuurlijk wel weer het andere uiterste.
Ik werk zelf in een ziekenhuis en elk jaar is er een moreel appèl om ons vooral in te laten enten.
Vind ik ook niet helemaal kuis eerlijk gezegd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 12:33:15 #8
249559 crew  Lavenderr
pi_139615393
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik werk zelf in een ziekenhuis en elk jaar is er een moreel appèl om ons vooral in te laten enten.
Uhuh.
pi_139615450
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voor ziekenhuispersoneel vind ik dat best wel kuis aangezien:

quote:
Wel leidt vaccinatie tot reductie van het aantal exacerbaties bij COPD-patiënten. Ook patiënten met hematologische maligniteiten hebben baat bij vaccinatie. Bij hen nam het aantal infecties van de lagere luchtwegen en het aantal ziekenhuisopnamen af.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 12:37:34 ]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:39:43 #10
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_139615546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij? Het natuurlijk reservoir en infectieroute zijn overduidelijk aangetoond....

damn, ik zou willen dat domheid ook een reden voor een ban zou zijn.
ik zou willen dat wetenschap(pers) die omwille van geld/commercie opgedoekt worden. Persoonlijk denk ik dat alle problemen die we hebben binnen een paar jaar opgelost zijn als BadPharma, BadFood en BadAgri opgedoekt worden.

en daarnaast zou een ban niet misstaan voor de ongekende naiviteit.

“No matter how paranoid you are, what they’re actually doing is worse than you can possibly imagine!” --Ralph J. Gleason.

http://whale.to/a/allopathy_h.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:40:58 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139615582
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik zou willen dat wetenschap(pers) die omwille van geld/commercie opgedoekt worden. Persoonlijk denk ik dat alle problemen die we hebben binnen een paar jaar opgelost zijn als BadPharma, BadFood en BadAgri opgedoekt worden.

“No matter how paranoid you are, what they’re actually doing is worse than you can possibly imagine!” --Ralph J. Gleason.

Behalve als ze " wetenschappelijk" aantonen dat homeopatie werkt, niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:41:21 #12
45206 Pietverdriet
pi_139615591
Ben je er nu al achter wat homeopatie is, lambiekje?
pi_139615601
quote:

[..]

Ja want voordat dit soort organisaties en bedrijven bestonden was iedereen zo gezond, gingen kinderen niet dood en had iedereen genoeg te eten :')

Wat ben je toch een ongeinformeerde roeptoeter met een granieten plaat voor je kop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 12:42:01 ]
pi_139615615
quote:

[..]

Lolbroek, zou je grote mond wel willen horen als je met een resistente bacterie in je longen ligt te kuchen en de bigpharma op je blote knietjes om antibiotica ligt the smeken.

A great deal of intelligence can be invested in ignorance when the need for illusion is deep.
- Saul Bellow
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:48:34 #15
52357 Lambiekje
pi_139615729
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Behalve als ze " wetenschappelijk" aantonen dat homeopatie werkt, niet?
quote:
At the turn of the 20th century, the AMA came right out and admitted that competition was destroying physicians' incomes. Thanks to funding from John D. Rockefeller and the Carnegie Foundation, the AMA was able to repress and ultimately eliminate homeopathy and other natural and alternative competition. The 22 homeopathic medical schools that flourished in 1900 dwindled to just 2 in 1923. By 1950 all schools teaching homeopathy were closed.
Het ironische is dat die Rockefeller zelf wel homeopatische behandelingen nam. Uiteraard omdat hij weet dat zijn Medical Maffia niet werkt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:49:58 #16
52357 Lambiekje
pi_139615752
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja want voordat dit soort organisaties en bedrijven bestonden was iedereen zo gezond, gingen kinderen niet dood en had iedereen genoeg te eten :')

Wat ben je toch een ongeinformeerde roeptoeter met een granieten plaat voor je kop.
oeh je moest eens weten...
pi_139615809
quote:

[..]

Mag er van jou uberhaupt wel geld verdient worden? Ik vraag het me echt af. Natuurlijk wordt er geld verdient bij BigPharma net zoals er bij ieder gezobnd bedrijf geld wordt verdient. Dat is namelijk nodig om onderzoek te kunnen blijven doen.
quote:
en daarnaast zou een ban niet misstaan voor de ongekende naiviteit.
lees ik het goed. Vraag je nu een ban aan voor jezelf *)
pi_139615856
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stop gewoon eens met deze dooddoeners. Ze voegen niks toe. Het laat alleen maar zien dat je megalomane trekjes hebt.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:54:34 #19
52357 Lambiekje
pi_139615857
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Mag er van jou uberhaupt wel geld verdient worden? Ik vraag het me echt af. Natuurlijk wordt er geld verdient bij BigPharma net zoals er bij ieder gezobnd bedrijf geld wordt verdient. Dat is namelijk nodig om onderzoek te kunnen blijven doen.
Hoe ver staat men naast de realiteit?

quote:
[..]

lees ik het goed. Vraag je nu een ban aan voor jezelf *)
... ik ben niet naief ... als je de echte geschiedenis kent ga je je kapot schamen.
pi_139615858
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou vertel het dan eens een keer en dit keer graag met onderbouwing en als het enigszins mogelijk is zou ik ook graag eens enige kennis van zaken bij je willen bespeuren in je reacties

Waarschijnlijk weer teveel gevraagd en zal je volgende reactie wel weer op roeptoeteren en keihard nietus uitdraaien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:56:52 #21
52357 Lambiekje
pi_139615906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Stop gewoon eens met deze dooddoeners. Ze voegen niks toe. Het laat alleen maar zien dat je megalomane trekjes hebt.
De laatste jaren is men steeds onwetender op BNW.

Verbreed echt je horizon...
http://sprword.com/all.html
pi_139615933
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Beware the man of one book.
- St. Thomas Aquinas
pi_139615936
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

... ik ben niet naief ... als je de echte geschiedenis kent ga je je kapot schamen.
Ik ken de echte geschiedenis. Ik hoef ook niet steeds vage links te dumpen. Ik weet precies waar ik over praat in tegenstelling to jouw gebrabbel in de ruimte. Kom gewoon eens met echt bewijs. Meer vragen we niet.

Ik schaam me inderdaad kapot. Ik schaam me omdat er mensen zoals jij bestaan.
pi_139615963
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe is dat om al je "kennis" van vage linkjes te moeten halen zonder ook maar een vorm van controle of het wel klopt.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:00:58 #25
52357 Lambiekje
pi_139616011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik ken de echte geschiedenis. Ik hoef ook niet steeds vage links te dumpen. Ik weet precies waar ik over praat in tegenstelling to jouw gebrabbel in de ruimte. Kom gewoon eens met echt bewijs. Meer vragen we niet.

Ik schaam me inderdaad kapot. Ik schaam me omdat er mensen zoals jij bestaan.
Don't shoot the messenger.
je weet echt niet waar je het over hebt.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:01:06 #26
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139616016
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Voor ziekenhuispersoneel vind ik dat best wel kuis aangezien:

[..]

Verplegend personeel: ja
Ik werk in de ICT en heb (gelukkig) geen contact met patiënten.... dus dubieus.

Als het nut ervan gewoon kan worden aangetoond zie ik graag het dwangbevel komen om me in te laten enten
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:01:52 #27
52357 Lambiekje
pi_139616034
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Hoe is dat om al je "kennis" van vage linkjes te moeten halen zonder ook maar een vorm van controle of het wel klopt.
.. waar baseer jij je kennis op? Wat klopt er nu daadwerkelijk wat er geclaimd wordt door de orthodoxie?
pi_139616035
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat weet alleen jij. En vertel eens waar je al die kennis vandaan hebt. Deel je onderzoeken eens met ons (en onderzoeken zijn geen linkdumps). Je bent echt megalomaan. Niets meer en niets minder.
pi_139616047
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jezelf een mesenger durven noemen :')

Je hebt nogal last van grootheidswaanzin niet, jammer voor je dat je nogal ongeïnformeerd en weinig intelligent bent.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 13:02:53 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_139616061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als het nut ervan gewoon kan worden aangetoond zie ik graag het dwangbevel komen om me in te laten enten
Oh zo. Tja , als je op de Longafdeling werkt is het eigenlijk niet meer dan verstandig om de griepprik wel te nemen.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:02:53 #31
52357 Lambiekje
pi_139616062
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

... transport naar de FEMA camps is bijna operationeel.
pi_139616072
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je hebt nogal last van grootheidswaanzin niet, jammer voor je dat je nogal ongeïnformeerd en weinig intelligent bent.
Slechte combinatie: domme megalomanen...
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:04:05 #33
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139616104
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zit te wachten tot de russen binnenvallen, die hebben toffere propaganda.
pi_139616114
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. waar baseer jij je kennis op? Wat klopt er nu daadwerkelijk wat er geclaimd wordt door de orthodoxie?
Wat heeft een kerkelijke stroming in godsnaam met dit topic te maken. Je bedoelt waarschijnlijk de wetenschappelijke othodoxie. Wat er van klopt is veel. Dit komt omdat het meeste dat onderzocht wordt gewoon herhaalbaar is via beschreven en gecontroleerde experimenten. Iets dat ik op jouw linkdumps nog nooit ben tegengekomen
pi_139616125
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- ik lach me kapot met je
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:05:24 #36
52357 Lambiekje
pi_139616137
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

in het land waar de keizer geen kleren draagt ....

Wat ik claim is met gemak een googolplex keer fouter, extremer, absurder en corrupter. Hoe de wereld echt werkt. je hebt geen idee hoe fout en corrupt te wereld is.

Wat doet men eigenlijk hier in BNW als men echt geen notie heeft van hoe shadowwetenschap, schaduwregeringen en alles echt werkt.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 13:06:19 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_139616163
quote:

[..]

Daar heb je vast een bron voor. Zoniet bullshit.
pi_139616175
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik claim is met gemak een googolplex keer fouter, extremer, absurder en corrupter. Hoe de wereld echt werkt. je hebt geen idee hoe fout en corrupt te wereld is.
Hou toch gewoon op man. Je bent inderdaad het levende bewijs dat vaccinaties slecht voor je zijn. In jouw geval hebben ze je hele herseninhoud aangetast.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:07:02 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139616188
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe ver staat men naast de realiteit?

[..]

De echte geschiedenis?
Zullen we daar even een topic voor aanmaken, de geschiedenis van de mensheid volgens Lambiekje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139616231
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

De echte geschiedenis?
Zullen we daar even een topic voor aanmaken, de geschiedenis van de mensheid volgens Lambiekje?
Die is simpel. Het leven was prachtig en mooi tot ongeveer begin 20ste eeuw. Toen kwam bigpharma en werd alles slecht.
pi_139616232
quote:
een googolplex keer
Wow, niet eens een googolplexian?

Je hyperbolen devalueren lambiekje.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:10:32 #42
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139616290
quote:

[..]

Wat doet men eigenlijk hier in BNW als men echt geen notie heeft van hoe shadowwetenschap, schaduwregeringen en alles echt werkt.
Gelukkig zeg je 'claim' en niet 'bewijs'
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:11:49 #43
52357 Lambiekje
pi_139616324
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Doodsoorzaken wordt zeer zelden toebedeeld aan vaccins. Mijn opa is aan longsteking overleden maar dat was direct toe te wijzen aan de griepvaccin.

... en ja dat wordt expres gedaan zodat vaccins geen blaam mag en kan trekken. En schade door vaccins zijn fabrikanten van vrijgesproken.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:13:19 #44
52357 Lambiekje
pi_139616352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

De echte geschiedenis?
.. het is niet gebaseerd op eigen mening. ;)
pi_139616391
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doodsoorzaken wordt zeer zelden toebedeeld aan vaccins. Mijn opa is aan longsteking overleden maar dat was direct toe te wijzen aan de griepvaccin.

Nee hoor. Hij is doodgegaan aan longontsteking. Dat jij daar een ander waanidee bij hebt is toch echt jouw probleem. Maar ik begrijp goed dat dit ook op het lijstje erbij kan. Dus behalve autisme, allergische reacties, spontane dood kan er nu ook nog long ontsteking bij. Kun je niet beter de ziektes opnoemen die je niet kunt krijgen van vaccins?

quote:
... en ja dat wordt expres gedaan zodat vaccins geen blaam mag en kan trekken. En schade door vaccins zijn fabrikanten van vrijgesproken.
En weer een ernstige beschuldiging zonder ook maar enige vorm van bewijs en/of kennis.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:15:21 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139616411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ga je gang het topic is in the air, dus leef je uit, ^O^
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:15:33 #47
52357 Lambiekje
pi_139616416
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:08 schreef starla het volgende:

[..]

Wow, niet eens een googolplexian?

Je hyperbolen devalueren lambiekje.
... lijkt er wel op hè.

Even www.google.com doesn't perform this many searches each day!
pi_139616421
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Welke mening dan wel?
pi_139616450
quote:

[..]

Nee je roept maar wat en daarbij bewijs je keer op keer dat de meest basale kennis en principes al te hoog gegrepen zijn voor je.

quote:
Dit is een discussieforum, geen forum waar je alles maar klakkeloos moet aannemen wat de heilige biek ons nu weer op de mouw spelt ondersteund door yourtube filmpjes en wordpress sites.

Jij bent toch juist degene die ons voorhoud dat we kritisch moeten kijken naar wat de media ons voorspiegelt? waarom dan niet kritisch kijken naar jouw onzinnig geneuzel en onbetrouwbare sites waar je ons op wil wijzen?

Van jou heb ik overigens nog nooit een kritische blik kunnen ontdekken als er 1 vatbaar is voor de onzin die er verteld word op internet en de media dan ben jij het wel.
pi_139616536
Volgens mij is Biekje gewoon een infiltrant die er voor moet zorgen dat echt kritische geluiden niet meer serieus genomen worden door de stortvloed aan onzinnige en niet onderbouwde berichten.

dit is overigens niet mijn mening of een feit maar dat claim ik gewoon maar even.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 13:20:54 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_139616569
quote:

[..]

Oh? Leg eens uit?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:21:34 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139616591
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:15 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Welke mening dan wel?
is niet de eerste keer dat het aan bod is gekomen.
dus ik laat het over aan lambiekje maar dan in een volledig ander topic, anders wijken we te veel af van het Bigpharma verhaal ok?
link voor het andere topic BNW / de Echte geschiedenis lambiekje stijl!
Neem je tijd lambiekje, ik ben heel benieuwd hoe onze geschiedenis er uit ziet volgens jou althans hoe jij denkt hoe het gelopen is.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:29:55 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139616872
quote:

[..]

Dat roept men nu ook al bijna 10 jaar zo onderhand :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_139617113
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat roept men nu ook al bijna 10 jaar zo onderhand :')
Die kampen zijn inmiddels wel toe aan een renovatie denk ik
pi_139617194
quote:
Mijn opa is aan longsteking overleden maar dat was direct toe te wijzen aan de griepvaccin.
Erg sneu voor je opa en gecondoleerd, maar hoe is het causale verband aangetoond?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:45:15 #56
45206 Pietverdriet
pi_139617403
quote:

[..]

Heb je een raam of gangplek?
pi_139617765
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef starla het volgende:

[..]

Erg sneu voor je opa en gecondoleerd, maar hoe is het causale verband aangetoond?
Door een dikke duim, vooringenomen visie, gebrek aan kennis en het gevoel een schuldige aan te moeten wijzen tijdens momenten van verdriet.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 15:36:59 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139621318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

Door een dikke duim, vooringenomen visie, gebrek aan kennis en het gevoel een schuldige aan te moeten wijzen tijdens momenten van verdriet.
Dat laatste zeker ja. Zie je ook vaak terugkomen bij complotten in het algemeen. De drang om een schuldige aan te moeten wijzen bij al de slechte dingen in het leven. Oorlog in de wereld? Schuld van de Illuminati. Mensen die ziek worden en dood gaan? Schuld van de BigPharma die ons moedwillig ziek houd. WTC torens die neer werden gehaald? Amerikaanse overheid wil het volk bang maken en onder controle houden. Etc etc.

Dat er niet altijd een simpele schuldige is aan te wijzen lijkt niet echt voor te komen als optie bij dat volk.
Onikaan ni ov dovah
pi_139621655
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat laatste zeker ja. Zie je ook vaak terugkomen bij complotten in het algemeen. De drang om een schuldige aan te moeten wijzen bij al de slechte dingen in het leven. Oorlog in de wereld? Schuld van de Illuminati. Mensen die ziek worden en dood gaan? Schuld van de BigPharma die ons moedwillig ziek houd. WTC torens die neer werden gehaald? Amerikaanse overheid wil het volk bang maken en onder controle houden. Etc etc.

Dat er niet altijd een simpele schuldige is aan te wijzen lijkt niet echt voor te komen als optie bij dat volk.
OBEY
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:12:55 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139622585
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:57:52 #61
52357 Lambiekje
pi_139651672
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zit te wachten tot de russen binnenvallen, die hebben toffere propaganda.
.. ja zoals dat schelden/vloeken van vandaag verboden is.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:00:08 #62
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139651690
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. ja zoals dat schelden/vloeken van vandaag verboden is.
Dat is een wet, geen propaganda.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:00:18 #63
52357 Lambiekje
pi_139651692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:15 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Welke mening dan wel?
honderden documentaires
honderden boeken
honderden blogs
honderden websites
en dan toch wat ontglippende zaken op MSM.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:01:26 #64
52357 Lambiekje
pi_139651698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat is een wet, geen propaganda.
oh ja en je mag alleen maar positief zijn over Stalin en Wereldoorlog verleden. Kritiek is verboden:) .. dat is ook een wet en tevens propaganda.

Net zoals hier op BNW het verboden is om negatief te praten over BadPharma en Vaccins.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:10:31 #65
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139651770
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Net zoals hier op BNW het verboden is om negatief te praten over BadPharma en Vaccins.
Even niet zo zielig gaan doen nu, het is nergens verboden maar alleen one-liners spuien zonder bewijs is net zo hard propaganda voeren natuurlijk.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:11:37 #66
52357 Lambiekje
pi_139651775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Even niet zo zielig gaan doen nu, het is nergens verboden maar alleen one-liners spuien zonder bewijs is net zo hard propaganda voeren natuurlijk.
.. wat jullie denken dat fact is niet onderbouwd of vervalst. Think about it.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:13:48 #67
52357 Lambiekje
pi_139651792
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh? Leg eens uit?
.. prik, paar uur er na longonsteking, paar weken later klaar. Een jaar eerder was precies hetzelfde ongein met die verdomde kutvaccins alleen ging hij er toen niet aan onderdoor.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 08:13:56 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_139651794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh ja en je mag alleen maar positief zijn over Stalin en Wereldoorlog verleden. Kritiek is verboden:) .. dat is ook een wet en tevens propaganda.

Jouw posts bewijzen het tegendeel.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 08:16:10 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_139651810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. prik, paar uur er na longonsteking, paar weken later klaar. Een jaar eerder was precies hetzelfde ongein met die verdomde kutvaccins alleen ging hij er toen niet aan onderdoor.
Misschien heeft hij juist nog een jaar langer geleefd door de prik. Zo kun je het ook zien.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:24:48 #70
52357 Lambiekje
pi_139651905
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien heeft hij juist nog een jaar langer geleefd door de prik. Zo kun je het ook zien.
ABSOLUUT NIET .

Hij had zonder enig twijfel langer geleefd als hij de prik niet had gehad.

Waar komt die fiducie vandaan dat vaccin zo fantastisch zijn?!
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:27:26 #71
52357 Lambiekje
pi_139651935
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jouw posts bewijzen het tegendeel.
... maar de reacties hier van een paar narrowminded orthodoxdogmatici hier spreekt boekdelen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:31:41 #72
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139651977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. wat jullie denken dat fact is niet onderbouwd of vervalst. Think about it.
Nee ik wil gewoon wat meer zien dan wat random one-liners van jou.
Think about it.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:35:46 #73
52357 Lambiekje
pi_139652018
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee ik wil gewoon wat meer zien dan wat random one-liners van jou.
Think about it.
.. het is al wel duidelijk dat men geen links aanklikt of mijn post-verleden weet. Men doet net of ik nieuwe claims maak.

en daarnaast is er al 300 jaar controverse over de nut en effectiviteit van de verdomde vaccins.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:28:12 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139652730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ABSOLUUT NIET .

Hij had zonder enig twijfel langer geleefd als hij de prik niet had gehad.

Waar komt die fiducie vandaan dat vaccin zo fantastisch zijn?!
Want jij weet het beter he? Jij kan met 100% zekerheid zeggen dat het door het vaccin kwam.

De reden waarom het zo duidelijk is dat vaccins werken is het praktisch ontbreken van de meeste ziektes waar we tegen vaccineren.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:32:23 #75
45206 Pietverdriet
pi_139652798
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Want jij weet het beter he? Jij kan met 100% zekerheid zeggen dat het door het vaccin kwam.

De reden waarom het zo duidelijk is dat vaccins werken is het praktisch ontbreken van de meeste ziektes waar we tegen vaccineren.
Lambiekjelogica is dat het onzinnig is te vaccineren want die ziektes zijn er bijna niet meer
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:33:42 #76
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139652814
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lambiekjelogica is dat het onzinnig is te vaccineren want die ziektes zijn er bijna niet meer
Dezelfde logica als met Y2K destijds; heel veel tijd en energie erin steken om het probleem te voorkomen en je daarna moeten verantwoorden dat er geen problemen zijn geweest.
Prachtig altijd :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:38:41 #77
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_139652886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Lambiekje het volgende:
en daarnaast is er al 300 jaar controverse over de nut en effectiviteit van de verdomde vaccins.
Fail.
Pas sinds begin 19e eeuw wordt er effectief gevaccineerd. Krap 2 eeuwen dus.
Zelfs een simpel geschiedkundig feit is nog te moeilijk voor jouw 3 hersencellen.

Leg eens uit waaruit bewezen is dat jouw opa direct door dat griepvaccin is overleden?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:41:28 #78
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_139652931
Waarom maakt men zich hier niet druk over alle overnames in de bigpharma de laatste tijd. GSK die bijna 30% van de markt in handen heeft :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_139652943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. het is al wel duidelijk dat men geen links aanklikt of mijn post-verleden weet. Men doet net of ik nieuwe claims maak.

Nee het probleem is dat jij gezien je postverleden alleen maar roept, de links die je geeft bevatten ook geen onderbouwing en als er al een poging gewaagd word om het enigszins te onderbouwen dan is dit al vele malen onderuit gehaald. Niet dat jij je ooit verdiept hebt in de argumenten tegen je hersenspinsels.

Overigens is er amper controverse over vaccinaties, die is er alleen bij slecht geïnformeerde mensen en BNW'ers zoals jij die alleen maar berichten die al bij het vooringenomen standpunt accepteren.
pi_139652973
quote:

[..]

Zijn die ziektes volgens die logica niet "man-made"?
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:44:35 #81
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_139653001
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom maakt men zich hier niet druk over alle overnames in de bigpharma de laatste tijd. GSK die bijna 30% van de markt in handen heeft :o
Dat lijkt me inderdaad een veel beter feitelijk onderwerp voor dit topic.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:50:39 #82
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_139653127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:44 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat lijkt me inderdaad een veel beter feitelijk onderwerp voor dit topic.
Dit is BNW; hier worden weinig feitelijke zaken behandeld. ;)

Het gaat trouwens om de vaccin markt. Nuance.

Je zou ervoor kunnen pleiten dat het zakelijk protectionisme is. Schaalvergroting voor beter onderzoek, (eigen) patenten die aflopen beschermen en what not.

Je zou ook kunnen pleiten dat het een BNW ontwikkeling is.
GSK die een onwelwillende en inefficiënte vaccinatieconcurent koopt omdat ze het gepruts zat zijn. Dodelijkere vaccins willen en kunnen maken omdat daar het meeste aan te verdienen valt. Terwijl Novartis denkt dat je met kanker medicijnen het beste kunt verdienen en de wereldpopulatie in toom kan houden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 09:53:30 #83
249559 crew  Lavenderr
pi_139653175
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Heb daar een heel artikel over gepost, maar weinig tot geen respons.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 09:54:17 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_139653192
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dit.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:58:01 #85
45206 Pietverdriet
pi_139653267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb daar een heel artikel over gepost, maar weinig tot geen respons.
Vind je het gek in BNW?
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:59:50 #86
45206 Pietverdriet
pi_139653306
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dezelfde logica als met Y2K destijds; heel veel tijd en energie erin steken om het probleem te voorkomen en je daarna moeten verantwoorden dat er geen problemen zijn geweest.
Prachtig altijd :)
Tja, terwijl er echt hele grote problemen waren in bv het betalingsverkeer
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:03:47 #87
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139653394
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, terwijl er echt hele grote problemen waren in bv het betalingsverkeer
[offtopic]
Werkte destijds voor een leverancier in toegangs-controle (passen / cardreaders etc.) Daar bleek een hoop verouderde code in te zitten die niet met 2000 overweg kon. Heel het land doorgecrossed om het te gaan patchen. Was anders knap lullig geweest als mensen hun eigen pand niet meer in konden :')
[/offtopic]
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 10:34:13 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_139654084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vind je het gek in BNW?
Er werd me idd gevraagd wat dit onderwerp op BNW deed. Ehm, nou misschien omdat het hier over Big Pharma gaat?
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:43:44 #89
52357 Lambiekje
pi_139657258
quote:

[..]

nee er wordt gevaccineerd zodat de ziektes blijven bestaan.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:47:29 #90
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139657366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus de mazelen vorig jaar in de Nederlandse Bible Belt kwamen niet voort uit het feit dat ze daar NIET aan vaccineren doen maar omdat de rest van Nederland eromheen WEL aan vaccineren doet?
Leg ik het zo goed uit?
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:47:58 #91
52357 Lambiekje
pi_139657376
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit.
nee de ziektes waren al voor 99,5 weg voordat de waanzin van vaccins kwamen.
En ondertussen hebben we wel een hyperflorerende kankerindustrie. En dat is dankzij vaccins.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:48:01 #92
45206 Pietverdriet
pi_139657377
quote:

[..]

:')
pi_139657474
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:47 schreef Ceased2Be het volgende:

Leg ik het zo goed uit?
Nee joh daar is toch een hele logische verklaring voor, een heel team aan MiB dat 's nachts door de biblebelt reist en onschuldige gereformeerde kindertjes onder de dekens infecteert.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:52:43 #94
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139657495
quote:
11s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee joh daar is toch een hele logische verklaring voor, een heel team aan MiB dat 's nachts door de biblebelt reist en onschuldige gereformeerde kindertjes onder de dekens infecteert.
Crap weer mis.

Ooit zal ik dat BNW-en nog onder de knie krijgen.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 12:54:08 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_139657539
quote:

[..]

Oh Biekje toch :N
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 12:55:14 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_139657572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee de ziektes waren al voor 99,5 weg voordat de waanzin van vaccins kwamen.
En ondertussen hebben we wel een hyperflorerende kankerindustrie. En dat is dankzij vaccins.
Schei toch uit met dit soort posts :|W
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:55:43 #97
52357 Lambiekje
pi_139657582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh Biekje toch :N
of dacht je werkelijk dat het per ongeluk was het poliovaccin vervuild was met kanker.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:56:05 #98
52357 Lambiekje
pi_139657589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Schei toch uit met dit soort posts :|W
verdiep. AUB. En stop met het verdedigen en verheerlijking van die misdadige vaccins.
Het is geen medisch theekransje hier.

Zolang vaccins bestaan is er al controverse.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 12:56:24 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_139657597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

of dacht je werkelijk dat het per ongeluk was het poliovaccin vervuild was met kanker.
Huh? Hier moet je wel een verdomd goeie bron voor hebben .
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:58:26 #100
52357 Lambiekje
pi_139657656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh? Hier moet je wel een verdomd goeie bron voor hebben .
mijn god.... is dit voor real!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')