lalalalalaquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nederland toch
jij mij belachelijk maken in Bnw
steek in mijn hart
lalalalalaquote:
Het is te merkenquote:
dat heb je alleen als je de joden tegen pec (:') ! ) laat spelenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Nah, komt vast goed! Ivoorkust - Japan is vast zo'n duel met veel vuurwerk op het veld.
GGMM!quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:48 schreef Anonymousz het volgende:
over een kwartier fokkerS
JUICHEN
[ afbeelding ]
WATTTT!?!!?!1quote:
Je bedoelt die club met 33 titels, en een van de meest succesvolle teams in de historie van het europees voetbal toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat heb je alleen als je de joden tegen pec (:') ! ) laat spelen
Die leeft niet meer.quote:
slechte spelerquote:
hou je bek 818jequote:Op zondag 15 juni 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je bedoelt die club met 33 titels, en een van de meest succesvolle teams in de historie van het europees voetbal toch?
Niet piepen hoekelmoekeltjequote:Op zondag 15 juni 2014 02:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw.
ik ben niet meer je hoekelmoekeltje merk ik
WK AUBquote:Op zondag 15 juni 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je bedoelt die club met 33 titels, en een van de meest succesvolle teams in de historie van het europees voetbal toch?
joden moeten we.............quote:Op zondag 15 juni 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Is tjacka een mlp-queenquote:
Ja, die waar de douches 11 gaatjes hebben en waar er geen water uit de kraan komtquote:Op zondag 15 juni 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Leugens !quote:Op zondag 15 juni 2014 02:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf tjacka
oooooohhhh
daar heb ik je
>>>Marokkoquote:
Joden hebben....quote:
wauwquote:
Je moeder is trots op jequote:Op zondag 15 juni 2014 02:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, die waar de douches 11 gaatjes hebben en waar er geen water uit de kraan komt
(oh, was het leven maar zo mooi dat iemand echt eens de verkeerde leiding aansloot daar in die snelkookpan)
[..]
Leugens !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |