Dit ontken ik trouwens wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jimbo braakt in 90% van de gevallen onzin uit.
heb je het over messi?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is geen jood, maar hij heeft constant van die jodenstreken
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat je er zelf niet van op de hoogte bent en het idee hebt dat je wel zinnige dingen zegt had ik wel verwacht ja.quote:
Ook zn figuurquote:
Ow je bent er zo een. Je ouders hadden beter jou kunnen weggooien en de nageboorte kunnen houden .quote:Op zondag 15 juni 2014 02:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar de NOS zendt dat uit tijdens de voorbeschouwingquote:
quote:
niet je a-level in drama halenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook zn figuurmaar die portugeese janksmoel is nog wel een stukje erger.
Sure hij kan goed voetballen, maar hij zou het beter doen bij de toneelschool als drama leraar
Ach, narcisme is geen ziekte.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je er zelf niet van op de hoogte bent en het idee hebt dat je wel zinnige dingen zegt had ik wel verwacht ja.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow je bent er zo een. Je ouders hadden beter jou kunnen weggooien en de nageboorte kunnen houden .
Die heb ik toevalligquote:
nou enquote:Op zondag 15 juni 2014 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de NOS zendt dat uit tijdens de voorbeschouwing
Dus je hebt het al vaker gehoord? Verrassend ja...quote:Op zondag 15 juni 2014 02:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]Jammer dat die comment niet meer origineel is
Jammer.
Sterker nog, ik geloof dat ik een van de eerste was die dat begon te zeggen hier op fok.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dus je hebt het al vaker gehoord? Verrassend ja...
sowiesoquote:Op zondag 15 juni 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
a-levels. english lit, economy, maths en history master race
hahhaahhahahahahahahaquote:Op zondag 15 juni 2014 02:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dus je hebt het al vaker gehoord? Verrassend ja...
zie hem oldbie zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 02:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof dat ik een van de eerste was die dat begon te zeggen hier op fok.
Maarja, zn piepkuiken als jij was er toen gelukkig nog niet
Dat krijg je als je het vanaf kleins af aan al hoort ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof dat ik een van de eerste was die dat begon te zeggen hier op fok.
Maarja, zn piepkuiken als jij was er toen gelukkig nog niet
Zo hey, jij bent stoer.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:40 schreef Jimbo het volgende:
Nergens voor nodig, deze baas zet die kleine Aziaatjes zo op hun plaats.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:40 schreef hafcfan het volgende:
Japen verdient het om genaaid te worden door een Kroatische scheidsrechter als wraak
Dat, verhuizen doe je maar een andere keerquote:
Hoi tjack, waar is je kleurtje ?quote:
Yvonne!quote:Op zondag 15 juni 2014 02:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, verhuizen doe je maar een andere keer
0-3 trouwens.
Bony en Tourequote:Op zondag 15 juni 2014 02:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, deze baas zet die kleine Aziaatjes zo op hun plaats.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |