Oke, goed om te weten!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgens de laatste inzichten (vogelbescherming) zou dat geen probleem moeten zijn; de ouders gebruiken de snelle hap om zelf aan energie te komen om insekten voor de jongen te zoeken. Er blijven dus meer insekten voor die jongen over.
Dan zou ik naar de Spoedeisende hulp moeten, de afspraak staat al een tijd. Dus kan toch niet eerder bij mijn vaste traumatoloog terecht. Been omhoog en maar even rust..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte idd!
Baaf als je ze echt wil helpen zet je nu bakjes meelwormen voor ze neer, voor de babies
Bij ons heeft één van de pimpelmeespaartjes al jongen in het roze huisjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgens de laatste inzichten (vogelbescherming) zou dat geen probleem moeten zijn; de ouders gebruiken de snelle hap om zelf aan energie te komen om insekten voor de jongen te zoeken. Er blijven dus meer insekten voor die jongen over.
Nou als ie zo aan gort is zou ik niet wachten denk ik...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan zou ik naar de Spoedeisende hulp moeten, de afspraak staat al een tijd. Dus kan toch niet eerder bij mijn vaste traumatoloog terecht. Been omhoog en maar even rust..
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
Denken we weer een beetje om de TT's (vorige topic)? Dank.
Hoezo? Met mijn knieën is niks aan de hand. Behalve dat ik er twee keer op gevallen ben.En pech net te vallen op de knie die aan mijn niet te repareren enkel zit. Ik heb hem nu duidelijk overbelast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ie zo aan gort is zou ik niet wachten denk ik...
Ben je niet bang dat het dan weer helemaal mis gaat of zo?
Ik zie het nu toevallig en ik vraag of jullie er om willen denken, ik kom niet zeuren. Denk er gewoon even om. Het is V&A en niet het tokkiehoekje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Fucking hell, topic was weken open en nu kom je erom zeuren nog?
Ja, jij doet dingen op jou manier en ik de doe het op mijn manier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als je het zegt zal het wel zo zijn.
Er is niks mee aan de hand maar wel aan gort?
Als ik mijn knie aan gort val ga ik echt wel even naar de dokter.
Ik snap dat dat bij jou anders is maar ik zou er denk ik wel naar laten kijken als het zo erg is.
Ik vind het echt heel erg jammer dat je zo eigenwijs daarin wil zijn maar dat is pure bezorgdheid hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, jij doet dingen op jou manier en ik de doe het op mijn manier.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie het nu toevallig en ik vraag of jullie er om willen denken, ik kom niet zeuren. Denk er gewoon even om. Het is V&A en niet het tokkiehoekje.
Aan gort bedoel ik mee dat ik er last van hen bij het buigen en niet dat ik niet meer kan lopen. Maar laten we er a.u.b. over op houden. Het begint me wat te irriteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als je het zegt zal het wel zo zijn.
Er is niks mee aan de hand maar wel aan gort?
Als ik mijn knie aan gort val ga ik echt wel even naar de dokter.
Ik snap dat dat bij jou anders is maar ik zou er denk ik wel naar laten kijken als het zo erg is.
Je reageert twee keer op dezelfde quote hoor, wie gaat er door dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Aan gort bedoel ik mee dat ik er last van hen bij het buigen en niet dat ik niet meer kan lopen. Maar laten we er a.u.b. over op houden. Het begint me wat te irriteren.
is het niet gewoon fok=tokkiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie het nu toevallig en ik vraag of jullie er om willen denken, ik kom niet zeuren. Denk er gewoon even om. Het is V&A en niet het tokkiehoekje.
Boks!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is het niet gewoon fok=tokkiewat n gezeik
Ik voel me nu ineens wel semi chiquequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga jij maar lapo hunten dan Vavroomquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry dat ik even om de waarschuwing moet lachen. Laten we het compenseren met een paar vrome topictitels de komende tijd.
Toch wel Roomser dan de Zaligverklaarde Paus hé!quote:
Ik heb het uiteindelijke liedje van Ilse-waylon maar 2 keer gehoord en 0,0 van de voorbereidingen meegekregen. Dus ik heb wel zin om te gaan kieken, lekker blanco erin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie er echt naar uit.Voor mij vaste prik.
Er is niks anders op, ik twijfel nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het uiteindelijke liedje van Ilse-waylon maar 2 keer gehoord en 0,0 van de voorbereidingen meegekregen. Dus ik heb wel zin om te gaan kieken, lekker blanco erin.![]()
En voor het eerst in jaaaaaaaaaaaren enthousiast over onze inzending
Oekraine vond ik op zich wel leuk, maar wel weer een honderd in een dozijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hebben we leuk gedaanKat in het bakkie zou ik zeggen, zeker met de rest, wat zit er weinig bij.
Whehehe.quote:
Gauw naar huis dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik ben zo moe maar zit nog in de treinen zitten er n stelletje lachgeiten in de coupé van n jaar of 17,moordneigingen krijg ik ervan
Mooi manquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ondertussen zwaait Ilse nog met haar vlaggetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |