Zelfde soort verhaal hier. Scheelde alleen 16 jaar. M'n moeder was 19 en m'n vader 35quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef wanderlusttrip het volgende:
Mijn ouders verschillen ook 14 jaar en hebben elkaar ontmoet toen mijn moeder 18 was. Een paar jaar later zijn ze getrouwd en hebben ze 2 kinderen gekregen.... Dus ja, het kan altijd. Leeftijd zegt niet zo heel veel. Het hangt gewoon helemaal van de personen af.
Misschien heeft hij oprecht interesse.. Of hij wil je gewoon in bed krijgen.. Maar 1 manier om daar achter te komen:)
Het kan ook zijn dat hij geen normale vrouwen van zijn eigen leeftijd kan krijgen en het daarom probeert bij jonge en onzekere meiden. Volgens mij zijn oudere mannen die achter jonge meiden aangaan nooit helemaal stabiel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:04 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar waarom dan zoveel moeite en tijd in iemand steken alleen voor dat?
Het lijkt mij dat er meer achter zit. Of ben ik nu naïef?
Ach, het vooroordeel...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:39 schreef Fierce. het volgende:
Het kan ook zijn dat hij geen normale vrouwen van zijn eigen leeftijd kan krijgen en het daarom probeert bij jonge en onzekere meiden. Volgens mij zijn oudere mannen die achter jonge meiden aangaan nooit helemaal stabiel.
Ik denk gewoon dat het echt zo is. Er zit zoveel verschil tussen die leeftijden en als dertiger ben je - hopelijk - heel wat verstandiger en volwassener dan een tiener.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, het vooroordeel...
Mijn moeder was 17 en mijn vader 34 toen ze een relatie kregen en ze hebben het volgehouden tot het overlijden van mijn vader.
En mijn vader was allesbehalve instabiel.
Niet iedereen maakt dezelfde keuzes.
Het blijft een vooroordeel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:50 schreef Fierce. het volgende:
Ik denk gewoon dat het echt zo is. Er zit zoveel verschil tussen die leeftijden en als dertiger ben je - hopelijk - heel wat verstandiger en volwassener dan een tiener.
Soms heb je wel eens documentaires over dat soort leeftijdsverschillen: dan zie ik ook altijd weer bepaalde types die mijn beeld bevestigen dat het niet om normale/stabiele personen gaat.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef DerekB het volgende:
Tsja, ik ben in de 40 en wil ook wel een 19 jarige meid doen![]()
Ik heb nooit echt het idee dat mannen akkoord willen gaan als "vrienden" bij mij dan igg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:55 schreef Chunli het volgende:
Je kan toch ook gewoon "vrienden" met hem zijn als je hem niet uit je leven wilt. Niet alles draait om seks, tenzij jij het wilt dan is dat een ander verhaal.
Hij komt naar mijn idee heel erg zelfverzekerd over en hij ziet er ook goed uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:39 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat hij geen normale vrouwen van zijn eigen leeftijd kan krijgen en het daarom probeert bij jonge en onzekere meiden. Volgens mij zijn oudere mannen die achter jonge meiden aangaan nooit helemaal stabiel.
Misschien gaat hij wel beide kanten op ? Heeft ie naast Britney ook een vrouwtje van 50quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:39 schreef Fierce. het volgende:
[..]
mijn moeder was 16 toen ze me pa (32) leerde kennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfde soort verhaal hier. Scheelde alleen 16 jaar. M'n moeder was 19 en m'n vader 35
Zijn toch nog 30 jaar getrouwd geweest en 2 kindjes gebaard
Dus nu 62 en 48? Mooi stelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn moeder was 16 toen ze me pa (32) leerde kennen.
Aan uit aan uit. Getrouwd toen ze 20 was, 2 kinderen gekregen en.ze zijn nog steeds bij elkaarAl meer dan 30 jaar
72 en 56quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |