quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
godver, ik zie nu pas dat dat oog in Ado's UI aan het knipperen is
Lul er niet omheen joh. Stuur die foto's.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met landzaat als man of the match![]()
Voor ajax
Dus? Ik ben goed aangeschoten en ik zag hem!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja zeg, het is laat en het was gvd een ninja edit![]()
Maar ik weet wel wat zwaar is. Dus waarom meteen beginnen met ''na een paar dagen piep je wel anders"? Je kent me verder niet eens.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
godver, ik zie nu pas dat dat oog in Ado's UI aan het knipperen is
quote:
Da's al een jaar of langer ofzoquote:
Nee, ik keek gewoon net even wat langer naar je UI. Normaal let ik daar niet zo op.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Da's al een jaar of langer ofzo
wat is er danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
In de hoop dat de ontvanger van mijn app al slaapt ga ik toch mn foon weer online gooien
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
In de hoop dat de ontvanger van mijn app al slaapt ga ik toch mn foon weer online gooien
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
JB en Ado zijn dus een lief stelletje
Waarom zijn veel mensen in de bouw dan na zoveel jaar compleet naar de klote?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik weet wel wat zwaar is. Dus waarom meteen beginnen met ''na een paar dagen piep je wel anders"? Je kent me verder niet eens.
Maar wel op ninja editsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik keek gewoon net even wat langer naar je UI. Normaal let ik daar niet zo op.
* bedoeltquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zijn veel mensen in de bouw dan na zoveel jaar compleet naar de klote?
Ik snap wat je bedoeld met 'dat gevoel' maar dat gaat daar niet voor op.
Dat was ik hoorquote:
Jij ook?quote:
Je bent niet de enige die ze opmerktquote:
Yesh. ik let daar op.quote:
Gelukkigquote:
Ik begin nu toch verdomd nieuwsgierig te raken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Je gaat boos op mij wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik begin nu toch verdomd nieuwsgierig te raken.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Fera bedoelt, ik heb ook dagen er bij dat je er inderdaad een voldaan gevoel aan over houdt. Omdat je iets gemaakt hebt etc.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je trekt het meteen weer helemaal door. Ik heb gezegd dat fysiek bezig zijn gewoon fijn vind. Ik vind het fijner dan werken achter een bureau, dan word ik suf. Ik vind het fijn om te voelen dat ik gewerkt heb, want ondanks de vermoeidheid en de spierpijn voel ik me meer voldaan, op de één of andere manier. Niet dat ik het werk in de bouw daarmee onderschat, maar dan nog zet ik graag mijn lichaam aan het werk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is met elke baan toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Fera bedoelt, ik heb ook dagen er bij dat je er inderdaad een voldaan gevoel aan over houdt. Omdat je iets gemaakt hebt etc.
Maar er zijn ook dagen dat je alleen maar zwaar kutwerk hebt en echt helemaal kapot thuiskomt en weer ontzettend hard terug verlangt naar het werk achter de bar of in de retail.
Nee... Wat doe je?quote:
Doe ik bij iedereen en wie weet leer je ervanquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
JA!quote:
Hard mn best om het (alweer) af te kappenquote:
quote:
Dat moet je nu toch wel weten inmiddels.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik bij iedereen en wie weet leer je ervan
Nou in mijn tijd als verkoper en kroegbaas was ik nooit fysiek zo naar de klote.quote:
*bitchslap geeft*quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hard mn best om het (alweer) af te kappen
Ik heb het over hem gehad hier, is fout, slecht enzquote:
Betekent niet dat iedereen dat waardeert!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dat moet je nu toch wel weten inmiddels.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Fera bedoelt, ik heb ook dagen er bij dat je er inderdaad een voldaan gevoel aan over houdt. Omdat je iets gemaakt hebt etc.
Maar er zijn ook dagen dat je alleen maar zwaar kutwerk hebt en echt helemaal kapot thuiskomt en weer ontzettend hard terug verlangt naar het werk achter de bar of in de retail.
Oh nee hoor, totaal niet, slecht dat ik dacht dat je te makkelijk daarover dacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je trekt het meteen weer helemaal door. Ik heb gezegd dat fysiek bezig zijn gewoon fijn vind. Ik vind het fijner dan werken achter een bureau, dan word ik suf. Ik vind het fijn om te voelen dat ik gewerkt heb, want ondanks de vermoeidheid en de spierpijn voel ik me meer voldaan, op de één of andere manier. Niet dat ik het werk in de bouw daarmee onderschat, maar dan nog zet ik graag mijn lichaam aan het werk.
Ik vond gewoon dat je reactie overkwam alsof ik één of ander miepje ben dat niet weet waar ze over praat en na een paar dagen gaat huilen dat haar nagel gebroken is. Want geloof me, zo'n typje ben ik niet.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik bij iedereen en wie weet leer je ervan
Dat is dan jammer voor die persoonquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Betekent niet dat iedereen dat waardeert!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het over hem gehad hier, is fout, slecht enz
Had het afgekapt, echt waar!!!
Laaide weer op, keihard.
Geestelijke vermoeidheid is anders ook behoorlijk om te janken soms hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou in mijn tijd als verkoper en kroegbaas was ik nooit fysiek zo naar de klote.
Ik heb echt weken dat ik op vrijdagavond na een week werken als een blok in slaap val als ik thuis op de bank plof.
En dat terwijl ik minder uren maak als voorheen.
Het is een ander soort vermoeidheid.
Oké.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.
[..]
Oh nee hoor, totaal niet, slecht dat ik dacht dat je te makkelijk daarover dacht.
[..]
Waarschijnlijk niet.
Ik weet het!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bitchslap geeft*
Leer van fouten, suftrut
Tuurlijk. Maar ik vind je toch een stomme trut.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het!!![]()
Mag ik toch vragen om je steun?
Ja dat ontken ik ook zeker niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geestelijke vermoeidheid is anders ook behoorlijk om te janken soms hoor.
hmm. Mensen kunnen zeggen "niet doen" maar die keuze maak je uiteindelijk zelf. Blijkbaar ben je er niet klaar mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het over hem gehad hier, is fout, slecht enz
Had het afgekapt, echt waar!!!
Laaide weer op, keihard.
Ik kan er niet mee zitten dat iemand mij verbeterd. Erover gaan bitchen met "Je hoeft me niet te verbeteren." Gaat ook lekker helpenquote:
Je eerst vragen om niet meer te qouten/reageren en dan vervolgens zelf beginnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch wel weten inmiddels.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik vind je toch een stomme trut.
Mooi zo, dat is stap 1quote:
quote:
Aanstellerquote:
Ik zeg zelf al SHIT NIET DOEN!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hmm. Mensen kunnen zeggen "niet doen" maar die keuze maak je uiteindelijk zelf. Blijkbaar ben je er niet klaar mee.
Oh ik niet, dan krijg ik migraine.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ontken ik ook zeker niet.
Maar toch zou ik met alle plezier weer 80 urige werkweken gaan draaien zoals ik voorheen deed.
Dan was je inderdaad geestelijk moe, maar kon ik in ieder geval nog normaal lopen na een week werken,
Niet meer afspreken. Alles blokkeren...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg zelf al SHIT NIET DOEN!!!
En dan doet hij lief enz en ben ik verkocht en ik haat het dat ik het zo hard te pakken heb
Scheelde denk ik wel dat ik niet voor een baas werkte.quote:
Ik werk voor niemand zoveelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scheelde denk ik wel dat ik niet voor een baas werkte.
Voor een baas moet ik er ook niet aan denken om zo veel uren te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vraag me af welke superheld dit isFatwoman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik vraag me af welke superheld dit isFatty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik heb hem al 3x verwijderd van wa en fbquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet meer afspreken. Alles blokkeren...
Maar dat kan alleen als je er écht klaar mee bent.
wtfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3x verwijderd van wa en fb![]()
Het lukt me gewoon niet![]()
Maar de laatste tijd gaat het voornamelijk over voetbal, alleen nu is het seizoen afgelopen en krijgen de gesprekken weer andere wending
Ik vraag me af welke superheld dit isIk moet aan zo'n bloem en meditatiehouding denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik vraag me af welke superheld dit isIk weet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dan hou je toch nog bepaalde deuren openquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3x verwijderd van wa en fb![]()
Het lukt me gewoon niet![]()
Maar de laatste tijd gaat het voornamelijk over voetbal, alleen nu is het seizoen afgelopen en krijgen de gesprekken weer andere wending
En dr superkracht is pletten?quote:
Vliegen iig nietquote:
Zijn vast wel meer dingen (beroepen) te bedenken waarbij dat is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet aanraden.
Maar vond het beter dan 40 uur in de bouw.
Of cupcakes verorberen.. Dat is ook wel een nuttige krachtquote:
met glasscherven erin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of cupcakes verorberen.. Dat is ook wel een nuttige kracht
Dank je.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan hou je toch nog bepaalde deuren open
Die alleen jij kunt blokkeren. Succes daarmee
Het is nog geen 1:11quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:53 schreef Moeraskat het volgende:
Oh, kut bijna 1 uur. Bed tijdmorgen weer klussen om half 9
![]()
Houdoe
Geef eens een gil, dan kom ik helpenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:53 schreef Moeraskat het volgende:
Oh, kut bijna 1 uur. Bed tijdmorgen weer klussen om half 9
![]()
Houdoe
Dat lijkt me ook pijnlijk bij het eruit werkenquote:
En dn postenn dat je hoofdpijn hebt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef eens een gil, dan kom ik helpen
En voor sloopwerk wil ik ook wel langskomenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef eens een gil, dan kom ik helpen
Neehee, dan ga ik heus wel echt helpen!!quote:
Leugens!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor sloopwerk wil ik ook wel langskomen
Wie wil je slopen dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor sloopwerk wil ik ook wel langskomen
MK dr babyquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet aan zo'n bloem en meditatiehouding denken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |