Klopt. Ik kan me goed voorstellen dat je het blad niets vind. Het is dan ook vrij uitgesproken, evenals de witjes. Mijn vader vind de witjes bijvoorbeeld weer afschuwelijk omdat hij niet kan verkroppen dat ze niet strak te tegelen zijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:22 schreef Bleie het volgende:
Wat een werk!
En grappig: ik dacht altijd dat ik tegels tot het plafond niet mooi vond, maar zo met die witjes vind ik het prachtig. Het blad is echt helemaal niet mijn smaak, maar veel respect voor het zelf maken. En bovendien: als je er zelf maar blij mee bent, en dat ben je volgens mij.
Ik kende de term ook niet, maar ik neem aan een plint bovenop het aanrechtblad, want die komt er nog om het af te werken.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Die etiketjes met kooktijd is eigenlijk best een handig idee
Ziet er goed uit verder
Maar de druk in je cv systeem heeft toch niks te maken met de druk van je waterleiding net ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:35 schreef Saisai het volgende:
Thanks
Zonet heb ik de cv bijgevuld. De bar kwam echter maar tot 1.3bar dus hiervoor heb ik een klacht ingediend bij het waternet (de norm voor Nederland staat op 1.5). Even afwachten dus wat de volgende stap gaat zijn.
Of een lek?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:45 schreef Barrah het volgende:
De druk in het systeem kan maximaal de druk worden die uit je waterleiding komt. Dus als je je systeem niet tot de juiste druk kunt bijvullen kan dat wel degelijk aan de waterleiding liggen.
Het kan ook aan je systeem liggen, maar de bewering was dat de waterleiding er niets mee te maken kon hebben. Wat dus wel kan.quote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:45 schreef Barrah het volgende:
De druk in het systeem kan maximaal de druk worden die uit je waterleiding komt. Dus als je je systeem niet tot de juiste druk kunt bijvullen kan dat wel degelijk aan de waterleiding liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |