Jezus.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo zeer om de seks, maar om het feit dat ik hoop dat er iemand bestaat die het uberhaupt met mij zou willen doen
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef perro. het volgende:
ah. er liggen straks veel worsten op die bbq bij tamashii zie ik.
ik durf nou ook weer niet teveel in m'n mond te wroeten eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef perro. het volgende:
jb, dit al geprobeerd, met zout water?
[ afbeelding ]
En nu heb je in de gaten dat je eigenlijk keilekker bent?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Ik dacht vroeger ook zo trouwens.
Vast wel, maar waar?quote:
I guessquote:
Waar was de omslag?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onzekerheid is onaantrekkelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo zeer om de seks, maar om het feit dat ik hoop dat er iemand bestaat die het uberhaupt met mij zou willen doen
wroeten? je moet dat ding niet in dat gat duwen heh.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik durf nou ook weer niet teveel in m'n mond te wroeten eigenlijk
Maar ze zal t morgen wel goed uitspoelen en opnieuw hechten neem ik aan
En geen lekkere bieflapjesquote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef perro. het volgende:
ah. er liggen straks veel worsten op die bbq bij tamashii zie ik.
Mwah, kan er nog weleens onzeker over zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu heb je in de gaten dat je eigenlijk keilekker bent?
Ik denk nog steeds zoquote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
sommige mannen vinden het schattig...quote:
niet.quote:
Ik heb vandeweek pas gerealiseerd dat dat er een beetje achter zit en ik weet niet wat ik er mee moetquote:
Zijn er zat hoor, begin maar met stoppen zo te denkenquote:
Moeilijk te zeggen, zal per persoon verschillen, maar in mijn ervaring is dat binnen een paar dates. Anders krijg ik het gevoel (of dat nou zo is of niet) dat iemand me aan het lijntje houdt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
Sedan, hoe lang zou jij wachten denk je?
Ik tot het goed voelt, of dat nu 5 uur is of 5 dates. Maar als ik na maanden daten zelf niet eens wil, dan is dat voor mij een alarmbel. En als hij lang wil wachten dan zou dat ook een alarmbel geven.
Of het moet een type zijn die geen seks wil voor het huwelijk ... Dan zou ik nog eens enorm goed nadenken wat ik ermee moet...
ervaring en complimenten hielpen mijquote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
frotten
[..]
Ik heb vandeweek pas gerealiseerd dat dat er een beetje achter zit en ik weet niet wat ik er mee moet
Gaat geleidelijk. Je wordt naar mate je ouder wordt in het geheel zelfverzekerder.quote:
dat, maar hoe weet je dan dat je geen fwb gaat worden of een FB? Je kunt ook niet eeuwig blijven daten.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn er zat hoor, begin maar met stoppen zo te denken
[..]
Moeilijk te zeggen, zal per persoon verschillen, maar in mijn ervaring is dat binnen een paar dates. Anders krijg ik het gevoel (of dat nou zo is of niet) dat iemand me aan het lijntje houdt.
klopt, zie je bij veel mensen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk. Je wordt naar mate je ouder wordt in het geheel zelfverzekerder.
ja, inderdaad. Waarom zou iemand geen seks met jou willen.quote:
Vraag dat aan m'n Tindermatches. Ow wachtquote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Waarom zou iemand geen seks met jou willen.
omdat sommige mensen onzeker zijn over hun lijf en of ze dingen wel goed doen, bang om fouten te maken. Niks mis mee. Wees blij dat jij dat niet hebt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef perro. het volgende:
[..]
klopt, zie je bij veel mensen.
ik zelf ben nooit onzeker geweest eigenlijk. begrijp ook nooit echt waarom anderen dat wel zijn, je bent wie je bent. raar misschien maar goed. ander leven dit dat.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag dat aan m'n Tindermatches. Ow wacht
Ze vallen niet op mannen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Waarom zou iemand geen seks met jou willen.
ik heb je nooit rl gezien, maar wel wat foto's. Daar zie je er in mijn ogen goed/ leuk uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag dat aan m'n Tindermatches. Ow wacht
niet elke vrouw is fasquote:
ik heb toch zo'n spuitje gepakt, net dat chloorhexedinespul, en nu is er wel n hoop zooi uit iig, dank voor de tipquote:Op maandag 5 mei 2014 16:19 schreef perro. het volgende:
[..]
wroeten? je moet dat ding niet in dat gat duwen heh.
wel vervelend.
ik kreeg er destijds een mee na de behandeling, van de kaakchirurg. vandaar. anytime.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb toch zo'n spuitje gepakt, net dat chloorhexedinespul, en nu is er wel n hoop zooi uit iig, dank voor de tip
voel je nu verschil qua pijn?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb toch zo'n spuitje gepakt, net dat chloorhexedinespul, en nu is er wel n hoop zooi uit iig, dank voor de tip
ik had 2 X zo'n paracetamol 500 om een uur of half 2 en n ibuprofen 600 gehad om n uur of half 4quote:
Zeefje stelt dus niets voor of zo?quote:
ik begrijp de redenen van onzekerheden wel om het zo te zeggen, maar ik kan me er niet zo goed in inleven.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat sommige mensen onzeker zijn over hun lijf en of ze dingen wel goed doen, bang om fouten te maken. Niks mis mee. Wees blij dat jij dat niet hebt.
Je kiest niet voor onzekerheid, dat zit in je. En daar kun je overheen komen of groeien.
Blijkbaar niet. Of Tinder is kapot ofzoquote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb je nooit rl gezien, maar wel wat foto's. Daar zie je er in mijn ogen goed/ leuk uit.
Dat zien andere vrouwen toch vast ook wel.
Analgyn. Krijg je een paard nog plat meequote:Op maandag 5 mei 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had 2 X zo'n paracetamol 500 om een uur of half 2 en n ibuprofen 600 gehad om n uur of half 4dus nee, niet echt
![]()
(Kun je nagaan dat t gewoon nóg pijn doet)
Gewoon zeggen, misschien lomp soms maar werkt bij mij gewoon het beste. (beide kanten) Maar inderdaad, meestal rol je er dan gewoon in, dat heb ik hier ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat, maar hoe weet je dan dat je geen fwb gaat worden of een FB? Je kunt ook niet eeuwig blijven daten.
Ik ben niet zo goed in daten, "vroeger" rolde ik gewoon in een relatie.
jezusquote:Op maandag 5 mei 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had 2 X zo'n paracetamol 500 om een uur of half 2 en n ibuprofen 600 gehad om n uur of half 4dus nee, niet echt
![]()
(Kun je nagaan dat t gewoon nóg pijn doet)
Zijn er in jouw regio wel voor jou leuke dames te vinden? Alsin, op straat oid.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Of Tinder is kapot ofzoOp straat bespeur ik ook niet veel aandacht...
Ga maar liggenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Erin rollen? Dat gaat verkeerd. Erin steken moet je!
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
Maar ben er weg van, klussen
[..]
Ga maar liggen
erin rollen vind ik prettiger. Ik haat onzekerheidquote:Op maandag 5 mei 2014 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, misschien lomp soms maar werkt bij mij gewoon het beste. (beide kanten) Maar inderdaad, meestal rol je er dan gewoon in, dat heb ik hier ook.
Niks mis met onzekerheid, zolang de ander er maar geen misbruik van maakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
erin rollen vind ik prettiger. Ik haat onzekerheid
Overal zijn leuke vrouwen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn er in jouw regio wel voor jou leuke dames te vinden? Alsin, op straat oid.
Klinkt een beetje lomp, maar wist niet hoe het anders te verwoorden
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn er in jouw regio wel voor jou leuke dames te vinden? Alsin, op straat oid.
Klinkt een beetje lomp, maar wist niet hoe het anders te verwoorden
Verhuis.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sopse
---
Nu wel weg![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sopse
Ik ga zo de stad in, vrijheid vieren enzo, dus soppen komt later vanavond wel
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Feitquote:
Neequote:Op maandag 5 mei 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je omgeving blijkbaar niet
nou, niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis met onzekerheid, zolang de ander er maar geen misbruik van maakt.
Op je rug, heremietkreeftstijlquote:
Je kunt nog zo'n mooi huis hebben, maar als de omgeving verder ruk is ....quote:
De omgeving is goed. Het vrouwenaanbod is ruk.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt nog zo'n mooi huis hebben, maar als de omgeving verder ruk is ....
Nee fout, op je rug!quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja, ik heb nog wel een koffer liggen hier. Beetje proppen misschien
Dan maar homo worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
De omgeving is goed. Het vrouwenaanbod is ruk.
Volgens mij wonen er gewoon alleen maar ouderen en gezinnen daar.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
De omgeving is goed. Het vrouwenaanbod is ruk.
Zelfs in Maas en Waal.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:46 schreef Royco1 het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat er daar helemaal niks te vinden is Faxman.
Zelfs in Friesland en Groningen etc lopen er leuke vrouwen rond.
Germaans meesterras.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:46 schreef Royco1 het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat er daar helemaal niks te vinden is Faxman.
Zelfs in Friesland en Groningen etc lopen er leuke vrouwen rond.
Ik heb toen een middag in de binnenstad van Enschede op een terras gezeten en daar loopt inderdaad ook genoeg moois rond.quote:
Hossel Kaneel.quote:
Overgrote deel wel ja. De vrouwen die er zijn wonen samen met hun vriend, of zijn nog van de leeftijd dat ze thuis wonen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij wonen er gewoon alleen maar ouderen en gezinnen daar.
Zitten wel leuke dames tussen. Ook leuke heren. Maar toch zoek ik ze altijd ver weg.quote:
Ik dacht, twee eenzame vliegen in één klap.quote:
Bergen op Zoomquote:Op maandag 5 mei 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
Is er geen grotere stad in de buurt dan? Breda of zo?
Ja, want zodra ze uit huis kunnen gaan ze naar een fatsoenlijke stad toe.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overgrote deel wel ja. De vrouwen die er zijn wonen samen met hun vriend, of zijn nog van de leeftijd dat ze thuis wonen.
We stammen allemaal af van Noah dus we zijn sowieso al een product van inteelt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zitten wel leuke dames tussen. Ook leuke heren. Maar toch zoek ik ze altijd ver weg.Bang voor inteelt, denk ik.
Inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want zodra ze uit huis kunnen gaan ze naar een fatsoenlijke stad toe.
Ik stam af van de Golden Retrievers die toen moedig genoeg waren om naar de overkant te zwemmen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We stammen allemaal af van Noah dus we zijn sowieso al een product van inteelt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stam af van de Golden Retrievers die toen moedig genoeg waren om naar de overkant te zwemmen.
Een ganzenveer met ornamenten. Omdat ik gek ben op schrijven en de veer een verwijzing is naar mijn beste vriendin / ex vriendin / meest belangrijke persoon in mijn levenquote:
Zo harig leek je nietquote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stam af van de Golden Retrievers die toen moedig genoeg waren om naar de overkant te zwemmen.
Dat plein in bergen op zoom is wel leuk.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bergen op Zoom![]()
Breda is al een stuk verder.
Ik scheer me altijd voor een meet.quote:
kun jij je sowieso slecht inleven in anderen?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:32 schreef perro. het volgende:
[..]
ik begrijp de redenen van onzekerheden wel om het zo te zeggen, maar ik kan me er niet zo goed in inleven.
ik ben ook blij dat ik dat niet heb, maar goed. zo bedoelde ik het ook niet. ik heb ook dingen die ik graag anders zou zien maar ik ben er niet onzeker over. ik weet wie ik ben.
hmquote:Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Of Tinder is kapot ofzoOp straat bespeur ik ook niet veel aandacht...
er was geen overkantquote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ging sowieso altijd met pieken en dalen, maar de hoogteverschillen worden groter met de tijd jaquote:Op maandag 5 mei 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, er moet sws iets gebeuren, Fax, want het is iets wat je leven nogal lijkt te beheersen.
ditquote:Op maandag 5 mei 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, er moet sws iets gebeuren, Fax, want het is iets wat je leven nogal lijkt te beheersen.
Niet zo serieus.quote:
ik ben uit huis en woon in een dorpquote:Op maandag 5 mei 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want zodra ze uit huis kunnen gaan ze naar een fatsoenlijke stad toe.
sorryyyyyquote:
Vermaak me altijd wel op de terrasjes daar. Maar goed, ik ben er dan ook max eens per jaar. En alle reismeisjes die ik meeneem vinden bergen op zoom op de een of andere manier fantastischquote:
Dan ben je saai, als je niet in een bruisende stad wil wonen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben uit huis en woon in een dorpwat is er mis met mij?
fijn ditquote:Op maandag 5 mei 2014 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je saai, als je niet in een bruisende stad wil wonen.
Haha, Roy is saai.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen die een stad nodig hebben om te shinenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja meer kan ik er niet van maken.quote:
ik moet in een drop wonen omdat ik zo hard aan het shinen ben dat ik anders iedereen in de stad zou verblinden met mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die een stad nodig hebben om te shinen
Ik vind je alleen soms tenenkrommend reageren hier, maar qua uiterlijk heb ik niets op te merken. Je hebt gelukkig die rits oorbellen niet meer in.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging sowieso altijd met pieken en dalen, maar de hoogteverschillen worden groter met de tijd ja
Denken dat Boven-Leeuwen een stad is.quote:
mag ik dan eerst nog een man, en een labrador? Anders voldoe ik niet aan de toelatingseisenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja meer kan ik er niet van maken.
Je bent gedoemd om een saai en burgerlijk leven te leiden.
Meld je maar vast aan op het viva forum.
Helaas zijn kekke petje ook niet meerquote:Op maandag 5 mei 2014 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je alleen soms tenenkrommend reageren hier, maar qua uiterlijk heb ik niets op te merken. Je hebt gelukkig die rits oorbellen niet meer in.
Van mij mag dat.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag ik dan eerst nog een man, en een labrador? Anders voldoe ik niet aan de toelatingseisen
Wat doe je daar dan nog?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we helemaal niks meer.
Geen supermarkt, geen kroeg.
Zelfs de sexshop is weg.
dat heb ik allemaal wel, en meerquote:Op maandag 5 mei 2014 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we helemaal niks meer.
Geen supermarkt, geen kroeg.
Zelfs de sexshop is weg.
Ben al blij dat ik een reactie bij je losmaakquote:Op maandag 5 mei 2014 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je alleen soms tenenkrommend reageren hier, maar qua uiterlijk heb ik niets op te merken. Je hebt gelukkig die rits oorbellen niet meer in.
voor de sleurhut, elke zomer naar een svr camping, lekker kramperen bij de boer. Joy.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mij mag dat.
Zolang de man een Opel Astra heeft.
Met trekhaak.
Ach ik vind het best.quote:
Tja ik heb daar weinig te zoeken verder... ga alleen de stad in als ik iets nodig heb.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Vermaak me altijd wel op de terrasjes daar. Maar goed, ik ben er dan ook max eens per jaar. En alle reismeisjes die ik meeneem vinden bergen op zoom op de een of andere manier fantastisch
Leuk toch.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voor de sleurhut, elke zomer naar een svr camping, lekker kramperen bij de boer. Joy.
Die laatste twee dingen zijn wel chill. Alleen vrienden heb ik niet echt meer hier in de buurt.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik vind het best.
Supermarkt zit op nog geen 2km afstand.
Kroeg ging ik toch al amper meer heen.
Mijn vrienden zitten hier, je kunt je auto gewoon open laten, je fiets buiten laten staan.
fietskaart voorop, granny Smith appel in je rechterhand (Y)quote:Op maandag 5 mei 2014 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk toch.
Fietsen mee, stel matchende windjacks.
Die van mij zitten hier wel zo'n beetje allemaal in de buurt.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Die laatste twee dingen zijn wel chill. Alleen vrienden heb ik niet echt meer hier in de buurt.
die heb je toch sowieso niet, fera?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Die laatste twee dingen zijn wel chill. Alleen vrienden heb ik niet echt meer hier in de buurt.
Verander de granny smith in jonagold en dan klinkt het als een geweldige vakantiequote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fietskaart voorop, granny Smith appel in je rechterhand (Y)
ik voel het, je wilt mee he?
Terug van weggeweest ja?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij zitten hier wel zo'n beetje allemaal in de buurt.
Van mijn vriendengroep wonen er nog 2 iets verder weg. Ewijk en Rossum.
De rest is allemaal weer terug in het dorp.
Wat is dit nou weer?quote:
goed, maar dan wil ik een pink ladyquote:Op maandag 5 mei 2014 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verander de granny smith in jonagold en dan klinkt het als een geweldige vakantie
ik moest toch ophouden met serieus doenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Terug van weggeweest ja?Hier blijven de meesten wel hangen.
[..]
Wat is dit nou weer?
Ja, 1 heeft in Valkenswaard gewoond en die hebben hier weer een huis gekocht.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Terug van weggeweest ja?Hier blijven de meesten wel hangen.
[..]
Wat is dit nou weer?
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moest toch ophouden met serieus doen
Geweldig wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, 1 heeft in Valkenswaard gewoond en die hebben hier weer een huis gekocht.
1 in Tilburg, die woont nu dan in Rossum maar zodra die daar zijn huis verkocht heeft komt die ook weer deze kant op.
De rest is sowieso al in de buurt gebleven.
1 is er naar Ewijk verhuist en die kan zijn huis niet kwijt anders zou die ook weer terugkomen.
mooi, dat komt dus goedquote:
luister ik eens een keer naar jequote:
Ik ben het niet gewend dat mensen naar me luisteren.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
luister ik eens een keer naar jeweer niet goed
Hihi, dit is stiekem een verwijzing naar mn vorige account, hè?quote:
Denk dat het wel voornamelijk komt door de vriendengroep.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Geweldig wel.Een soort liefde die je niet kunt ontkennen. Ik zal het wel niet snappen, ik ben sowieso import vanuit Nijmegen.
ik hou er mee opquote:Op maandag 5 mei 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend dat mensen naar me luisteren.Meestal ben ik een roepende in de woestijn.
jaquote:Op maandag 5 mei 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, dit is stiekem een verwijzing naar mn vorige account, hè?
Binnenkort zit ik misschien in de stad.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat het wel voornamelijk komt door de vriendengroep.
Is ook eigenlijk de enige reden die mij hier zou houden.
Ik zou persoonlijk wel liever in de stad wonen.
Arnhem.quote:
En waarom ging het niet door?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ook bijna in Arnhem gewoond een paar jaar terug.
Appartement was al verkocht.quote:
Omdat jullie er eigenlijk samen in gingen wonen?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Appartement was al verkocht.
En 2 maanden later werd ik gedumpt, dus achteraf vond ik het ook niet zo erg dat het niet door gegaan is.
Liever Nijmegen, maar ach ...quote:
Gaan we wel chillenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat jullie er eigenlijk samen in gingen wonen?
[..]
Liever Nijmegen, maar ach ...
Ja dat was wel de bedoeling.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat jullie er eigenlijk samen in gingen wonen?
[..]
Liever Nijmegen, maar ach ...
Ik ga wel een housewarming geven.quote:
Dat is dan ook niks ... Heb je geen financiële ruimte voor andere dingen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat was wel de bedoeling.
Alleen had ik het net op kunnen brengen.
gelukkig maarquote:Op maandag 5 mei 2014 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Appartement was al verkocht.
En 2 maanden later werd ik gedumpt, dus achteraf vond ik het ook niet zo erg dat het niet door gegaan is.
Ik tel mijn samenwonen ook niet mee, heb nu ook voor het eerst mijn eigen plekjequote:Op maandag 5 mei 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga wel een housewarming geven.Mijn eerste eigen plek.
(ik tel mijn samenwonen niet mee in deze)
[..]
Dat is dan ook niks ... Heb je geen financiële ruimte voor andere dingen.
Je mag dat wel een keertje op mijn balkon doenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:30 schreef Royco1 het volgende:
Was wel echt een ontzettend chill appartement.
Ik zag mezelf al elke ochtend in mijn Hugh Hefner badjas het balkon opstappen.
Ik ben straks zo blij dat ik een balkon heb.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:30 schreef Royco1 het volgende:
Was wel echt een ontzettend chill appartement.
Ik zag mezelf al elke ochtend in mijn Hugh Hefner badjas het balkon opstappen.
Heb je al een hok?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben straks zo blij dat ik een balkon heb.
En ook nog kamperen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag dat wel een keertje op mijn balkon doen
Ik heb een benetton badjas, mag ik je joinen dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook nog kamperen.
Beter dan dit kan het leven toch niet worden
Benetton.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een benetton badjas, mag ik je joinen dan?
Zelfs zonder benetton badjas mag dat.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een benetton badjas, mag ik je joinen dan?
Wellicht binnenkort. Ik sta op positie 1 bij een woning.quote:
Preciesquote:
Dat is echt allerlaardigst van u.quote:
Spannenddddquote:Op maandag 5 mei 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht binnenkort. Ik sta op positie 1 bij een woning.
Zo zijn wij hier in die dorpen, nog oog voor onze medemens.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies
[..]
Dat is echt allerlaardigst van u.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Spannendddden dan nog hopen dat het iets is, zonder vochtplekken en schimmel
Ja, en veel nommen daarbinnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:37 schreef Fascination het volgende:
Mk, zullen we date doen waarbij we een dekenfort bouwen en dan daarin gaan chillen?
Precies jaquote:Op maandag 5 mei 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo zijn wij hier in die dorpen, nog oog voor onze medemens.
Als je maar niet in Malburgen ofzo terecht komtquote:Op maandag 5 mei 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Een vriendin van me heeft in diezelfde flat gewoond en geen klachten gehad, dus ik hoop dat het meevalt.
Dat zal wel lukken met jou erbij.quote:
Waar slaat dat op.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wtf in die discussie
Mensen die meteen bij iemand inbed belanden, gaan eerder vreemd.
Daarom doe ik het de eerste keer het liefste niet in bed.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wtf in die discussie
Mensen die meteen bij iemand inbed belanden, gaan eerder vreemd.
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
"Lange, niet rokende man ++ 1.96 met inhoud en een vitamientje voor mijn oog, jij mag klikken!...".
wat is een vitamientje voor je oog in godsnaam?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
"Lange, niet rokende man ++ 1.96 met inhoud en een vitamientje voor mijn oog, jij mag klikken!...".
kolere.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
Iemand waarvan je scherper gaat zien of zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is een vitamientje voor je oog in godsnaam?
Vrouwen in NL zijn gewoon te lang over het algemeenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou voor de grap eens moeten kijken bij lengte vereisten bij zulke vrouwen.
Denk dat ik voor minder dan 5% van de dames lang genoeg ben.
Ohaiquote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
Alle mannen boven de 170 zijn lang genoeg voor mij
Och, dat ze lang zijn is geen probleem.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen in NL zijn gewoon te lang over het algemeen
niet allemaalquote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, dat ze lang zijn is geen probleem.
Alleen dat ze allemaal een man willen van 1,90.
Tosti's?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef Faxie het volgende:
Ik ga eens kijken wat m'n diepvries in de aanbieding heeft...
Vries jij een complete tosti in?quote:
Nooit aangedacht om kaas in de vriezer te doenquote:
Het is waarschijnlijk ook niet aan te raden als je de kaas normaal wilt eten. Op een tosti maakt het volgens mij allemaal niets uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nooit aangedacht om kaas in de vriezer te doen
voor een vrouw niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:56 schreef Myraela het volgende:
Ik had overigens ook wel een lengte eis van minimaal 1.85.
Ik wil gewoon graag een man die langer is dan dat ik ben. Zo'n rare eis is dat toch niet?
Ik denk het ook niet, kaasbroodjes kunnen toch ook in de vriezer.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk ook niet aan te raden als je de kaas normaal wilt eten. Op een tosti maakt het volgens mij allemaal niets uit.
Daarom zeg ik 95%.quote:
Niet raarder dan een eis hebben qua oogkleur.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:56 schreef Myraela het volgende:
Ik had overigens ook wel een lengte eis van minimaal 1.85.
Ik wil gewoon graag een man die langer is dan dat ik ben. Zo'n rare eis is dat toch niet?
perfecte lengte voor een vrouw.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben 163 ongeveer, heb wel graag dat een man een stukje groter is dan dat ik ben. Ook niet even groot overigens.Dus het liefst vanaf 1.70
Ik heb eigenlijk helemaal niet echt eisen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik 95%.
[..]
Niet raarder dan een eis hebben qua oogkleur.
Hebben mensen een eis qua oogkleur?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik 95%.
[..]
Niet raarder dan een eis hebben qua oogkleur.
Uiteraard.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet echt eisen.
Het klikt of het klikt niet.
Dus voor jou maakt het niet uit, lengte, gewicht, afkomst, handicap, hobbies, normen en waarden etc?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar het gaat voornamelijk om van die online profielen.
Ook van meerdere vrouwen gehoord dat ze filteren op lengte. Dus dan hoef ik niet eens de moeite te doen een profiel aan te maken.
"voorkeuren".quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
"Ik wil een man met donker haar en lichte ogen. Geen bruin!!!" Vaak gehoord.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben mensen een eis qua oogkleur?... dat je een favoriet hebt begrijp ik, maar eis?
Klinkt leuk, maar zo werkt het eigenlijk nooit. Je keurt mensen altijd al op voorhand voordat je ze de kans geeft om te kijken of er een klik kan zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zo jammer dit.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ik wil een man met donker haar en lichte ogen. Geen bruin!!!" Vaak gehoord.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus voor jou maakt het niet uit, lengte, gewicht, afkomst, handicap, hobbies, normen en waarden etc?
Mooi als je zo kan denken
Vier koeien.quote:
exactquote:Op maandag 5 mei 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
De vrouwen waar ik opgevallen ben waren allemaal vrij verschillend qua uiterlijk.
Er moet iets zijn in ze wat me aantrekt, wat ik aantrekkelijk vind.
De chemie moet er zijn.
Ik vind het exact hetzelfde als een voorkeur voor lengte.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben mensen een eis qua oogkleur?... dat je een favoriet hebt begrijp ik, maar eis?
1,75.quote:
Hij is ook niet kleiner dan dat jij bent toch, wat ik herinneren kan.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik viel altijd op lange mannen, onbewust eigenlijk. En toen leerde ik Ado kennendie is niet zo groot. (Ook niet klein btw, maar ik viel vnl op mannen van 1.90m+ )
Bij mij hadden ze allemaal verzorgde/mooie handen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
De vrouwen waar ik opgevallen ben waren allemaal vrij verschillend qua uiterlijk.
De chemie moet er zijn.
Vind ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het exact hetzelfde als een voorkeur voor lengte.
[..]
1,75.
nee, ik denk dat ik daare niet zo gauw voor zou vallen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is ook niet kleiner dan dat jij bent toch, wat ik herinneren kan.
Ik denk dat je er niet van tevoren over na moet denken en het gewoon moet doen op het moment dat het goed voelt.quote:
Oppervlakkig hoor Fasquote:Op maandag 5 mei 2014 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze allemaal verzorgde/mooie handen.
Waarom kun je je niet prettig voelen bij een man van zeg maar 1,70?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet.
Ik zou me gewoon niet prettig genoeg voelen bij een "kleine" man. Maar die kom ik dan ook zelden tegen ( dat ze even groot zijn of kleiner )
1.75 is prima in mijn ogen.
ik denk dat ze trollt.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet van tevoren over na moet denken en het gewoon moet doen op het moment dat het goed voelt.
1.70 ook wel hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oppervlakkig hoor Fas
[..]
Waarom kun je je niet prettig voelen bij een man van zeg maar 1,70?
Met 1,75 ben ik in iedere uitgaansgelegenheid de kleinste. Geen grap.
wie hou je nu voor de gek? natuurlijk heeft iedereen een idee over hun partner.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
De chemie moet er zijn.
Ja nu noem je inderdaad wel hele extreme voorbeelden.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:10 schreef perro. het volgende:
[..]
wie hou je nu voor de gek? natuurlijk heeft iedereen een idee over hun partner.
als jij een neo-nazi ontmoet, en dat klikt buiten haar specifieke opvattingen verder geweldig goed, ongekend, dan zet jij je over het nazide heen? daar geloof ik niks van eigenlijk. of een extreem orthodox iemand, ik noem maar wat.
extreme voorbeelden maar goed.
Dan klikt het waarschijnlijk nietquote:Op maandag 5 mei 2014 18:10 schreef perro. het volgende:
[..]
wie hou je nu voor de gek? natuurlijk heeft iedereen een idee over hun partner.
als jij een neo-nazi ontmoet, en dat klikt buiten haar specifieke opvattingen verder geweldig goed, ongekend, dan zet jij je over het nazide heen? daar geloof ik niks van eigenlijk. of een extreem orthodox iemand, ik noem maar wat.
extreme voorbeelden maar goed.
Och, 1,63 dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1.70 ook wel hoordat zei ik eerder al.
Omdat ik dan het gevoel heb als of ik met mijn broertje op stap benquote:
jij zegt dat alleen de klik, de chemie telt, toch? extreem voorbeeld om een punt te maken maar als jij dat echt zo vindt maakt dat niet uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu noem je inderdaad wel hele extreme voorbeelden.
Als je zover uit elkaar ligt qua interesses, normen en waarden etc dan is de kans op een klik ook heul klein hequote:Op maandag 5 mei 2014 18:12 schreef perro. het volgende:
[..]
jij zegt dat alleen de klik, de chemie telt, toch? extreem voorbeeld om een punt te maken maar als jij dat echt zo vindt maskt dat niet uit.
Geloof er niets van. Zo klein is 1.75 niet. Ik ben met 1.70 ook niet de kleinste in groepen mensen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oppervlakkig hoor Fas
[..]
Waarom kun je je niet prettig voelen bij een man van zeg maar 1,70?
Met 1,75 ben ik in iedere uitgaansgelegenheid de kleinste. Geen grap.
ja, hoe weet je dat? niet alles is bij iedereen aan de oppervlakte zichtbaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan klikt het waarschijnlijk nietEn dan is er waarschijnlijk ook geen chemie voor Royco.
zelfs ik ben niet de kleinste.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Zo klein is 1.75 niet. Ik ben met 1.70 ook niet de kleinste in groepen mensen.
Maar dan is de klik er dus waarschijnlijk niet he, omdat we geestelijk dan mijlenver uit elkaar liggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:12 schreef perro. het volgende:
[..]
jij zegt dat alleen de klik, de chemie telt, toch? extreem voorbeeld om een punt te maken maar als jij dat echt zo vindt maakt dat niet uit.
Omdat je zulke dingen bij dates juist gaat merken. Of praat jij alleen over het weer?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, hoe weet je dat? niet alles is bij iedereen aan de oppervlakte zichtbaar.
Misschien wonen er hier in het Westen alleen maar lange mensen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Zo klein is 1.75 niet. Ik ben met 1.70 ook niet de kleinste in groepen mensen.
Dit zei ik pas 3 keer maar niemand leest mijquote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan is de klik er dus waarschijnlijk niet he, omdat we geestelijk dan mijlenver uit elkaar liggen.
precies. dus maken waarden en normen wel degelijk uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zover uit elkaar ligt qua interesses, normen en waarden etc dan is de kans op een klik ook heul klein he
Schande is het, IRL kijken ze over je heen en hier lezen ze over je heen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit zei ik pas 3 keer maar niemand leest mij
Dat is dan meer jouw probleem dan het mijne hequote:Op maandag 5 mei 2014 18:14 schreef perro. het volgende:
[..]
precies. dus maken waarden en normen wel degelijk uit.
dus geloof ik mensen niet die beweren wat roy zegt.
ik heb drie collega's die bijna een kop kleiner zijn, vragen mij altijd of ik dingen die hoog liggen wil pakken... MAAR IK KAN DAAR OOK NIET BIJ!!!quote:
maar dat weet je niet. er zijn ook mensen op psychopaten verliefd geworden. of weet ik het.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan is de klik er dus waarschijnlijk niet he, omdat we geestelijk dan mijlenver uit elkaar liggen.
Nee, dat is maar hoe je het bekijkt. Als iemand verder wel met je op één lijn ligt en 2 punten heeft wat een verschil maakt qua normen en waarden kan het als nog werken. Maar jij praat over enorm extreme dingen, waar het niet over 2 puntjes gaat maar wellicht over 20.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:14 schreef perro. het volgende:
[..]
precies. dus maken waarden en normen wel degelijk uit.
dus geloof ik mensen niet die beweren wat roy zegt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb drie collega's die bijna een kop kleiner zijn, vragen mij altijd of ik dingen die hoog liggen wil pakken... MAAR IK KAN DAAR OOK NIET BIJ!!! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb drie collega's die bijna een kop kleiner zijn, vragen mij altijd of ik dingen die hoog liggen wil pakken... MAAR IK KAN DAAR OOK NIET BIJ!!! [ afbeelding ]
ja, das ook niet zo gek, charmante mendenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
maar dat weet je niet. er zijn ook mensen op psychopaten verliefd geworden. of weet ik het.
geen probleem hoor. gewoon nieuwsgierig waarom je dat zei. maar nvmd maar weer, hele diepe discussies vind je hier niet idd.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan meer jouw probleem dan het mijne he
kloptquote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet van tevoren over na moet denken en het gewoon moet doen op het moment dat het goed voelt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:17 schreef perro. het volgende:
[..]
geen probleem hoor. gewoon nieuwsgierig waarom je dat zei. maar nvmd maar weer, hele diepe discussies vind je hier niet idd.
ik hou erover op.
Nou inderdaad jaquote:Op maandag 5 mei 2014 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schande is het, IRL kijken ze over je heen en hier lezen ze over je heen.
vul wat in. zo moeilijk is het toch niet om mijn punt te zien ipv letterlijk overal op ingaan?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, das ook niet zo gek, charmante menden
ik zou best voor iemand kunnen vallen, als een blok, met zulke denkbeelden, alleen denk ik dat ik mezelf niet meer recht aan zou kunnen kijken in een dergelijke relatie en dat vind ik toch wel het belangrijkst...quote:Op maandag 5 mei 2014 18:17 schreef perro. het volgende:
[..]
geen probleem hoor. gewoon nieuwsgierig waarom je dat zei. maar nvmd maar weer, hele diepe discussies vind je hier niet idd.
ik hou erover op.
waarschijnlijk dus wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef perro. het volgende:
[..]
vul wat in. zo moeilijk is het toch niet om mijn punt te zien ipv letterlijk overal op ingaan?
als jij had geweten hoe je ex was, zijn normen en waarden en manier van omgang met mensen, was je dan in een relatie gestapt?
nou, en er zijn toch ook mensen die heel goed zijn in zich anders voordoen, liegen, manipulatie, wellicht zelfs een dubbelleven. dus wie zegt dat je altijd weet wat voor vlees je in de kuip hebt?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou best voor iemand kunnen vallen, als een blok, met zulke denkbeelden, alleen denk ik dat ik mezelf niet meer recht aan zou kunnen kijken in een dergelijke relatie en dat vind ik toch wel het belangrijkst...
Dan is het een sociopaatquote:Op maandag 5 mei 2014 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarschijnlijk dus wel.
Tegen beter weten in. Ik was btw serieus, psychopaten kunnen erg innemend en geweldig zijn.
weet ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarschijnlijk dus wel.
Tegen beter weten in. Ik was btw serieus, psychopaten kunnen erg innemend en geweldig zijn.
Elderveld.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je maar niet in Malburgen ofzo terecht komt
Een kwartier ja?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
snelste kwartier na ontmoeten, maar ook weleens pas na paar weken. ligt eraan dus hoe dat loopt. zegt verder niet zoveel vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |