Jezus.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo zeer om de seks, maar om het feit dat ik hoop dat er iemand bestaat die het uberhaupt met mij zou willen doen
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef perro. het volgende:
ah. er liggen straks veel worsten op die bbq bij tamashii zie ik.
ik durf nou ook weer niet teveel in m'n mond te wroeten eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef perro. het volgende:
jb, dit al geprobeerd, met zout water?
[ afbeelding ]
En nu heb je in de gaten dat je eigenlijk keilekker bent?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Ik dacht vroeger ook zo trouwens.
Vast wel, maar waar?quote:
I guessquote:
Waar was de omslag?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onzekerheid is onaantrekkelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo zeer om de seks, maar om het feit dat ik hoop dat er iemand bestaat die het uberhaupt met mij zou willen doen
wroeten? je moet dat ding niet in dat gat duwen heh.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik durf nou ook weer niet teveel in m'n mond te wroeten eigenlijk
Maar ze zal t morgen wel goed uitspoelen en opnieuw hechten neem ik aan
En geen lekkere bieflapjesquote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef perro. het volgende:
ah. er liggen straks veel worsten op die bbq bij tamashii zie ik.
Mwah, kan er nog weleens onzeker over zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu heb je in de gaten dat je eigenlijk keilekker bent?
Ik denk nog steeds zoquote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
sommige mannen vinden het schattig...quote:
niet.quote:
Ik heb vandeweek pas gerealiseerd dat dat er een beetje achter zit en ik weet niet wat ik er mee moetquote:
Zijn er zat hoor, begin maar met stoppen zo te denkenquote:
Moeilijk te zeggen, zal per persoon verschillen, maar in mijn ervaring is dat binnen een paar dates. Anders krijg ik het gevoel (of dat nou zo is of niet) dat iemand me aan het lijntje houdt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
Sedan, hoe lang zou jij wachten denk je?
Ik tot het goed voelt, of dat nu 5 uur is of 5 dates. Maar als ik na maanden daten zelf niet eens wil, dan is dat voor mij een alarmbel. En als hij lang wil wachten dan zou dat ook een alarmbel geven.
Of het moet een type zijn die geen seks wil voor het huwelijk ... Dan zou ik nog eens enorm goed nadenken wat ik ermee moet...
ervaring en complimenten hielpen mijquote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
frotten
[..]
Ik heb vandeweek pas gerealiseerd dat dat er een beetje achter zit en ik weet niet wat ik er mee moet
Gaat geleidelijk. Je wordt naar mate je ouder wordt in het geheel zelfverzekerder.quote:
dat, maar hoe weet je dan dat je geen fwb gaat worden of een FB? Je kunt ook niet eeuwig blijven daten.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn er zat hoor, begin maar met stoppen zo te denken
[..]
Moeilijk te zeggen, zal per persoon verschillen, maar in mijn ervaring is dat binnen een paar dates. Anders krijg ik het gevoel (of dat nou zo is of niet) dat iemand me aan het lijntje houdt.
klopt, zie je bij veel mensen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk. Je wordt naar mate je ouder wordt in het geheel zelfverzekerder.
ja, inderdaad. Waarom zou iemand geen seks met jou willen.quote:
Vraag dat aan m'n Tindermatches. Ow wachtquote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Waarom zou iemand geen seks met jou willen.
omdat sommige mensen onzeker zijn over hun lijf en of ze dingen wel goed doen, bang om fouten te maken. Niks mis mee. Wees blij dat jij dat niet hebt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef perro. het volgende:
[..]
klopt, zie je bij veel mensen.
ik zelf ben nooit onzeker geweest eigenlijk. begrijp ook nooit echt waarom anderen dat wel zijn, je bent wie je bent. raar misschien maar goed. ander leven dit dat.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag dat aan m'n Tindermatches. Ow wacht
Ze vallen niet op mannen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Waarom zou iemand geen seks met jou willen.
ik heb je nooit rl gezien, maar wel wat foto's. Daar zie je er in mijn ogen goed/ leuk uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag dat aan m'n Tindermatches. Ow wacht
niet elke vrouw is fasquote:
ik heb toch zo'n spuitje gepakt, net dat chloorhexedinespul, en nu is er wel n hoop zooi uit iig, dank voor de tipquote:Op maandag 5 mei 2014 16:19 schreef perro. het volgende:
[..]
wroeten? je moet dat ding niet in dat gat duwen heh.
wel vervelend.
ik kreeg er destijds een mee na de behandeling, van de kaakchirurg. vandaar. anytime.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb toch zo'n spuitje gepakt, net dat chloorhexedinespul, en nu is er wel n hoop zooi uit iig, dank voor de tip
voel je nu verschil qua pijn?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb toch zo'n spuitje gepakt, net dat chloorhexedinespul, en nu is er wel n hoop zooi uit iig, dank voor de tip
ik had 2 X zo'n paracetamol 500 om een uur of half 2 en n ibuprofen 600 gehad om n uur of half 4quote:
Zeefje stelt dus niets voor of zo?quote:
ik begrijp de redenen van onzekerheden wel om het zo te zeggen, maar ik kan me er niet zo goed in inleven.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat sommige mensen onzeker zijn over hun lijf en of ze dingen wel goed doen, bang om fouten te maken. Niks mis mee. Wees blij dat jij dat niet hebt.
Je kiest niet voor onzekerheid, dat zit in je. En daar kun je overheen komen of groeien.
Blijkbaar niet. Of Tinder is kapot ofzoquote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb je nooit rl gezien, maar wel wat foto's. Daar zie je er in mijn ogen goed/ leuk uit.
Dat zien andere vrouwen toch vast ook wel.
Analgyn. Krijg je een paard nog plat meequote:Op maandag 5 mei 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had 2 X zo'n paracetamol 500 om een uur of half 2 en n ibuprofen 600 gehad om n uur of half 4dus nee, niet echt
![]()
(Kun je nagaan dat t gewoon nóg pijn doet)
Gewoon zeggen, misschien lomp soms maar werkt bij mij gewoon het beste. (beide kanten) Maar inderdaad, meestal rol je er dan gewoon in, dat heb ik hier ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat, maar hoe weet je dan dat je geen fwb gaat worden of een FB? Je kunt ook niet eeuwig blijven daten.
Ik ben niet zo goed in daten, "vroeger" rolde ik gewoon in een relatie.
jezusquote:Op maandag 5 mei 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had 2 X zo'n paracetamol 500 om een uur of half 2 en n ibuprofen 600 gehad om n uur of half 4dus nee, niet echt
![]()
(Kun je nagaan dat t gewoon nóg pijn doet)
Zijn er in jouw regio wel voor jou leuke dames te vinden? Alsin, op straat oid.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Of Tinder is kapot ofzoOp straat bespeur ik ook niet veel aandacht...
Ga maar liggenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Erin rollen? Dat gaat verkeerd. Erin steken moet je!
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
Maar ben er weg van, klussen
[..]
Ga maar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |