Jezus.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo zeer om de seks, maar om het feit dat ik hoop dat er iemand bestaat die het uberhaupt met mij zou willen doen
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef perro. het volgende:
ah. er liggen straks veel worsten op die bbq bij tamashii zie ik.
ik durf nou ook weer niet teveel in m'n mond te wroeten eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef perro. het volgende:
jb, dit al geprobeerd, met zout water?
[ afbeelding ]
En nu heb je in de gaten dat je eigenlijk keilekker bent?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Ik dacht vroeger ook zo trouwens.
Vast wel, maar waar?quote:
I guessquote:
Waar was de omslag?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onzekerheid is onaantrekkelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo zeer om de seks, maar om het feit dat ik hoop dat er iemand bestaat die het uberhaupt met mij zou willen doen
wroeten? je moet dat ding niet in dat gat duwen heh.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik durf nou ook weer niet teveel in m'n mond te wroeten eigenlijk
Maar ze zal t morgen wel goed uitspoelen en opnieuw hechten neem ik aan
En geen lekkere bieflapjesquote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef perro. het volgende:
ah. er liggen straks veel worsten op die bbq bij tamashii zie ik.
Mwah, kan er nog weleens onzeker over zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu heb je in de gaten dat je eigenlijk keilekker bent?
Ik denk nog steeds zoquote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
sommige mannen vinden het schattig...quote:
niet.quote:
Ik heb vandeweek pas gerealiseerd dat dat er een beetje achter zit en ik weet niet wat ik er mee moetquote:
Zijn er zat hoor, begin maar met stoppen zo te denkenquote:
Moeilijk te zeggen, zal per persoon verschillen, maar in mijn ervaring is dat binnen een paar dates. Anders krijg ik het gevoel (of dat nou zo is of niet) dat iemand me aan het lijntje houdt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
Sedan, hoe lang zou jij wachten denk je?
Ik tot het goed voelt, of dat nu 5 uur is of 5 dates. Maar als ik na maanden daten zelf niet eens wil, dan is dat voor mij een alarmbel. En als hij lang wil wachten dan zou dat ook een alarmbel geven.
Of het moet een type zijn die geen seks wil voor het huwelijk ... Dan zou ik nog eens enorm goed nadenken wat ik ermee moet...
ervaring en complimenten hielpen mijquote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
frotten
[..]
Ik heb vandeweek pas gerealiseerd dat dat er een beetje achter zit en ik weet niet wat ik er mee moet
Gaat geleidelijk. Je wordt naar mate je ouder wordt in het geheel zelfverzekerder.quote:
dat, maar hoe weet je dan dat je geen fwb gaat worden of een FB? Je kunt ook niet eeuwig blijven daten.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn er zat hoor, begin maar met stoppen zo te denken
[..]
Moeilijk te zeggen, zal per persoon verschillen, maar in mijn ervaring is dat binnen een paar dates. Anders krijg ik het gevoel (of dat nou zo is of niet) dat iemand me aan het lijntje houdt.
klopt, zie je bij veel mensen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk. Je wordt naar mate je ouder wordt in het geheel zelfverzekerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |