is Something in the water?quote:
En al doe je dat wel... Moet jij weten, het is jouw account. Wie het niet leuk vindt, ontvolgt je, zo simpel is het.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik tweet toch ook niet elke dag 'Huis -> Stage'?
Hoezo niet kunnen luisterenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het zo jammer dat ik hier niet kan luisteren
Hij zit continu met die lekkere collega van hem te lullenquote:
ik zit midden op de belvloer zonder radio in de buurt en de bedoeling is dat ik gesprekken van agent meeluister...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En al doe je dat wel... Moet jij weten, het is jouw account. Wie het niet leuk vindt, ontvolgt je, zo simpel is het.
Hij heeft dit programma niet eens in de hand op het moment. En dat is nou net zo mooi!quote:
vrijquote:Op maandag 5 mei 2014 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zit continu met die lekkere collega van hem te lullen
Ghettoblaster meequote:Op maandag 5 mei 2014 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit midden op de belvloer zonder radio in de buurt en de bedoeling is dat ik gesprekken van agent meeluister...
eigenlijk wel! wat willen ze doen? me ontslaan?quote:
Zouden ze kunnen doen, dan zijn ze jou ook niets verschuldigd.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk wel! wat willen ze doen? me ontslaan?![]()
k hou me ook wel in hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zouden ze kunnen doen, dan zijn ze jou ook niets verschuldigd.
Als ze jou ontslaan omdat je functie opgeheven wordt of omdat er geen werk meer voor je is zijn ze je wel dingen verschuldigd.
Ik zou je maar gedragen als ik jou was.
zou allebei kunnen. er kan dus wat gebruissporen opzitten en wellicht ie al helemaal voorgeïnstalleerd. om dat zeker te weten kun je het beste de winkel contacteren of ff een linkje naar de laptop in kwestie posten. wellicht dat iemand er iets mee kanquote:Op maandag 5 mei 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een laptop aan het uitzoeken. Nu heb ik er een gevonden die ik wil hebben. Ik kan hem gewoon gewoon kopen compleet nieuw of in de outlet voor 100 euro goedkoper. Bij de tekst staat "Product is als nieuw, enkel uit de verpakking geweest." Iemand een idee wat dit betekent? Is het een demo model geweest? Of heeft iemand deze thuis gehad en weer terug gestuurd?
Bellen..quote:Op maandag 5 mei 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een laptop aan het uitzoeken. Nu heb ik er een gevonden die ik wil hebben. Ik kan hem gewoon gewoon kopen compleet nieuw of in de outlet voor 100 euro goedkoper. Bij de tekst staat "Product is als nieuw, enkel uit de verpakking geweest." Iemand een idee wat dit betekent? Is het een demo model geweest? Of heeft iemand deze thuis gehad en weer terug gestuurd?
Ik ga geen 0900 nummer bellen vanuit Portugal, ik lijk wel gek.quote:
Twitter dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga geen 0900 nummer bellen vanuit Portugal, ik lijk wel gek.
Ze hebben ook een chat.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga geen 0900 nummer bellen vanuit Portugal, ik lijk wel gek.
Dat betekent dat ie uit de verpakking is geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Spuit 112 geeft ook Sesamzaadquote:Op maandag 5 mei 2014 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat betekent dat ie uit de verpakking is geweest
Geen optie. Ik wil natuurlijk wel de laatste hitjes en potentiele megahits weten.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En al doe je dat wel... Moet jij weten, het is jouw account. Wie het niet leuk vindt, ontvolgt je, zo simpel is het.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen optie. Ik wil natuurlijk wel de laatste hitjes en potentiele megahits weten.
nog geile ballen gezien gisterenavond?quote:
Ik denk dat ik een jaar minder garantie.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah volgens Martijn is de laptop niet gebruikt door klanten en is hij alleen aan geweest om software opnieuw installeren.
Enig verschil is dus dat er op outletmodel maar 1 jaar garantie zit ipv 2.
om software opnieuwe te installeren? waarom dat in vredesnaam? dat snap ik ff niet....quote:Op maandag 5 mei 2014 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah volgens Martijn is de laptop niet gebruikt door klanten en is hij alleen aan geweest om software opnieuw installeren.
Enig verschil is dus dat er op outletmodel maar 1 jaar garantie zit ipv 2.
Ja het is allemaal een beetje vaag...quote:Op maandag 5 mei 2014 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om software opnieuwe te installeren? waarom dat in vredesnaam? dat snap ik ff niet....
de tekst van Martijnquote:Op maandag 5 mei 2014 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om software opnieuwe te installeren? waarom dat in vredesnaam? dat snap ik ff niet....
Uhm nee, maar DIG vertouw ik niet.quote:
Ik zou het er gewoon op wagen hoor!quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de tekst van Martijn
Martijn: Dan heeft deze in de winkel in een vitrine gestaan. Of deze is opgestuurd naar een klant en meteen retour gekomen(dan word de doos opengemaakt om alles opnieuw te installeren.) In beide gevallen heeft de pc niet aan gestaan.
Martijn: In ieder geval niet in de winkel bij de laatste dus alleen om deze na te kijken
DIG vertrouw je niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee, maar DIG vertouw ik niet.
nee, maar Muis gaat op haar laptop vast 3fm luisteren dus topicgerelateerdquote:
die pipo moet s0berts() beter leren typen in zijn klantcontact en op zich klinkt het plausibel. in jouw geval zou ik, wanneer de financieën het toelaten) toch voor een nieuwe gaan denk ik. zeker wanneer je niet al te goed thuis bent in soft- en hardware.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de tekst van Martijn
Martijn: Dan heeft deze in de winkel in een vitrine gestaan. Of deze is opgestuurd naar een klant en meteen retour gekomen(dan word de doos opengemaakt om alles opnieuw te installeren.) In beide gevallen heeft de pc niet aan gestaan.
Martijn: In ieder geval niet in de winkel bij de laatste dus alleen om deze na te kijken
Maar 100 euro minder voor 1 jaar garantie minder?quote:
Garantie zegt mij niet zoveel, elk apparaat heeft een bepaalde levensduur/gebruiksduur. Mocht hij na een jaar kapot gaan dan kan je je daarop beroepen.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar 100 euro minder voor 1 jaar garantie minder?
Ik weet niet... Ik denk dat ik gewoon de normale prijs ga betalen en dan heb ik de volledige garantie.
Hai schat. Gingen we nu samen naar Mexicanobakkerhoeragrande woensdag?quote:
uhm nou eigenlijk laten de financieen helemaal geen nieuwe laptop meer toe, maar ik heb echt een nieuwe nodig. Ik spendeer dan liever iets meer aan iets waar ik echt tevreden mee ben, dan aan een flutding van 300-400 euro waar ik gefrustreerd mee raak om dat hij te langzaam doet enzo. Daarbij ga ik ook liever voor iets wat meerdere jaren mee gaat.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar Muis gaat op haar laptop vast 3fm luisteren dus topicgerelateerd
[..]
die pipo moet s0berts() beter leren typen in zijn klantcontact en op zich klinkt het plausibel. in jouw geval zou ik, wanneer de financieën het toelaten) toch voor een nieuwe gaan denk ik. zeker wanneer je niet al te goed thuis bent in soft- en hardware.
ja dan neem ik de kaas meequote:Op maandag 5 mei 2014 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai schat. Gingen we nu samen naar Mexicanobakkerhoeragrande woensdag?
Is goed. Een week later gaan we naar Sersjee zijn verjaardag.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja dan neem ik de kaas mee
Jij toastjes??
Nee, helaas kon ik het niet goed horenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Eens mee gedaan met de prijsvraagiemand die dat 3e moment in het fragment kende?
Was dat niet the Arctic Monkeys? Bet you look good on the dancefloor?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Eens mee gedaan met de prijsvraagiemand die dat 3e moment in het fragment kende?
1. Stromae - Alors On Dancequote:Op maandag 5 mei 2014 13:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was dat niet the Arctic Monkeys? Bet you look good on the dancefloor?
Ik luisterde maar half.
EEEJOEEEEEJO EEEEEOOOOOquote:Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef DeLuna het volgende:
Dit is dan weer een nummer waar ik geen genoeg van krijg
POMPE!!!12!!quote:Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef DeLuna het volgende:
Pino ook nietquote:
Geef nou maar toe dat je gewoon jaloers bent, hebben we dat ook weer uit de lucht.quote:
Ik wil Pinoquote:Op maandag 5 mei 2014 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je gewoon jaloers bent, hebben we dat ook weer uit de lucht.
Ik ben jaloers. oke? hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je gewoon jaloers bent, hebben we dat ook weer uit de lucht.
Ja ik neem zo een helikopter.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
Gaat hier trouwens nog iemand naar een bevrijdingsfestival?
Neequote:Op maandag 5 mei 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga zo ook even helicopterenquote:
Niks mis met Tommie toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. oke? hebben we dat ook weer gehad.
Pino wil nooit meer met mij spelen in Sesamstraat. Ik moet nu steeds met die Tommie spelen, bah.
Nee.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
Die doet steeds een onderbroek op z'n hoofdquote:
Nee. Ik heb afspraken staan met instanties die niet aan een vrije dag doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
Nee ik heb een vergadering - oh nee toch niet - oh toch wel - toch niet - ja waar dan? - geen idee -, dus nee, ik ga niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind pino ook maar een rare vogelquote:Op maandag 5 mei 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk, vergelijk en beoordeel zelf.
[ [url=http://i.fokzin[ afbeelding ]e.net/p/10s.gif]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Nee je hebt gelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk, vergelijk en beoordeel zelf.
[ [url=http://i.fokzin[ afbeelding ]e.net/p/10s.gif]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
JAWOHLquote:Op maandag 5 mei 2014 13:15 schreef Zaktabak het volgende:
Ik denk dat als men in de oorlog wist dat wij 70 jaar later een lulletje rozenwater als Gers Pardoel benoemen tot notabene Ambassadeur van de Vrijheid, men zich veel liever gewoon rustig liet annexeren door Nazi-Duitsland en liever had dat we nu allemaal Duits zouden praten..
Zonder???? why?? dat zou voor mij eerder een eis zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm nou eigenlijk laten de financieen helemaal geen nieuwe laptop meer toe, maar ik heb echt een nieuwe nodig. Ik spendeer dan liever iets meer aan iets waar ik echt tevreden mee ben, dan aan een flutding van 300-400 euro waar ik gefrustreerd mee raak om dat hij te langzaam doet enzo. Daarbij ga ik ook liever voor iets wat meerdere jaren mee gaat.
Daarnaast heb ik liever een laptop zonder nummeriek gedeelte dus werd het al duurder.
ik vind het vervelend, gewoon omdat ik het ook niet gewend ben.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
JAWOHL
[..]
Zonder???? why?? dat zou voor mij eerder een eis zijn
Dit antwoord, je verwacht het niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vind het vervelend, gewoon omdat ik het ook niet gewend ben.
ik houd niet van verandering oke?quote:
oh, ieder zijn ding natuurlijk. ik vind het juist erg handig bij nummers intypenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vind het vervelend, gewoon omdat ik het ook niet gewend ben.
Kun je er wel Windows 95 op draaien?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik houd niet van verandering oke?
Als ik het kon had ik gewoon dezelfde laptop als ik nu had gekocht alleen dat met betere specs. Gewoon omdat het fijn is.
Is Verandering geen leuke jongen?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik houd niet van verandering oke?
Als ik het kon had ik gewoon dezelfde laptop als ik nu had gekocht alleen dat met betere specs. Gewoon omdat het fijn is.
Je bedoelt Mudança?quote:
Bruce Dickinson die Someone like you brultquote:Op maandag 5 mei 2014 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Adele die Iron Maiden covert... zou het niet andersom zijn
mijn fulltime baan says noquote:Op maandag 5 mei 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
Er is toch ook nog een avond?quote:
ouwel lul! gewoon werken en dan feesten! doe ik ook! (niet)quote:Op maandag 5 mei 2014 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
daar heeft wolfje dan ff geen lust meer aan
Ik ga hem zo zien. Eerst biertjes halenquote:
als ie zo achter je staat moet je zo zeggen van: He! niet zo Douwe Bob!quote:Op maandag 5 mei 2014 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga hem zo zien. Eerst biertjes halen
Doen ze al tijden en s'ochtends voor Van Inkelquote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Pino112 het volgende:
Ah, op Q maken ze smiddags ook al reclame voor de ochtendshow.
Hoorde het nu voor het eerst..quote:Op maandag 5 mei 2014 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Doen ze al tijden en s'ochtends voor Van Inkel
Straks gaat er ook ongetwijfeld nog veel meer misquote:Op maandag 5 mei 2014 16:10 schreef Holenmens het volgende:
Sander heeft de muziekjes weer veel te hard
Ik heb het gister voor het eerst NIET voor de TV herdacht maar in de kroeg... heel erg bizar (en stiekem heel mooi hoe stil het was in de kroeg)quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef alors het volgende:
Ik vergeet ook altijd stil te zijn precies op dat moment![]()
Ohja, hahahaha. Kan dat fragment niet terugvinden helaasquote:Op maandag 5 mei 2014 16:15 schreef alors het volgende:
Het is alleen nog wachten op Sanders wachttoren grap
quote:
en zichzelf te zacht bij de introsquote:Op maandag 5 mei 2014 16:10 schreef Holenmens het volgende:
Sander heeft de muziekjes weer veel te hard
Ja hequote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef minthy het volgende:
Lieve NOS op 3; het is DEdemsvaart en niet Dedemsváárt.
Grgr een anonieme soort van buuf.
haha, ooit in het Groningse Oldambt sprak een gemeenteraadslid Oldambt uit als Old Ambt terwijl het volgens de inwoners toch ocht Ol-dambt is. geen idee wat nu de echte juiste uitspraak is, maar mevrouw het gemeenteraadslid werd weggehoondquote:Op maandag 5 mei 2014 16:38 schreef minthy het volgende:
Lieve NOS op 3; het is DEdemsvaart en niet Dedemsváárt.
Grgr een anonieme soort van buuf.
Grande.quote:
Smit?quote:
Omg mag je maar 5 kiezenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
mijn boyband top 5!
http://stemtool.bnn.nl/us(...).U2ejYRKOolU.twitter
East 17,
Another Level
D:Ream (vind ik eigenlijk geen boyband maar ach..
Men2B
Ultimate Kaos
![]()
![]()
ja, ik heb helaas MN8 erbuiten moeten laten. en ik heb weinig met de echte grootheden als TT, BSB en 5quote:Op maandag 5 mei 2014 16:46 schreef alors het volgende:
[..]
Omg mag je maar 5 kiezendat is toch onmogelijk
De hemelpoortquote:
ik ben er wel even. zit ff te genieten van de vrije tijd die ik hebquote:
Als ik de dagcijfers bekijk heb je vrije tijd genoeg.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ben er wel even. zit ff te genieten van de vrije tijd die ik heb
Ja vanaf nu niet meerquote:Op maandag 5 mei 2014 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik de dagcijfers bekijk heb je vrije tijd genoeg.
Sorry. Was aan het knutselen, afwassen, eieren doodvermoorden. Kan je nog verdomd druk mee zijn ook.quote:
je vriendin is lesbionistisch geworden?quote:
vanaf de toiletpot natuurlijk waar ik zat te schijten xdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je vriendin is lesbionistisch geworden?
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:54 schreef themauster het volgende:
Dus we krijgen volgende week 24 uur per dag Giel! Topshow!
Die schuiven aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik vraag me wel af hoe ze dat gaan doen. komen de andere jocks wel langs of mag dat niet of?
ik hoorde het al viavia jaquote:
Hij zal volgens mij bijna ten alle tijde achter de knoppen moeten zijn, met uitzondering van paar uur slaap.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoorde het al viavia ja
neem aan dat ie in de ochtenduren tijdens zijn eigen show ook wel ondersteuning krijgt....
Die reacties.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:14 schreef Pino112 het volgende:
Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FM
Goede reactie achtergelaten
nja, ondersteuning als in een gesprekspartnet/motivatiepartner. kan me voorstellen dat het lekkerder werkt met iemand tegenover je die je wakker houdt en motiveert. de andere jocks schuiven tijdens hun normale uren aan (Veenstra 10-12, Ekdom 12-14 enz) dus vroeg ik me af wie er tijdens de normale uren van Giel aanschuiftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zal volgens mij bijna ten alle tijde achter de knoppen moeten zijn, met uitzondering van paar uur slaap.
CSS had pas geleden zo'n knakker aan de lijn die volgens mij toen voor Sophia Kinderziekenhuis bezig was met non-stop radio maken. Neem aan dat hij nu de recordhouder is.
Brb, even wat dweilen ophalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:16 schreef DeLuna het volgende:
Als Kensington 8 dagen langskomt bij Giel hoor je mij niet klagen.
Echt, helemaal niet.
Al zit Kensington 10 dagen bij Arrow Classic Rock dan zit je daar tien dagen naar te luisterenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:16 schreef DeLuna het volgende:
Echt, helemaal niet.
Die zender staat altijd op bij mijn tandartsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Al zit Kensington 10 dagen bij Arrow Classic Rock dan zit je daar tien dagen naar te luisteren
Jij hebt giel dan toch maar 1 volle dag op jouw stage?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:14 schreef Pino112 het volgende:
Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FM
Goede reactie achtergelaten
Dikwijls terecht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gehaat op Beelen altijdIk vind het prachtig
Ja, maar nu dus 's avonds ook thuis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij hebt giel dan toch maar 1 volle dag op jouw stage?
Eigen muziek draaienquote:
Ik ook niet. Freaknacht deed ie altijd topquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigen muziek draaien
Ik heb overigens vrij weinig tegen Giel op de radio
Waarheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Al zit Kensington 10 dagen bij Arrow Classic Rock dan zit je daar tien dagen naar te luisteren
morgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:35 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
Heb ik net groot nieuws gemist? Ja dus. Ik wens Giel heel veel succes. Ik ga proberen om zijn recordpoging zoveel mogelijk te volgen.
ik dacht dat jij liever only seven left hadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:16 schreef DeLuna het volgende:
Echt, helemaal niet.
Huidige MH mag nog wel 3 weken MH blijvenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een herrie, dus het zal wel MH worden.
dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huidige MH mag nog wel 3 weken MH blijven
Liever nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huidige MH mag nog wel 3 weken MH blijven
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC is de enige War on Drugs-hater hier.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aerosmith vind ik wel een goed liedje van Pink.
Jammer dat ze daarna met kutnummers als Just give me a reason kwam
xd
Godverdomme.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aerosmith vind ik wel een goed liedje van Pink.
Jammer dat ze daarna met kutnummers als Just give me a reason kwam
xd
Goed gejat van Bjork jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens hadden ze gewoon Sugar van Editors MH moeten maken. Heb weinig met Editors, maar wat een bazentrack is dat zeg
Ik geniet nog meer van de Phoxy dag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:15 schreef Muto het volgende:
Kijk nu al uit naar de momentjes van Giel en Domien saampjes. Topshow.
Liever goed gejat dan slecht verzonnen, zoals Racing Rats bijvoorbeeldquote:
Dat nummer vind ik zelf het nummer bij uitstek waarom ze zo op Echo (and the Bunnymen) leken. Overigens vind ik Sugar wel een heel redelijk nummer, maar The Racing Rats is ook wel mooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liever goed gejat dan slecht verzonnen, zoals Racing Rats bijvoorbeeld
goedemorgenquote:
Wat een smerig wijf ook zegquote:
Ik dacht dat jij wel op dit soort types viel nietwaar SC?quote:
Ehh nee...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel op dit soort types viel nietwaar SC?
Lekker makkelijk te paaien, lichtelijk ordinair, altijd in voor een one night stand hm?
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC houdt van kleine meisjes.
Onze topic-Giel Beelen.
Ze heeft wel vormquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu is dat wijf uit dat gifje wel vies dik, maar dat geheel terzijde
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel op dit soort types viel nietwaar SC?
Lekker makkelijk te paaien, lichtelijk ordinair, altijd in voor een one night stand hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |