SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.![]()
En het Joods Dagblad Daniël de Ridderquote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het Brabants Dagblad heeft Adam Maher tot speler van het jaar verkozen.
Als je er zelf maar plezier in hebt knul.quote:
Daley Blind toch?quote:
Ja, dat heb ik knul.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je er zelf maar plezier in hebt knul.
We winnen met 5-0 denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:03 schreef mokkiemok het volgende:
wat zijn de verwachtingen volgens jullie in de voorronde?
Ik verwacht dat 18 juli de loting is.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:03 schreef mokkiemok het volgende:
Als De Teen terug komt winnen we 2x met 6-1.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:03 schreef mokkiemok het volgende:
quote:
Nou doei hequote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
elke keer denk ik dit topic weer een kans te geven. en dan komt er weer zo een mongool met zijn reactie
succes met verliezen !
Je bent zelf een mongool.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
elke keer denk ik dit topic weer een kans te geven. en dan komt er weer zo een mongool met zijn reactie
succes met verliezen !
Heb ik toch nog een bijdrage in dit topic.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
succes met verliezen !
Nee, jij reageert normaal.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
succes met verliezen !
Domme vraag, dom antwoord. Zo gaat dat.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
succes met verliezen !
Jij stelt dan ook de meest debiele vraag dat er is.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
succes met verliezen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |