Uh de acteerprestaties van de hoofdrolspeelster bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, wat moet je weten?
Kate Upton haar rol was wellicht wel het fascinerends van allemaal. Ze heeft maximaal 2 zinnen gesproken.
Met De Jong-De Guzman-Sneijder heb je imo gewoon een aardig middenveld.quote:
trusten LRquote:Op maandag 5 mei 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ging een halfuur geleden al naar bed omdat ik niet meer helder in het hoofd was.
Dag.
Het is 5 mei.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
Shit GGMM is hier op 4 mei kan dat nooit veel goeds betekenen snel weer weg doei
het is 5 meiquote:Op maandag 5 mei 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
Shit GGMM is hier op 4 mei kan dat nooit veel goeds betekenen snel weer weg doei
het is 5 meiquote:Op maandag 5 mei 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
OOOHHHHHH BRRAAA BRRAAA POWPOWPOWquote:Op maandag 5 mei 2014 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is 5 mei
doe die fles maar weer eventjes dicht Elan
Hoezo?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
Godverdomme die Gijp haat Feyenoord echt he bah
Je hoeft alleen het woord Feyenoord maar te noemen en je ziet gewoon dat zijn ogen vuur schieten!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
Godverdomme die Gijp haat Feyenoord echt he bah
Ah meneer is geen fan van VI zo te zien.quote:
ook, maar dat regelt mn haxball persona zelf.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM ben je echt boos op mij?
Ik dacht dat alleen je haxball persona boos op me was.
Gijp overdrijft (wat hij altijd doet) en Boskamp houdt niet van Pelle, dus denkt Gijp lollig te zijn door Pellè de hemel in te prijzen.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah meneer is geen fan van VI zo te zien.
Al die boute uitspraken dat Feyenoord Pelle zou zijn en andersom.
Terwijl ze zonder hem ook genoeg potjes wonnen
Sorry dat ik schild via dm.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
ook, maar dat regelt mn haxball persona zelf.
Dit gaat om je gescheld via DM.
haha je zei schild.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry dat ik schild via dm.
Ik wilde slechts duidelijk maken dat ik je grapje niet echt leuk vond.
dat had ook zonder gwscheld gekund. Op een volwassen beschaafde manier.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry dat ik schild via dm.
Ik wilde slechts duidelijk maken dat ik je grapje niet echt leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |