Fix zelf pizza met zo'n pizzakit van AHquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chlo, ik ga vrijdag voor het eerst sinds ongeveer 3 jaar () samen met mijn vriend koken, tips voor leuke, lekkere gerechten?
Hoezo voel jij jezelf überhaupt aangesproken, en dan ook nog het woord kast gebruiken in je zinquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je een flikker bent. Ff voor de goede orde, ik wilde met mijn opmerking je uit de kast krijgen. Ben zelf geen hommootje. Sorrie en succes ermee.
Dan neem ik je tosti wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Opbokken, niemand komt aan mijn frietje.
Ik had pech met mijn leren jas jongequote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is waar jamisschien binnenkort toch maar halen
Your name must be Zack cuz you 'zactly like the man of my dreams.quote:
Het gaat zeker te snel voor je? Hier nog ff opnieuw de quote.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo voel jij jezelf überhaupt aangesproken, en dan ook nog het woord kast gebruiken in je zin
quote:
Zo slecht ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was maar geintje hoor :s zou ook gewoon zeggen:
Hey hoe gaat het, ja ok met mij ook goed, wat vreemd dit hehehahe, ja ik moet weer verder, ok veel plezier vanavond, doeeeei.
Nee man, ik wil echt een mooi gerechtje fixen met leuk gedekte tafel met kaarsjes en luxe toetje enz.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fix zelf pizza met zo'n pizzakit van AH. En/of maak satétjes met kip of garnalen
.
jezusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had pech met mijn leren jas jonge
2 weken geleden had ik voor m'n verjaardag bos bloemen gekregen en op de vaas gezet. Had ik op de eettafel gezet en op de leuning van m'n stoel hing 1 van mijn leren jasjes, cognac kleur. Had mijn kk kat er 's nachts in lopen ouwehoeren, vaas omgedonderd, mijn jas voor de helft helemaal fucking kleddernat. En als dat droogt krijg je kringenEn je mag hem niet wassen
Maar op de gok toch in een sop water gedompeld en laten drogen. Niks aan te zien thank god
Deal, als ik jou ooit zie gaan we op de foto.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
Zo slecht dit Ik zou picca nemen, net als met Chocobeertje
asperges ham/kaas. Aardappeltjes in stukjes in ovenschaal met tijm en rosemarijn en knoflook. En dan een biefstuk ernaastquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo slecht ditIk zou picca nemen, net als met Chocobeertje
[..]
Nee man, ik wil echt een mooi gerechtje fixen met leuk gedekte tafel met kaarsjes en luxe toetje enz.
Are you a beaver?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Your name must be Zack cuz you 'zactly like the man of my dreams.
"And then meeting his beautiful wifequote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Your name must be Zack cuz you 'zactly like the man of my dreams.
Bestel pizza en bedek jezelf in vla als toetje. ~<O ~<Oquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo slecht ditIk zou picca nemen, net als met Chocobeertje
[..]
Nee man, ik wil echt een mooi gerechtje fixen met leuk gedekte tafel met kaarsjes en luxe toetje enz.
Echt, pokkebeest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
jezuskutkatten
![]()
Denk juist slim dat je m in t water hebt gedaan zodat een kleine verkleuring juist helemaal gelijk is
spermacellen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef Chloroform het volgende:
Bestel pizza en bedek jezelf in vla als toetje. ~<O ~<O
is regen dan geen probleem?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, pokkebeest.
Ja precies, daarom deed ik het ook, zodat je die kringen niet kreeg. Maar was alsnog wel risico omdat er in het label staat dat elke vorm van wassen niet ''mag''.
Zit ik zo hard te winken dat ik nu de oogtyfus heb, zie je het niet eens. Maar DWC zie je wel meteen. Ik weet genoeg!quote:
Moest deze zijnquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deal, als ik jou ooit zie gaan we op de foto.
Godver, ik zat idd al aan asperges te denken. Maar dan wel de groene. En dan kaas erover en laten smelten? Mi gado.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
asperges ham/kaas. Aardappeltjes in stukjes in ovenschaal met tijm en rosemarijn en knoflook. En dan een biefstuk ernaast
Of is het meer het proces wat ook samen is?
Omdat hij meestal dingen zegt die het waard zijn om op te reageren?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zit ik zo hard te winken dat ik nu de oogtyfus heb, zie je het niet eens. Maar DWC zie je wel meteen. Ik weet genoeg!
Weet ik niet, misschien wel. Je hebt ook spul voor leer om in te spuiten zodat hij waterbestendig is, maar dat had ik met deze niet gedaan nogquote:
Je hebt nou eenmaal baas boven baas he...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat hij meestal dingen zegt die het waard zijn om op te reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |