Bullshit, nu schilder je me af als koud en harteloos.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet, je zou me gewoon voorbij lopen en doen alsof ik niet besta.
Ben je ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bullshit, nu schilder je me af als koud en harteloos.
Nee in de gayboy.quote:
Als jijquote:
zou in je ballen schoppenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind het eerder awkward en weird als je, terwijl je elkaar herkent, en elke dag hier met elkaar loopt te lullen, dan in real life maar straal langs elkaar heen gaat lopen zonder wat te zeggen
Als ik jou RL zou zien zou ik dit gezicht trekken en snel doorlopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind het eerder awkward en weird als je, terwijl je elkaar herkent, en elke dag hier met elkaar loopt te lullen, dan in real life maar straal langs elkaar heen gaat lopen zonder wat te zeggen
Beetje zoals in Lost dus waar ze continu langs mekaar lopen of lullen zonder echt elkaar te (her)kennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Iedere keer als jij hier je swabbi swabbi zandbak taal spurt hoor je mij toch ook niet klagen.quote:
Ik ben warm en heb een hart en wil je frietje wel eten hoor.quote:
Zou wel vreemd zijn als je geen hart hebt he.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben warm en heb een hart en wil je frietje wel eten hoor.
Zou je wel af willen schilderen met bodypaintenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bullshit, nu schilder je me af als koud en harteloos.
En dat zegt een harteloos iemand.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn als je geen hart hebt he.
Wow, milde homo-erotische erectie in mijn yoga-broek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je wel af willen schilderen met bodypainten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik niet. :squote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere keer als jij hier je swabbi swabbi zandbak taal spurt hoor je mij toch ook niet klagen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik jou RL zou zien zou ik dit gezicht trekken en snel doorlopen.
[ afbeelding ]
Nee, eigenlijk helemaal niet zoals in Lost.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beetje zoals in Lost dus waar ze continu langs mekaar lopen of lullen zonder echt elkaar te (her)kennen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, milde homo-erotische erectie in mijn yoga-broek.
Opbokken, niemand komt aan mijn frietje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben warm en heb een hart en wil je frietje wel eten hoor.
lu2 <3quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Opbokken, niemand komt aan mijn frietje.
dat is waar jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh, zo'n ding doe je jaren mee, is 400 euro een prima investering.
Chlo, ik ga vrijdag voor het eerst sinds ongeveer 3 jaar (quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Opbokken, niemand komt aan mijn frietje.
Was maar geintje hoor :s zou ook gewoon zeggen:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef VeerEli het volgende:
Knurft. Ik zou sws elke fokker uit SC die ik herken groeten.
Altijd al geweten dat je een flikker bent. Ff voor de goede orde, ik wilde met mijn opmerking je uit de kast krijgen. Ben zelf geen hommootje. Sorrie en succes ermee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, milde homo-erotische erectie in mijn yoga-broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |