ik had een perfecte gevonden in haarlem! Maar 400 euro. Heb verder gezocht maar niets wat ook maar in de buurt komt vam hoe die zat en stondquote:
Dus, stel je vriendin zit haar eigen schijt op te vreten, poets daarna haar tanden/flossen/tongschrapertjuh stylo allusch, zou jij er geen problemen mee hebben?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap je wel, maar heb daar in the heat of the moment wel schijt aan =$. Sowieso spoelt ze altijd wel weg met drinken oid d'rna. Wat ik wel """baas""" vind is om na het vingeren te zoenen en dan met die pussyjuicevinger tussen onze lippen te stoppen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah joh, zo'n ding doe je jaren mee, is 400 euro een prima investering.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had een perfecte gevonden in haarlem! Maar 400 euro. Heb verder gezocht maar niets wat ook maar in de buurt komt vam hoe die zat en stond
Hoe kan jij dat nou weer weten?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat dat fuckin lekker is. Heb wel eens meteen daarna gezoend en dat was wat minder lekker....
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij houdt wel van Kentucky fried cock's he hahaahahaha ;D :$
Nee. Wat dan?quote:
Look-a-like gespot, niks gezegd want niet 100% zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Look-a-like gespot, niks gezegd want niet 100% zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je wel wat gezegd als je zeker wist dat ik in DB zou zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Tricky vraag, dit vroeg Veer me ook ooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je wel wat gezegd als je zeker wist dat ik in DB zou zijn?
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je wel wat gezegd als je zeker wist dat ik in DB zou zijn?
Weet toch wel dat Grid nee zegt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tricky vraag, dit vroeg Veer me ook ooit.
Echt he, alsof je zin hebt aan zo'n ongepland ahkward moment.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tricky vraag, dit vroeg Veer me ook ooit.
Zou vragen of je frietje zou willen eten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he, alsof je zin hebt aan zo'n ongepland ahkward moment.
Heb het ergens gelezen denk ik...quote:
Heb je nog steeds zo de pik op mij lieverd dat je om elke grap richting mij moet gniffelen? Zit het echt zo diep bij je?quote:
Niet, je zou me gewoon voorbij lopen en doen alsof ik niet besta.quote:
Doet ze wel vaker, niet op letten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zo de pik op mij lieverd dat je om elke grap richting mij moet gniffelen? Zit het echt zo diep bij je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |