SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef mignonne het volgende:
Leuk SQ! ik hou van kersenbloesem![]()
hij is bij ons uiteindelijk niet heel erg prominent aanwezig gekomen, alle opties die het wel erg aanwezig lieten zijn vond ik niets.De kaartjes van jouw kindjes zijn heel mooi. Vooral die van E vind ik enorm tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef mignonne het volgende:
Leuk SQ! ik hou van kersenbloesem![]()
hij is bij ons uiteindelijk niet heel erg prominent aanwezig gekomen, alle opties die het wel erg aanwezig lieten zijn vond ik niets.Oh maar wel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een heel mooi plaatje gepind laatst, even zoeken....
Dit sfeertje vind ik zo
disclaimer
Heel mooiquote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh maar wel mooi!
Ik heb een heel mooi plaatje gepind laatst, even zoeken....
[ afbeelding ]
Dit sfeertje vind ik zo
Jaaaaaa! Ik ben enorme totoro fanquote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Dot. het volgende:
Mooi idd die bloesem! Die vogeltjes zijn ook leuk!
Wij hadden een kaartje in dia positief met takken en een Totoro op katoenpapier en dan met de pers gedrukt, dus het blauw was een beetje wolkig. Echt handwerk, dus niet allemaal precies hetzelfde. Net een klein schilderijtjeEn de drukker vond het echt super om z'n oude pers weer te mogen gebruiken en hij wilde zeker weten dat het goed ging dat hij ons het dubbele aantal heeft gegeven dan we hadden besteld
![]()
Ik denk alleen niet dat m'n vriend het leuk vindt als ik hem hier post... Maar als iemand hem wil zien kan ik wel een linkje oid sturen
Dat was dus het beeld dat ik ervan had. Dat we door de sneeuw naar het ziekenhuis zouden moeten ofzo, mijn hormonen maakten het denk iets te romantisch allemaal.quote:Op maandag 5 mei 2014 07:28 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hadden ook een kaartje met sneeuw, wat eind januari uitgerekend. Was best een goed en de winter begon best mild dus ik baalde een beetje. Maar een uur voordat mij weeën begonnen werd ik wakker en keek uit het raam en toen had het gesneeuwdvond ik zo bijzonder. (Dat de sneeuw weken bleef liggen en het vroor dat het kraakte toen we voor het eerst naar buiten gingen zodat we alleen tegen een berg dekentjes aankeken en veel bezoek afzegde wegens onbegaanbare wegen, vergeten we maar even
)
Dot, wat klinkt je kaartje tof! Lief ook dat de drukker zo enthousiast was!
Ik kwam dit kaartje nog tegen. Vond het wel bij dat behang passenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:17 schreef Loj het volgende:
Ik heb echt superleuk (vind ik) behang gevonden voor de babykamer!
http://www.wooll.nl/produ(...)e0104b99ed447d59d5c8
Dus heb het nu helemaal bedacht, dat wordt ook t uitgangspunt voor het kaartje
(Maar he, ik heb nog 23 weken om van gedachten te veranderen)
Die vind ik tof! Tnx voor de tip!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:32 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ik kwam dit kaartje nog tegen. Vond het wel bij dat behang passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk, coco! Simpel en lief! Ik hou er van
tof hoor, heb je dat laten tekenen door iemand?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja he?
Oh, en het meisje op de voorkant is echt Saartje ookHerken je meteen (als je dr kent, uiteraard
)
Dat is wel tofquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja he?
Oh, en het meisje op de voorkant is echt Saartje ookHerken je meteen (als je dr kent, uiteraard
)
Yupquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tof hoor, heb je dat laten tekenen door iemand?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ons geboortekaartje!
[ afbeelding ]Wat een leukerd! Is het nou ook echt S. op de voorkant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die tekst.Een nieuw hoofdstuk van een fantastisch boek.
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja he?
)
Ons geboortekaartje!
[ afbeelding ]Oh, waauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat een lief kaartje Coco! Leuke stijl!
Oh hemel:
http://www.heyboyheygirl.(...)s-jongen-meisje.html
Ons geboortekaartje!
[ afbeelding ]dit vind ik nou echt práchtig! (En een geweldige naam. Ik geloof vast dat nogeenzoon zo had geheten bij ons)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Heeft je man dit kaartje ook weer zelf gemaakt Poppejans?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:52 schreef Poppejans het volgende:
Mooooi Coco!
Die van Lily is vergeleken met deze erg druk. Ik zal zo even fotootje uploaden
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
YupMaar weet niet of ik haar naam mag noemen, dus dat heb ik nog even niet gedaan
Wacht haar reactie even af.
Yay!quote:
Door Suiker dus! Zij heeft het kaartje ontworpenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tof hoor, heb je dat laten tekenen door iemand?
Wat knap hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef Suikertante het volgende:
Voor de eerlijkheid: het kaartje is wel gebaseerd op een bestaand ontwerp, met 't wagentje in het gras. Maar niet metSaar
natuurlijk! En dat kaartje was ook veel te klassiek voor Coco
dus eigenlijk alles aangepast tot een heel eigen kaartje voor Tom
![]()
Zal ik straks eens opzoeken, stuur ik je t welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat knap hoorben wel nieuwsgierig naar het originele kaartje en het kaartje van Saar!
linkje doet t niet bij mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:03 schreef Chanty het volgende:
Voor wie het leuk vindt: ons ontwerp voor het geboortekaartje
Goedgekeurd door de Fiep stichtingBen echt zo blij. Namen zijn fictief
En haal het vanavond ook weer weg want wil niet dat bekenden het kaartje al hier vinden.
Vaag hier is ie gewoon blauw in safariquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zie ze! De kleur lijkt op mijn scherm een tint turquoise.
Wel heel leuk kaartje en tof dat ie goedgekeurd is!!
Grrr snap er niks van, hoe moeilijk kan het zijn? Ik zie hem op mijn telefoon dus niet. Ik ga het even anders doen en printscreenen want dit irriteert mequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
leuk Chanty!
Ik zie 'm in Chrome op mijn werklaptop haske turquoise tot mintgroen inderdaad
Dank jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:27 schreef Fazzoletti het volgende:
Alleen de voorkant kunnen zien voordat de linkjes verwijderd warenEcht leuk geworden Chanty
![]()
en bij mij (chrome) zag het er echt blauw uit
Ja ik zit ook altijd te huilen bij Tarzan bij dat nummerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty wat een lief kaartje.
En van het 'versje' krijg ik altijd tranen in mijn ogen, ik vond dat zo'n mooie tekst.
Wauw dat maakt het extra speciaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik zit ook altijd te huilen bij Tarzan bij dat nummer(ook in niet zwangere toestand). Werd door iemand hier op het idee gebracht voor een disneynummer en vond het ook mooi bij ons passen want we hebben met ons trouwen de ringen uitgewisseld op Can you feel the love tonight van de Lion King
ik heb dan nog wel een kinderen maar zo raar vind ik het niet als je een totaal ander kaartje zou doen hoor, Is toch ook een uniek kindje..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:08 schreef geppie het volgende:
Helemaal leuk Chanty! Heb je die tekst van die cadeaus er echt in staan of is dat fictief? Ik zat laatst ook te denken om er een verkapte kadotip in te verwerken...
Ik ben echt heel kieskeurig en ik vind het zonde als mensen geld uitgeven aan iets wat ik hideous vind dus ik heb het liefste kadobonnen. I know i know...gegeven paard etcetera maar zo ben ik nu eenmaal.
En mensen met meerdere kindjes...hebben jullie bewust bij het 2e (3e,4e) kind een kaartje gekozen in dezelfde stijl of heel wat anders?
Wij hebben ruim 5 jaar geleden een kaartje van Woezel en Pip (what were we thinking) gekozen (op zich vrij neutraal, die hondjes in reliëf op een wit kaartje met haar naam in roze sierletters) en zoiets wil ik helemaal niet meer eigenlijk. Maar ik vind het ook weer een beetje vaag om heel wat anders te doen. Hormonen, besluiteloosheid in het kwadraat
Voor onze tweeling wil ik een heel ander kaartje dan 2jr geleden voor S. Ik heb er een ander gevoel bij en wil graag een klassiek kaartje (misschien denken m'n hormonen daar later weer anders overquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:08 schreef geppie het volgende:
Helemaal leuk Chanty! Heb je die tekst van die cadeaus er echt in staan of is dat fictief? Ik zat laatst ook te denken om er een verkapte kadotip in te verwerken...
Ik ben echt heel kieskeurig en ik vind het zonde als mensen geld uitgeven aan iets wat ik hideous vind dus ik heb het liefste kadobonnen. I know i know...gegeven paard etcetera maar zo ben ik nu eenmaal.
En mensen met meerdere kindjes...hebben jullie bewust bij het 2e (3e,4e) kind een kaartje gekozen in dezelfde stijl of heel wat anders?
Wij hebben ruim 5 jaar geleden een kaartje van Woezel en Pip (what were we thinking) gekozen (op zich vrij neutraal, die hondjes in reliëf op een wit kaartje met haar naam in roze sierletters) en zoiets wil ik helemaal niet meer eigenlijk. Maar ik vind het ook weer een beetje vaag om heel wat anders te doen. Hormonen, besluiteloosheid in het kwadraat
Ja dat heb ik er echt in staan. Vind dit een beschaafde manier om aan te geven wat we eigenlijk echt niet nodig hebben (mijn man en ik hebben samen al 200 knuffels van vroegerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:08 schreef geppie het volgende:
Ja ik heb het juist heel vaak gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:06 schreef Dyre het volgende:
Chanty wat een leuk kaartje! Mooi die letters in het zilver/grijs
Ik heb alleen nog nooit een kaartje gehad met een cadeausuggestie erop gekregen/gezien. Doen ze dat bij jullie vaker?
Ik heb het wel eens gezien bij mensen die echt een hele specifieke smaak hadden. Je loopt overigens wel het risico dat men dan JUIST kleren gaat kopen (tenminste, in mijn vrienden/familiekring zou dat wel gebeurenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:06 schreef Dyre het volgende:
Chanty wat een leuk kaartje! Mooi die letters in het zilver/grijs
Ik heb alleen nog nooit een kaartje gehad met een cadeausuggestie erop gekregen/gezien. Doen ze dat bij jullie vaker?
Kun je je eigen geboortekaartje niet aanpassen? Dat klinkt echt super, als je als een van een tweeling weer een tweeling krijgt is dat natuurlijk extra bijzonder!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:34 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Voor onze tweeling wil ik een heel ander kaartje dan 2jr geleden voor S. Ik heb er een ander gevoel bij en wil graag een klassiek kaartje (misschien denken m'n hormonen daar later weer anders over) van een tweeling in een wiegje. Mijn geboortekaartje vind ik nog steeds mooi ook al is het nu 26jr oud.
Een wiegje met 2 baby's en een kat die op de grond zit
Coco
Supermooi kaartje!
Chanty
Lief kaartje!
Goed idee! zal eens met man bespreken wat zijn mening is (quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je je eigen geboortekaartje niet aanpassen? Dat klinkt echt super, als je als een van een tweeling weer een tweeling krijgt is dat natuurlijk extra bijzonder!
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Vlindur het volgende:
Ah shit. Ik heb de kaart dus gemistwil je me een pm sturen Chanty? Ik ben heel nieuwsgierig!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat knap hoorben wel nieuwsgierig naar het originele kaartje en het kaartje van Saar!
Maar ook heel gaafquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is 't kaartje van Saar. Heel anders dus
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef Poppejans het volgende:
Het kaartje van Lily.
Mijn man heeft wederom het geboortekaartje gemaakt
[ link | afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Weer zo tof, ik zat er vol spanning op te wachten!
Lily's naam vind ik ook weer super trouwens
Ik vind het zo gaaf, niet van dat zoetige maar gewoon stoer!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een tof kaartje Poppejans!
De ooievaar kijkt alleen wel een beetje of ie te veel koffie heeft gedronken
Ik ging even kijken en dat is het kaartje waar Coco mij een foto van stuurdequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Kennen jullie tadaaz.nl al? Ik zag een kaartje dat veel op Coco's kaartje lijkt!
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik ging even kijken en dat is het kaartje waar Coco mij een foto van stuurde
Hopelijk kun je wel zien dat die versie echt te lief was voor een Cocotelg
Echt welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik ging even kijken en dat is het kaartje waar Coco mij een foto van stuurde
Hopelijk kun je wel zien dat die versie echt te lief was voor een Cocotelg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het voor mezelf erg fijn dat ook de sterretjes op het kaartje konden zonder dat het zwaar is (volgens mij hebben de meeste ontvangers van de kaartjes er niets symbolisch in gezien, maar dat was ook niet het idee erachter).
Jaja, het is een echte puzzeltochtquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:49 schreef Philomijn het volgende:
[..]Ik had nog gekeken maar hij stond niet bij de "L".
oops![]()
Alternatief zou nog www.kaartjeopkarton.nl kunnen zijn. Net iets minder tof denk ik, maar wel zelfde stijl en stukken betaalbaarderquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:12 schreef Limone het volgende:
[..]
Jaja, het is een echte puzzeltochtIk vind het zelf de leukste kaartjessite die er is. Jammer dat mijn man geboortekaartjes echt niet belangrijk vindt (en er dus ook niet zo veel geld aan wilde besteden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Alle 3 de foto's staan er nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk hoor GM! Ik had echt iets heel anders verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Ons kaartje
Afschuwelijk zo'n kaart kies je toch niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij blijft leuk!Ben er ook nog steeds blij mee dat wij deze voor Luc hadden.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Ja, bij die uitgeverij kan je naast geboortekaartjes ook alle ontwerpen op bijvoorbeeld canvas of een poster laten drukken. ( of printen?) We hebben gewoon een 'standaard' geboortekaartje gebruikt, die je helemaal naar eigen wens aan kan passen (zoals bijvoorbeeld de katten erbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef geppie het volgende:
Heel schattig Dyre!Heb je die poster dan bij hetzelfde bedrijf vandaan?
ha, die is leuk!quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:21 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, bij die uitgeverij kan je naast geboortekaartjes ook alle ontwerpen op bijvoorbeeld canvas of een poster laten drukken. ( of printen?) We hebben gewoon een 'standaard' geboortekaartje gebruikt, die je helemaal naar eigen wens aan kan passen (zoals bijvoorbeeld de katten erbij). Hetzelfde hebben we gedaan voor de poster, omdat we geen vierkante lijst hadden hebben we alles gewoon een beetje aangepast.
Leuk! Had je stempels? Of geprint?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:44 schreef Amsel het volgende:
Wij hebben de geboortekaartjes zelf gemaakt. Dit was de inspiratie:
[ afbeelding ]
Voila! Ons kaartje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:11 schreef Heliotrope het volgende:
Nog wat geboortekaartjes van de verse moeders?![]()
Die van ons is eigenlijk wel af, maar beetje extra inspiratie kan geen kwaad!
[ Bericht 4% gewijzigd door Spees_Eend op 14-10-2014 20:03:06 ]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voila! Ons kaartje.Oh leuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door kwakz0r op 13-10-2014 14:11:45 ]Kwak
En die is ook heel tof!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
http://plukgeboortekaartj(...)vlinder-roze-feline/
Wij hadden deze, zelfde collectie als bij E
Geprint op kraftpapier, pakte boven verwachting heel mooi uit!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Leuk! Had je stempels? Of geprint?
+1quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
ons kaartje is vandaag op de bus gegaan, dus eind van de week zal ik 'm hier ook posten
Koel! die moet ik effe onthouden!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een toffe kaartjes komen er weer langs!
SQ ik ben ook benieuwd naar die van jullie!
Ik mis trouwens deze link in de OP: http://www.zwiep.nu/geboortekaartjes/. Tjarda heeft de geboortekaartjes voor onze kindjes gemaakt (maatwerk) en we zijn er nog steeds onwijs blij mee. Je kunt bij haar kiezen uit collectie-kaartjes of voor maatwerk.
Tipje van de (maatwerk)sluier:
[ afbeelding ]
De figuurtjes worden ook echt aan de hand van een foto van jezelf gemaakt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
Ik mis trouwens deze link in de OP: http://www.zwiep.nu/geboortekaartjes/. Tjarda heeft de geboortekaartjes voor onze kindjes gemaakt (maatwerk) en we zijn er nog steeds onwijs blij mee. Je kunt bij haar kiezen uit collectie-kaartjes of voor maatwerk.
[ afbeelding ]
Oooh ik vind die kaartjes en het idee dat het op maat kan echt heel gaaf!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Koel! die moet ik effe onthouden!
Het was geen onbewuste selectie in mijn screenshot Sparklingquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:10 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Eva haar kaartje staat er tussen!
Is het ook echt!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:55 schreef Cholula het volgende:
[..]
Oooh ik vind die kaartjes en het idee dat het op maat kan echt heel gaaf!
Nohhh, dat valt me van je tegen, TMquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:11 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
[..]
Het was geen onbewuste selectie in mijn screenshot Sparkling![]()
.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heeft iedereen de kaartjes wel zo ongeveer binnen nu, dus bij deze ons kaartje
Helemaal zelf gemaakt op het meetlintje na, want ik kreeg met de lego niks gemaakt dus die heb ik heel onorthodox geleend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]o! Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel hartelijk gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik lijk ook!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh wat een goed kaartje SQ! Jij lijkt in ieder geval erg. En is dat ook het behang?
Nee, ik ben aardig inconsequent wat betreft lenzen versus brilquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je lenzen genomen na het trouwen?
Superleuk kaartje
pics or it didn't happen.quote:
volgens mij staat er nog wel een link naar trouwfoto s in de op van het trouwtopic in lifquote:
Het was geen onbewuste selectie Spark! Dus een bewustequote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nohhh, dat valt me van je tegen, TM![]()
Maar wij waren ook heel tevreden over Zwiep inderdaad. Direct haar eerste ontwerp sloot aan bij onze wensen en verwachtingenWij zelf, ons hondje en onze twee konijnen staan er op!
Al bleek achteraf dat heel veel mensen helemaal niet herkenden dat het op onze foto's was gebaseerd, sukkels
Oeps, ik lees natuurlijk maar half.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het was geen onbewuste selectie Spark! Dus een bewuste.
SQ hoe tof!!!!
Lief kaartjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor ons kaartje wilden we iets simpels, zonder gedoe. Het werd deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh wat schattig! Met die kat ook. En volgens mij een vervolg op de lijn die wij ook hadden, ooit. Echt heel heel leuk (nog steedsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor ons kaartje wilden we iets simpels, zonder gedoe. Het werd deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet ik dat heeeeeelemaal gaan opzoeken enzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij staat er nog wel een link naar trouwfoto s in de op van het trouwtopic in lif
We hebben 'm via joeandjules.com (die kan ook wel in de OP!) Het is een bestaand ontwerp wat een beetje aangepast is naar onze wensen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh wat schattig! Met die kat ook. En volgens mij een vervolg op de lijn die wij ook hadden, ooit. Echt heel heel leuk (nog steeds)
Omg dat boekje.. Dat heb ik ook gelezen . Toen nog geen idee wat in vredesnaam een valies wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:17 schreef Franny_G het volgende:
Echt een superlief kaartje, Razz. En ik houd ook zo van de naam. Als kind wilde ik zo graag Anne heten.. Of Amy.
. Die naam had ik volgens mij opgepikt in een van de naam 'Pitty gaat naar kostschool' boekjes.
.
En eens met dat het leuk is om te zien hoe iedereen een kaartje kiest die echt goed past.
Wij hadden voor I een heel uitgesproken kaartje, ontworpen door een vriend van mij (ook iemand van Fok trouwens).
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heeft iedereen de kaartjes wel zo ongeveer binnen nu, dus bij deze ons kaartje
Helemaal zelf gemaakt op het meetlintje na, want ik kreeg met de lego niks gemaakt dus die heb ik heel onorthodox geleend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wat is ie leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in de haak.
komt door je babykamer. Verder niet hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grappig hoe je mensen via internet blijkbaar zo goed leert kennen dat je al kan vinden dat een geboortekaartje echt bij diegene past..
Oh.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt door je babykamer. Verder niet hoor
Je komt voor mij over als: stijlvol, goed georganiseerd, rustig en beheerst. Vind het kaartje daarbij passenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Grappig hoe je mensen via internet blijkbaar zo goed leert kennen dat je al kan vinden dat een geboortekaartje echt bij diegene past..
^^ En uilquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:40 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben fan van de voorkant! Echt een knallend stoer kaartje
Wat leuk dat je dat zegt!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Owh wat een fantastisch kaartje! Mooie kleurstellingen! En wat ligt hij lief te tukken daar! Ik vind het bij uitzondering een heel mooi fotokaartje. Vaak vind ik het maar niets
Ja dat, precies wat ik dacht!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Owh wat een fantastisch kaartje! Mooie kleurstellingen! En wat ligt hij lief te tukken daar! Ik vind het bij uitzondering een heel mooi fotokaartje. Vaak vind ik het maar niets
[ Bericht 23% gewijzigd door Phaidra op 31-03-2015 09:01:53 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |