het was een gedichtje dingetje. En het zag er niet zelf verzonnen uit (kwam bekend voor zeg maar). Dan vraag ik me af: waar ze het vandaan hadden, zat daar die fout dan ook al in?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Meh!
Maar stel nou dat dit kaartje is opgemaakt door een echte drukker. Dan moet dat toch opvallen. Of nemen die maar klakkeloos over wat de klant opschrijft?
Bij de FAQ's staat dat ze gewoon de volgende werkdag in NL bezorgen. Leuk kaartje!quote:Op zondag 4 mei 2014 15:10 schreef Fee-nix het volgende:
Ik wil 'm misschien wel... Maar zou dat niet voor problemen zorgen, dat het uit België moet komen?
O, zo ver had ik nog niet eens gekekenquote:Op zondag 4 mei 2014 15:15 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Bij de FAQ's staat dat ze gewoon de volgende werkdag in NL bezorgen. Leuk kaartje!
Ik hoop voor je dat het zo blijft. Ik dacht ook hét kaartje gevonden te hebben en Burdie is zelfs nog zo lief geweest om met wat aanpassingen te komen om 'm nog mooier te maken, maar uiteindelijk is het iets heul anders geworden omdat ik en man 'm ineens niet meer mooi vonden.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:16 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O, zo ver had ik nog niet eens gekeken. Ja, ik vind 'm echt leuk! En ik verbaas me zelf hiermee, want voor m'n vorige twee kids heb ik de kaartjes uiteindelijk zelf ontworpen, omdat ik online niks kon vinden. En nu heb ik zo snel al een kaartje waar ik wel een klik mee heb
.
O en ik ben wel benieuwd welk kaartje het uiteindelijk dus niet is geworden! Plaatje?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het zo blijft. Ik dacht ook hét kaartje gevonden te hebben en Burdie is zelfs nog zo lief geweest om met wat aanpassingen te komen om 'm nog mooier te maken, maar uiteindelijk is het iets heul anders geworden omdat ik en man 'm ineens niet meer mooi vonden.
Het was onderstaand kaartje. En achteraf is het maar goed dat het niets geworden is ook, want als we iets niet hebben gehad dit jaar dan is het sneeuw. En het kaartje stamt nog een beetje uit de tijd dat ik ervan overtuigd was dat de jongens midden in de winter zouden komen want ze zouden vast te vroeg komen. En nu zijn ze bijna in de lente geboren.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
O en ik ben wel benieuwd welk kaartje het uiteindelijk dus niet is geworden! Plaatje?
dito!quote:Op zondag 4 mei 2014 21:20 schreef laziness het volgende:
Ik vind het zo ook meer groenig dan blauwig![]()
Geweldig kaartje wel.
Wij hadden ook een sneeuw kaartje en het sneeuwde niet in februari. Kan er niet mee zitten. Winter kindje was hij namelijk wel.
Dit jaar was maart wel extreem warm dus wat het wel wat raar geweest misschien ja
Ja dat van die uilen ben ik het helemaal mee eens. Mijn zusje zei toen ze het kaartje zag: "je krijgt kindjes hoor, geen uilen."quote:Op zondag 4 mei 2014 21:32 schreef Fee-nix het volgende:
Goede keus dan om toch nog te veranderen! En daarbij vind ik uiltjes echt zo'n hype nu... Alleen daarom al zou ik geen uiltjes hoeven.
in het algehele modebeeld zie je momenteel gewoon erg veel uilenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef L-E het volgende:
Zijn uilen een hype ja? En hoe weet je dat? Of ben ik de enige die maar vier geboortekaartjes per jaar krijgt? (Nul uilen overigens)
ja psies dat denk ik ookquote:Op zondag 4 mei 2014 22:12 schreef Kyara het volgende:
Guilty voor de bomen.
Maar nu zie je overal weer vosjes. Denk dat je altijd wel iets van een tijdsbeeld in een kaartje terugziet.
quilty xDquote:Op zondag 4 mei 2014 22:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind bomen echt leuk! En seizoenskaartjes ook. En seizoensgedichtjes zijn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |