Mensen hier hebben helemaal geen seks johquote:
Geen 30cm, geen beest in bed dan, dat soort dingen.quote:
Je gelooft ook nog in sprookjes zeker.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan iedereen hier normaal doen zonder mij te bashen?
quote:
O ja, dit is een compensatie SC.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen hier hebben helemaal geen seks joh
quote:
Tijn was vandaag halverwege.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen hier hebben helemaal geen seks joh
Dit is SEX, waar wil je dan over praten?quote:
I know.quote:
Hij had zin, maar miste een vrouw?quote:
Whut? Whut? WHUT???quote:
Dat is saaiquote:
O ... Nou ja, oké ...quote:
Heb je nog geneukt dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Oke oke, ik geef al toe. Verdomme.
Wat geef je toe?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet weten of je geneukt hebt.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Fas, je moet eens op een meet komen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
Mensen die niet terug lezen.Tijn heeft keihard getongd met z'n date van vlees en bloed.
Whut?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
Mensen die niet terug lezen.Tijn heeft keihard getongd met z'n date van vlees en bloed.
Wat?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
GO TIJN!!!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
Ik ben lief, schattig en puur.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil niet weten of je geneukt hebt.
Laat me in de waan dat je lief en schattig en puur bent pls.
Ooit zal die dag komen.quote:
Ik kom je wel halen.quote:
Wou net zeggen, dat iets een hartslag heeft wil niet zeggen dat je meteen je tong erin moet steken.quote:
FOK!sters bestaan niet eens, zijn allemaal kloon van een WoW spelende nerd die aan zijn trekken wil komen maar er niet openlijk voor durft uit te komen dat hij homo is.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben lief, schattig en puur.En een fok!ster, die hebben geen seks.
We doen wel een BBQ-meet hierquote:
O pls, niet zo jelly omdat hij meer actie heeft dan jij.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wou net zeggen, dat iets een hartslag heeft wil niet zeggen dat je meteen je tong erin moet steken.
Baasquote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
Niet? Ohquote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wou net zeggen, dat iets een hartslag heeft wil niet zeggen dat je meteen je tong erin moet steken.
Shit je hebt me doorquote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
O pls, niet zo jelly omdat hij meer actie heeft dan jij.
Wow. Deze waarheid.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!sters bestaan niet eens, zijn allemaal kloon van een WoW spelende nerd die aan zijn trekken wil komen maar er niet openlijk voor durft uit te komen dat hij homo is.
Dus jij bent een WoW spelende homo-nerd?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!sters bestaan niet eens, zijn allemaal kloon van een WoW spelende nerd die aan zijn trekken wil komen maar er niet openlijk voor durft uit te komen dat hij homo is.
Nee, een dude. Zie je toch duidelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus jij bent een WoW spelende homo-nerd?
Ja, en dan hints met K.quote:
Dat kan ik niet weigeren, hè.quote:
Nope. En doe je dat toch, dan met handboeien aan elkaar vast.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dan hints met K.
[..]
Dat kan ik niet weigeren, hè.
Helaas wel, sorryquote:Op zondag 4 mei 2014 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus jij bent een WoW spelende homo-nerd?
Whehehe, ja goed ideequote:
Oewquote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. En doe je dat toch, dan met handboeien aan elkaar vast.
quote:
Kan je nog lopen?quote:
Dank je.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben lief, schattig en puur.En een fok!ster, die hebben geen seks.
Kan ik het goed maken?quote:
Geen seks gehad in het weekend.quote:
Yep. Jij ook lekker aan het bruinwerken geweest?quote:
Nee, tijn heeft meer actie gehad dan ikquote:
So truequote:Op zondag 4 mei 2014 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, tijn heeft meer actie gehad dan ik
Homo's houden van anaal toch?quote:
Nee, ik heb alleen last gehad van geile mannen op afstandquote:Op zondag 4 mei 2014 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Yep. Jij ook lekker aan het bruinwerken geweest?
Ik zie nu dat er ergens iets mis is gegaan in mijn planquote:
Misschien mochten ze niet van hun vrouwquote:Op zondag 4 mei 2014 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen last gehad van geile mannen op afstand![]()
Vage beloftes over beloningen, vastbinden, seks, en liefde
Als er 1 is die ik het gun dan is hij het toch welquote:Op zondag 4 mei 2014 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, tijn heeft meer actie gehad dan ik
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien mochten ze niet van hun vrouw
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu dat er ergens iets mis is gegaan in mijn plan
Jahoor, dat welquote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er 1 is die ik het gun dan is hij het toch wel
Moet jij niet klussen ofzoquote:
booooobsquote:Op zondag 4 mei 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat we stiekem nu allemaal al uitkijken naar Tijn zijn volgende date en hopen dat hij dan weer een stapje verder kan geraken.
Nee, vandaag wel weer genoeg gedaanquote:
Dan vooral hier blijven en oa mij pestenquote:
Gewoon overslaan en hem in dr bek proppenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had makkelijk gekund tijdens het zoenen
Ja, een feelgoodfilm, maar dan irl.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat we stiekem nu allemaal al uitkijken naar Tijn zijn volgende date en hopen dat hij dan weer een stapje verder kan geraken.
Dat is ook een mogelijkheid jaquote:Op zondag 4 mei 2014 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon overslaan en hem in dr bek proppen
Omdat je erop staatquote:Op zondag 4 mei 2014 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vooral hier blijven en oa mij pesten
Fijnquote:
'verkeerd'quote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Maar laten we nou geen verkeerde ideeën geven
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een film van maken.
"Ik heb het nog nooit gedaan, the Movie" ?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh god...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Ik heb het nog nooit gedaan, the Movie" ?
Wie moet Tijn spelen?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HERMAN VAN IDOLS!!!quote:
Is er al een poule?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin te denken dat wij blijer zullen zijn dan tijn als hij eindelijk neukt
Nee hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin te denken dat wij blijer zullen zijn dan tijn als hij eindelijk neukt
Ik ben boos op jouquote:
Harteloos krengquote:
Wees maar boos op mijn portomonneequote:Op zondag 4 mei 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou
[..]
Harteloos kreng
Ik ga echt geen rondjes rennen door het huis van blijdschap en dat gaat hij wel doenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben boos op jou
[..]
Harteloos kreng
portemonneequote:
En dan Chantal of Carice in de vrouwelijke hoofdrol?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn zelf. Kan hij nog eens extra seks hebben.
Ik schrokquote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan Chantal of Carice in de vrouwelijke hoofdrol?
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trailer van de film...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Wie is Chantal?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan Chantal of Carice in de vrouwelijke hoofdrol?
Kut, ik lachtequote:
Geen realityserie dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jansenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is Chantal?
Carice wil altijd wel, zolang er maar een camera aanstaat.
[..]
Kut, ik lachte
Nee, dat is passé.quote:
Ik geloof dat Tijn niet zo van blond houdt. Carice dan.quote:
He's back.quote:
Valt toch wel mee. In de stijl van IHHNNG, moet kunnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is passé.
[..]
Ik geloof dat Tijn niet zo van blond houdt. Carice dan.
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. In de stijl van IHHNNG, moet kunnen.
Nee, eigenlijk niet. Gisteren me weer eens geërgerd in Utrecht.quote:
Waarom?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Gisteren me weer eens geërgerd in Utrecht.
Ik heb een 3FM dj op nationale televisie gezoendquote:
Ik val op donker haar en donkere wenkbrauwen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Niet van een bepaalde haarkleur houden.Een mooie vrouw is een mooie vrouw.
Of nog erger: eisen stellen aan iemands oogkleur.![]()
Hier spreekt een getraumatiseerd persoon.
Wil je erover praten?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Dit is fok, als je geen waslijst aan eisen hebt doe je niet mee hier.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Maar dan geen verwilderde donkere wenkbrauwenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik val op donker haar en donkere wenkbrauwen.
Op mensen met haar vallenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Mooi geëpileerd, zoals Fasje heeft.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan geen verwilderde donkere wenkbrauwen
Een mooie vrouw is voor iedereen toch weer anders?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Voetbal...Kutsport...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja, ik voel me een tweederangs burger met mn bruine ogen. Bruinogigen zijn de nieuwe joden.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Voetbal...Kutsport...Ow.... voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boks.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik voel me een tweederangs burger met mn bruine ogen. Bruinogigen zijn de nieuwe joden..
Daar kan ik niet over meepraten, ik heb blauwe kijkers.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik voel me een tweederangs burger met mn bruine ogen. Bruinogigen zijn de nieuwe joden..
Kutjoodquote:Op zondag 4 mei 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over meepraten, ik heb blauwe kijkers.
Ja, maar als je een vrouw mooi vindt, vind je haar niet opeens niet mooi als ze een andere haarkleur heeft.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een mooie vrouw is voor iedereen toch weer anders?
Heeft niet 90% van de wereld bruine ogen?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beter als je daar niets mee hebt inderdaad...quote:
Wie heeft dat nu niet?quote:
Da's waar, hoewel je er wel meer op af kan knappenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar als je een vrouw mooi vindt, vind je haar niet opeens niet mooi als ze een andere haarkleur heeft.
Je hebt zo'n leuk feestje gemist!!quote:
Ah dan hoor ik bij de 10%quote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft niet 90% van de wereld bruine ogen?
Gemakkelijk om alle andere oogkleuren uit te roeien.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey, niet mijn schuld dat jij niet tegen drank kuntquote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt zo'n leuk feestje gemist!!
En als jij erbij was geweest had mijn moeder me niet in Ede-Wageningen op hoeven komen halen
de meisjes waarmee ik wil datenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Beter als je daar niets mee hebt inderdaad...
[..]
Wie heeft dat nu niet?
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemakkelijk om alle andere oogkleuren uit te roeien.
Mwoah door de drukte de verkeerde trein in gestaptquote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, niet mijn schuld dat jij niet tegen drank kunt
Op dit moment niet echt.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Beter als je daar niets mee hebt inderdaad...
[..]
Wie heeft dat nu niet?
Dat is een uitgestorven soort hierquote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de meisjes waarmee ik wil daten
Hoor je dat niet vaak dan? "Oeh, lichte ogen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh maar dat had met mij er bij ook kunnen gebeuren.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah door de drukte de verkeerde trein in gestapt
Toffe spidermanquote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even repost van vanmiddag, omdat schattig.
[ afbeelding ]
Hmm maar dan had die wildvreemde man mij vast niet op bier en shoarma getrakteerdquote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat had met mij er bij ook kunnen gebeuren.
Ik en OV is geen goede combi
Oh boy o boy o boyquote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb koud bier, meer dan ik alleen op kanquote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dit moment niet echt.
Meer zin in een koud biertje en dan zo lekker mijn bed in
Maar niet mijn bedquote:Op zondag 4 mei 2014 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb koud bier, meer dan ik alleen op kan
smoothquote:Op zondag 4 mei 2014 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb koud bier, meer dan ik alleen op kan
quote:
Jazeker. Zeldzaam is begeerlijk he?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoor je dat niet vaak dan? "Oeh, lichte ogen."
Ja toch?quote:
How about noquote:
Houden zoquote:
Je wil niet knuffelen met haar kaneel.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Zeldzaam is begeerlijk he?
[..]
Ja toch?
Lekker gezellig kletsen, drinken, dansen, knuffelen.
Zoals rood haar.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Zeldzaam is begeerlijk he?
[..]
Ja toch?
Lekker gezellig kletsen, drinken, dansen, knuffelen.
Ik zie je nog net niet die fap emoticon posten.quote:
Oef. Goed dat je het zegt Roy. Daar had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet knuffelen met haar kaneel.
Ze knijpt je dood.
Laat staan als ze andere dingen in haar hand neemt.
Bijvoorbeeld.quote:
VAquote:
Meid plzquote:Op zondag 4 mei 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je nog net niet die fap emoticon posten.
Always here to help Kaneelquote:Op zondag 4 mei 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Goed dat je het zegt Roy. Daar had ik helemaal niet aan gedacht.
Ook de reden dat Superman en Lois Lane geen kinderen kunnen krijgen. Hij spuit haar zo in tweeën.
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
VA
how's life?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Goed dat je het zegt Roy. Daar had ik helemaal niet aan gedacht.
Ook de reden dat Superman en Lois Lane geen kinderen kunnen krijgen. Hij spuit haar zo in tweeën.
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
VA
quote:
bah,quote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een 3FM dj op nationale televisie gezoend
Bekend probleemquote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de meisjes waarmee ik wil daten
Gebeurd iedereen weleens. Ik ben ooit in Warschau eens in de trein naar Moskou gestapt terwijl ik naar Praag moest. Daar kwam ik pas bij de grens achter.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat had met mij er bij ook kunnen gebeuren.
Ik en OV is geen goede combi
Vind je dat mooi bij mannen?quote:
Ik vind rood haar sowieso mooi. Man en vrouw.quote:
Nee, bij mannen staat het bijna altijd lelijk vind ik, bij vrouwen vind ik het vaak wel mooi.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind rood haar sowieso mooi. Man en vrouw.Ben ook altijd jelly op mensen met rood haar.
Vrouwen met rood haarquote:Op zondag 4 mei 2014 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, bij mannen staat het bijna altijd lelijk vind ik, bij vrouwen vind ik het vaak wel mooi.
Deze al gezien?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar zelf vind ik nooit lelijk. Eerder de bleke huid die ze dan hebben, dat staat niet altijd. Bleke huid staat mooier bij vrouwen dan bij mannen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, bij mannen staat het bijna altijd lelijk vind ik, bij vrouwen vind ik het vaak wel mooi.
Precies. Mannen kunnen beter een tintje hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het haar zelf vind ik nooit lelijk. Eerder de bleke huid die ze dan hebben, dat staat niet altijd. Bleke huid staat mooier bij vrouwen dan bij mannen.
zeer matig, jaquote:Op zondag 4 mei 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan slechter.
En met jou? Leuk feestje gister?
Vrouwen niet dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Mannen kunnen beter een tintje hebben.
Nog niet.quote:
Vaak wel, niet altijd.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Mannen kunnen beter een tintje hebben.
Haha dat klopt jaquote:Op zondag 4 mei 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet.
Vind het altijd prachtig dat in die films van Axel Braun de kostuums veel beter zijn dan in de originele films
Nee, bleker is mooier mijns inziens.quote:
Sushi.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb trouwens vanavond echt de lekkerste sushi ooit op
Jammer dat ik de schaal moest delen.
Denk wel dat make-up dan wel cruciaal is om geen spook te lijken.quote:
Waarom zo matig?quote:
Nouja, niet alleen fan. Hij vindt dat niet alles er zo serieus en grimdark uit moet zien.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha dat klopt jabij die Avengers parodie ook. Je ziet dat hij comic fan is.
Is die zo goed ja?quote:
Grote neus, zou niet doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Beetje een scherpe kaaklijn en dito lippen en onzekere ogen.quote:
ik lig nog steeds alleen in bedquote:
2/10quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beetje een scherpe kaaklijn en dito lippen en onzekere ogen.
Verder prima, hoewel haar handen iets teveel werkhanden zijn en ingesmeerd zijn met handcreme, wel ok.
Stompe neus btw..
Misschien 3quote:
Volgens mij val jij op mannen want ik zie tieten en benenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Verder prima, hoewel haar handen iets teveel werkhanden zijn en ingesmeerd zijn met handcreme, wel ok.
Stompe neus btw..
Een kenner.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stompe neus btw..
Nee hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij val jij op mannen want ik zie tieten en benen
quote:
Zwaar leven broeder.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik lig nog steeds alleen in bed
Tinderquote:Op zondag 4 mei 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwaar leven broeder.
Geen Tinder succesjes meer geboekt?
Ik zit op de 100 matches inmiddelsquote:
meer? Heb ik dat gedaan dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwaar leven broeder.
Geen Tinder succesjes meer geboekt?
Ik krijg die kutapp nog steeds niet aan de praatquote:
Zal ik onthouden.quote:
Het ligt niet aan jou. Hier werkt hij ook niet meer.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg die kutapp nog steeds niet aan de praat
Misschien maarr goed ookquote:Op zondag 4 mei 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg die kutapp nog steeds niet aan de praat
Dank je hequote:
Hij heeft het nooit gedaan bij mijquote:Op zondag 4 mei 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Hier werkt hij ook niet meer.
Leuk kapsel trouwens.quote:
Zonder aarzelen zou ik haar doenquote:
Breaking badquote:
Ik kwam liters.quote:
zonde, ik zou fas wel doen hoorquote:
Ik denk dat de rollen omgedraaid zijn. Fas rent weg voor Kaneel.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zonde, ik zou fas wel doen hoor
Dat was de grap inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat de rollen omgedraaid zijn. Fas rent weg voor Kaneel.
ah, plausibelquote:Op zondag 4 mei 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat de rollen omgedraaid zijn. Fas rent weg voor Kaneel.
quote:
"Plausibel".quote:
ik hoop niet dat ik daar mee eindigquote:
Ik zou spontaan opdrogen van zijn manier van sexten.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
R&P / Tinder #30 Waar singles duo's vormen (en soms trio's)!
Dat wens ik niemand toe.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik daar mee eindig
Dima, wat een baasquote:Op zondag 4 mei 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
hij hosselt welquote:Op zondag 4 mei 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
Hi5quote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:
Ik ga niet fappen, voel me al eenzaam genoeg nu
Watquote:Op zondag 4 mei 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
Je lijkt wel permanent in depri mode.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:
Ik ga niet fappen, voel me al eenzaam genoeg nu
Ik zou haast ook depri worden na het lezen van zulke gesprekkenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lijkt wel permanent in depri mode.
Rest van het weekend was prima hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fax heeft anders hard en smerig gelachen gisteren.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor of nadat hij de G-Spot van zijn cakeje aan het opzoeken was?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Fax heeft anders hard en smerig gelachen gisteren.
ik heb dingen gemistquote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Voor of nadat hij de G-Spot van zijn cakeje aan het opzoeken was?
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Fax heeft anders hard en smerig gelachen gisteren.
Anders zou het suiker eraf vallenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Tijdens zelfs nog.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Likken slet.quote:
Dude what.quote:
Ik zou eens andere plekjes zoeken om te gaan likken als je gaat voor het glazuur..quote:
Een uitdrukking hier in de regio is: ff het glazuur van de pot schijten.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou eens andere plekjes zoeken om te gaan likken als je gaat voor het glazuur..
Klinkt alsof je na een andere kerel opruimt.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een uitdrukking hier in de regio is: ff het glazuur van de pot schijten.
Ik heb nu geen fijne MI dus
Hoezo andere kerel?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt alsof je na een andere kerel opruimt.
Dude...quote:
Je likt je eigen sperma?quote:
Wie weet likt ie graag zn eigen zaad uit haar kutquote:
Dat heeft elke vent wel eens gedaan/ geproefd.quote:
Haha dat jaquote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heeft elke vent wel eens gedaan/ geproefd.
En elke vent die dat ontkent liegt
Ik heb er niks tegen hoor, maar er zijn kerels die er homofoob over doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heeft elke vent wel eens gedaan/ geproefd.
En elke vent die dat ontkent liegt
Haha.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha dat ja
Zelfde geldt voor anaalvingeren
Vind ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef twi het volgende:
[..]
Best hypocriet om dat daar aks man zijnde vies van te zijn, toch?
watquote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha dat ja
Wat?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha dat ja
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha dat ja
Huh?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha dat ja
Daar heb je ook geen goeie seks mee dan, als ze daar al moeilijk over doenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen hoor, maar er zijn kerels die er homofoob over doen.
Klopt wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen goeie seks mee dan, als ze daar al moeilijk over doen
Dat is gelulquote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha dat ja
Jawel, maar in deze timeline stond ie leuker zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Serieus??
Niemand van jullie die ooit op zoek is gegaan naar de mannelijke G-spot tijdens het fappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |