In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Lekker veel durbysquote:Op zondag 4 mei 2014 21:49 schreef OProg het volgende:
In de Jupiler League is het toch ook leuk voor Limburg.
Ga je mond spoelen jong.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat voor bs over te ver reizen? Dan zou het ook fijn zijn dat Groningen degradeert
Echte Limburgers doen dan ook wielrennen ipv voetbalquote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef gniffie het volgende:
Alsof heel de provincie hierom geeft. Dat handjevol voetbalfans wat er woont
Nee. maar ik kom op voor Pax en Johannes die hier nu even niet zijn.quote:
stil zijn voor de duitsers xdquote:
schandequote:Op zondag 4 mei 2014 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is er nou nog geen gifje van die supporter?
quote:
Voor de wie?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer tien tijdens ESF voor de Common Linnets
Jammer van die smiley en die tekst. Had beter zonder smiley en als ondertitels gekund.quote:
Zou financieel wel beter zijn..quote:Op zondag 4 mei 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
Willem Vissers bepaalt wel even dat ze moeten fuseren tot 1 groot FC Limburg
We moeten Grifte nog even klaarstomen als ESF hooliganquote:Op zondag 4 mei 2014 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
avondje ESF, of drie eigenlijk, heerlijk man.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer van die smiley en die tekst. Had beter zonder smiley en als ondertitels gekund.
Tot zo ver mijn advies. Ik ben immers professioneel gif-maker.
Hoeveel geld heb je tot nu toe ontvangen?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer van die smiley en die tekst. Had beter zonder smiley en als ondertitels gekund.
Tot zo ver mijn advies. Ik ben immers professioneel gif-maker.
net zoveel als jij van je YT kanaalquote:Op zondag 4 mei 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je tot nu toe ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |