quote:Op maandag 5 mei 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
Als BaBu nou gewoon maat had gehouden, waren gifjes geen probleem geweest
En hoe hadden we het moeten indammen? Elke user mag 3 leuke gifjes per dag plaatsen? 4 per topic? Wij tellen, hele discussies omdat 5e gifje in een topic. We zijn toch zeker gekke Henkie niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee Liesje, dat probleem bestaat al langer.... Dat het met de gifs te ver ging,mee eens. dat jullie als mods maar zeggen:nee.. Niet mee eens. Gif kan echt meer zeggen dan een tekst.. HAAAAAII ik ben billy, 20 keer of: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe hadden we het moeten indammen? Elke user mag 3 leuke gifjes per dag plaatsen? 4 per topic? Wij tellen, hele discussies omdat 5e gifje in een topic. We zijn toch zeker gekke Henkie niet?
Het werd teveel dus verbieden we het.
En ik ben wel een beetje klaar ook met het gejank erover.
Precies. Afgelopen met die zeikerds.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe hadden we het moeten indammen? Elke user mag 3 leuke gifjes per dag plaatsen? 4 per topic? Wij tellen, hele discussies omdat 5e gifje in een topic. We zijn toch zeker gekke Henkie niet?
Gekkehenkie1979quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, toegegeven, die tipitenten, dat liep de spuigaten uitquote:
Ik was er al heel heel heel veel eerder klaar mee geweest... Respect voor je geduld!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahh daar hebben we kijkertje, die het niet snapt. Gifjes zijn niet verboden. Hihi het mag gewoon. Maar geen onzin dingen die nergens op slaan. Er zijn users die er werk van maken en die gifjes zijn leukquote:Op maandag 5 mei 2014 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als mensen zich niet kunnen inhouden qua gifjes moeten mods ingrijpen. Daar heb je gelijk in! Maar verbieden?
Tipitent!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, toegegeven, die tipitenten, dat liep de spuigaten uit
Tipitentenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kon mij oprapen. Elke keer als er tipi genoemd werd .. weet niet .. maar ik kan daar wel om lachen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oeh, nu wordt het spannend!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo'n popcorn gifje als het spannend word zegt toch ook veel meer dan alleen het woordje popcorn.
tipiquote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vind een popcorn gifje toch leuker ..quote:Op maandag 5 mei 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh, nu wordt het spannend!
Ah ik zit op het puntje van mijn stoel.
Hoe zou dit aflopen?
Slechts een paar voorbeelden om je in tekst uit te drukken. Misschien kan je dat wel.
Je begon wel goed eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei Team jankmuil ken ik nog niet, was dat niet piepschuim? Moet ik weer een nieuw logo makenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je begon wel goed eigenlijk3 per dag, lijkt me redelijk. En niet gekke henkie? In totale willekeur dingen ja of nee beslissen... Doe dan maar gekke henkie hoor
Ik ben ook klaar met het gejank erover... Vooral het het geluister naar team #jankmuil... vind ik vrij vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |