Fringe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:49 schreef DutchMan0211 het volgende:
Zo. Afgelopen tijd (maanden) 4400, Lost, Prison Break en Breaking bad gekeken. Van die laatste heb ik gisteravond de laatste aflevering gezien. Kan nu gewoon echt geen keuze maken welke serie ik nu wil kijken
![]()
Iemand tips?
Fringe zag ik net inderdaad voorbij komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:52 schreef Ori het volgende:
[..]
Fringe.
Net X-Files, maar dan wetenschappelijk
Ach ja, de seizoenen die op Netflix staan lekker zo kijken en de rest even downloaden. Ik vind het nooit zo erg allemaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Fringe zag ik net inderdaad voorbij komenZag dat daar gelukkig ook alle seizoenen van op Netflix staan. Dit is iets dat ik ALTIJD controlleer. Helaas komt het gewoon te veel voor dat er maar halve seizoenen van series op Netflix staan.
Thanks voor de tip!
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal wel/niet hebt gezien, maar wat mij betreft zijn dit wel (Netflix-)aanraders:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:49 schreef DutchMan0211 het volgende:
Zo. Afgelopen tijd (maanden) 4400, Lost, Prison Break en Breaking bad gekeken. Van die laatste heb ik gisteravond de laatste aflevering gezien. Kan nu gewoon echt geen keuze maken welke serie ik nu wil kijken
![]()
Iemand tips?
In elk geval niets uit dat rijtje. Ik wil Fargo inderdaad ook nog zien. Alleen vind ik het jammer dat ik elke week moet wachten op een nieuwe aflevering. Ik kijk graag series achter elkaar. Anders kijk ik er iets anders doorheen en dan ben ik weer helemaal uit de serie. Dus ik wacht ff tot er wat meer afleveringen beschikbaar zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal wel/niet hebt gezien, maar wat mij betreft zijn dit wel (Netflix-)aanraders:
Twin Peaks
Spartacus
Battlestar Galactica
Bron/Broen/The Bridge
Sherlock
Black Mirror
Orphan Black
Fargo
Dan weet ik naast "4400, Lost, Prison Break en Breaking bad" (als je die al goed vondquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
In elk geval niets uit dat rijtje. Ik wil Fargo inderdaad ook nog zien. Alleen vind ik het jammer dat ik elke week moet wachten op een nieuwe aflevering. Ik kijk graag series achter elkaar. Anders kijk ik er iets anders doorheen en dan ben ik weer helemaal uit de serie. Dus ik wacht ff tot er wat meer afleveringen beschikbaar zijn
O.k., heel veel plezier met Twin Peaks gewenst in dat geval (en laat nog even weten wat je er van vond)!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef DutchMan0211 het volgende:
Spartacus boeit me niet zo heel erg denk ik. Maar ik hou wel van mysterieus inderdaad.![]()
Dankjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k., heel veel plezier met Twin Peaks gewenst in dat geval (en laat nog even weten wat je er van vond)!![]()
wordt alleen maar beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef Badr_Harry het volgende:
Bezig met seizoen 2 van justified, opzich een vermakelijke serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |