Ze hoeven echt niet mee te doen, maar haten op mensen die stil staan bij de geschiedenis en dit op vreedzame wijze herdenken is sadquote:Op zondag 4 mei 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan denk ik: Rot lekker op uit Nederland als je niet bij ons wil horen
Die gruwelijke contaminatie maakt het nog erger.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:xozakia__ twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:27:48Als je als moslim-zijnde 2 minuten stil bent, imiteer je hun & hoor je bij hen.. reageer retweet
En dat streepjequote:Op zondag 4 mei 2014 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gruwelijke contaminatie maakt het nog erger.
Een ADHD-er die 2 min stil isquote:Op zondag 4 mei 2014 20:36 schreef superniger het volgende:
Waarheidtwitter:Insayno twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:25:22Twee minuten stil geweest. Vervolgens gaat de oorlog weer verder. reageer retweet
Nee, Zelda.quote:
Moet lukken. Ze heeft wel serieuze issues als je haar bijdrages op de twittersphere bekijkt. Hele songteksten citeren alles.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik heet Link. Als daar geen date uit te halen is...
Nee even gemist.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
ZAGEN JULLIE SEF OOK TIJDENS DE DODENHERDENKING?
Ze speelt ook the Sims.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moet lukken. Ze heeft wel serieuze issues als je haar bijdrages op de twittersphere bekijkt. Hele songteksten citeren alles. [ afbeelding ]
twitter:ronniervdke twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:18:11Ondertussen eet ik zure matten en download ik mods voor de Sims 3 reageer retweet
Hopelijk heeft ze GGMM nog niet gedownloadquote:Op zondag 4 mei 2014 20:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze speelt ook the Sims.twitter:ronniervdke twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:18:11Ondertussen eet ik zure matten en download ik mods voor de Sims 3 reageer retweet
En iets te fanatiek The Walking Dead volger.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze speelt ook the Sims.twitter:ronniervdke twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:18:11Ondertussen eet ik zure matten en download ik mods voor de Sims 3 reageer retweet
Ik zoek iemand die me intellectueel uitdaagt. Zij geeft daar wel een bepaalde invulling aan.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En iets te fanatiek The Walking Dead volger.
[ afbeelding ]
Ze houdt er ook van om haarzelf mentaal uit te dagen.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:00 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die me intellectueel uitdaagt. Zij geeft daar wel een bepaalde invulling aan.
Topboek.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb gisteren De Tweede Wereldoorlog van Anthony Beevor gekocht, dat is pas herdenken.
Eerst dacht ik dat 'Kanker' het antwoord op de vraag was (want chemo)quote:Op zondag 4 mei 2014 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze houdt er ook van om haarzelf mentaal uit te dagen.
Ik moest lachen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:14 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat 'Kanker' het antwoord op de vraag was (want chemo)![]()
gvd
Dat was het ookquote:Op zondag 4 mei 2014 22:14 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
gvd
Dat was waarom ik daarstraks ergens "tering" zei en iemand "daarvan misschien ook" zeiquote:Op zondag 4 mei 2014 22:14 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
gvd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |