teringquote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef marcodej het volgende:
twitter:LoveSelmss twitterde op zondag 04-05-2014 om 19:55:51Never dat ik 2 min stil ben voor al die kk joden. Ben nog liever 2 uur stil en aan het denken aan Palestina & Syrië. reageer retweet
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef marcodej het volgende:
twitter:LoveSelmss twitterde op zondag 04-05-2014 om 19:55:51Never dat ik 2 min stil ben voor al die kk joden. Ben nog liever 2 uur stil en aan het denken aan Palestina & Syrië. reageer retweet
https://www.facebook.com/(...)87307&type=2&theaterquote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef Paul het volgende:
https://www.facebook.com/(...)87307&type=2&theater
niet meer dan terecht, 2 minuten stil zijn voor de doden, yeah right. Oogkleppen op voor wat er elders in de wereld gebeurtquote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef marcodej het volgende:
Henk Disselquote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef Paul het volgende:
https://www.facebook.com/(...)87307&type=2&theater
Dit postte je net ook al in dat andere topic.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaan alle BN'ers even een emotioneel tweetje de deur uitgooien om te laten zien hoe medelevend ze zijn.
Jij bent echt dom.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
niet meer dan terecht, 2 minuten stil zijn voor de doden, yeah right. Oogkleppen op voor wat er elders in de wereld gebeurt
Dat er ergens anders erge dingen gebeuren betekent toch niet dat je hatelijk moet gaan tegenover Joden? Iets met respect en zo.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
niet meer dan terecht, 2 minuten stil zijn voor de doden, yeah right. Oogkleppen op voor wat er elders in de wereld gebeurt
Jij bent echt dom, jij bent hier degene die popi jopi wilt doen met je 2 minuten stil zijnquote:
Goede trollquote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, jij bent hier degene die popi jopi wilt doen met je 2 minuten stil zijn
Ja daar hebben de mensen wat aan
Man manquote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik geef deze post een 6/10quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, jij bent hier degene die popi jopi wilt doen met je 2 minuten stil zijn
Ja daar hebben de mensen wat aan
Dan moeten de joden de dodenherdenking maar niet kapen, je mag zelfs Duitse oorlogsslachtoffers niet herdenken van zequote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat er ergens anders erge dingen gebeuren betekent toch niet dat je hatelijk moet gaan tegenover Joden? Iets met respect en zo.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaan alle BN'ers even een emotioneel tweetje de deur uitgooien om te laten zien hoe medelevend ze zijn.
Done.twitter:jvermeer3 twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:17:06Toch goed om eenmaal per jaar stil te staan bij alle mensen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid. #dodenherdenking #medeleven reageer retweet
Ja, ik denk op zich dat veel jongeren er zo over denken.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel even op reageren.
Zelf heb ik niet zoveel met dodenherdenking, net zo min als bevrijdingsdag. Voor mij is de oorlog niet persoonlijk en ik denk dat dat de reden is. Dat ik tegen oorlog ben (in principe) spreekt voor zich.
QFT!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Done.twitter:jvermeer3 twitterde op zondag 04-05-2014 om 20:17:06Toch goed om eenmaal per jaar stil te staan bij alle mensen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid. #dodenherdenking #medeleven reageer retweet
Michael Boogerd? Nounou...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef richolio het volgende:
Maak me alsjeblieft niet boos met van die domme tweets van die achterlijke zieke mongolen. Die mogen wat mij betreft per direct het land uit. Ziekelingen.
Ken toch wel redelijk wat mensen die naar een herdenking gaan hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, ik denk op zich dat veel jongeren er zo over denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |