Bovenstaand model zojuist besteldquote:13-inch: 2,4 GHz Retina-display
Specificaties
2,4-GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost tot 2,9 GHz
8 GB 1600-MHz geheugen
256 GB PCIe-flashopslag1
Intel Iris Graphics
Ingebouwde batterij (9 uur)2
smc resetquote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef Klonk het volgende:
Iemand een idee waarom een i7 met 8 gig als een malle begint te blazen als ik in google maps met street view aan het klooien ben
Ben misschien een zeikerd maar ik vind dat een beetje raar voor een laptop van dit caliber...
In alle browser geprobeerd zowel safari als chrome en chrome canary...
Bestaat er een trucje om de fans wat lager te laten draaien want hij klinkt nu alsof ie op wil stijgen
Omdat Flash een kanker is.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef Klonk het volgende:
Iemand een idee waarom een i7 met 8 gig als een malle begint te blazen als ik in google maps met street view aan het klooien ben
Ben misschien een zeikerd maar ik vind dat een beetje raar voor een laptop van dit caliber...
In alle browser geprobeerd zowel safari als chrome en chrome canary...
Bestaat er een trucje om de fans wat lager te laten draaien want hij klinkt nu alsof ie op wil stijgen
Dat is een Android benchmark, die is er niet voor iOS. Daarom zijn er ook geen resultaten.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef Monkii het volgende:
Weet je, het is enorm raar dat ik de iPhone niet zie staan op Antutu Benchmark.. iemand die toevallig weet of een iPhone echt high-end is? Ik vind een iPhone redelijk, maar iOs lijkt me zo'n moeilijk kut besturingssysteem. -Gebaseerd op ervaringen van vrienden-
Wel vreemd dat er een paar dan stonden te liegen over de score van hun iPhone 5.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is een Android benchmark, die is er niet voor iOS. Daarom zijn er ook geen resultaten.
Als je twijfelt zou ik zeggen, lees deze eens even door.
Tja, lekker boeiend wat zo'n benchmark voor score geeft. Dat is alleen nuttig om Android-toestellen onderling te vergelijken.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:24 schreef Monkii het volgende:
[..]
Wel vreemd dat er een paar dan stonden te liegen over de score van hun iPhone 5.
IDD, want ios is eigenlijk zoveel simpeler dan android omdat je minder dingen zelf kan bepalen, en dit is een goed iets, veiliger vooral.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef Monkii het volgende:
iOs lijkt me zo'n moeilijk kut besturingssysteem
Ga je geen spijt van krijgen... heb dezelfde nu ongeveer 4 wekenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bovenstaand model zojuist besteldVia Electronic King op Ebay.co.uk. Betaal nu 1262 euro incl. verzending, dus mooi bijna 270 euro winst t.o.v. de NL'se Apple store
![]()
Kan niet wachten tot ik 'm krijg
Nicequote:Op zondag 4 mei 2014 21:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen... heb dezelfde nu ongeveer 4 weken
Je hebt via systeemvoorkeuren - iCloud gewoon 'Zoek mijn Mac' hoor?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Waarom werkt "Zoek mijn iPhone" niet meer op mijn MacBook? Eerder kon ik namelijk wel mijn MacBook vinden met deze functie en nu wordt het niet meer ondersteund...?
Ja klopt, maar dit wordt niet ondersteund,quote:Op maandag 5 mei 2014 11:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je hebt via systeemvoorkeuren - iCloud gewoon 'Zoek mijn Mac' hoor?
Synologyquote:Op zondag 4 mei 2014 13:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
iomega ix200, rotding om eerlijk te zijn.
loop er over na te denken om hem te vervangen voor een synologie, of gewoon losse externe usb
In dat geval: https://discussions.apple.com/message/21785651#21785651quote:Op maandag 5 mei 2014 11:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit wordt niet ondersteund,
even kijken er staat: Recovery partition required
Dan heb je niet alles uit gezet.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik krijg de hele tijd berichtjes van een aantal spellen op mn ipad terwijl ik in t berichtencentrum alles heb uitgezet, hoe kan ik het goed uitzetten?
Dan staat niet alles uit. Heb je ook stroken uitgezet en op 'geen' gezet?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
van de spellen waar ik alles heb uitgezet krijg ik alsnog berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |