Neuh, maar 't is ook meer algemeen: ik vind je gewoon ziek als je zo'n vraag al als aanvallend ziet. Het zegt iets over je.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je snapt de inside joke van m'n opmerking waarschijnlijk niet.
VBLquote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef 16meter het volgende:
krans voor alle nederlanders die stierven tijdens 40-45
goeie post, supernigerquote:
Pinogodquote:
Ik wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet geprobeertWel beter dat ze dat doen dan.
Blatter is het hier niet mee eens. VBL'ers waren gewoon netjes 20 seconden stil zoals het hoort.quote:
Tong zelf. Hij zat achter het doel.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik vraag me af of de ouders van Tong dit hebben meegemaakt.
Nogmaals: je snapt de inside joke niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Neuh, maar 't is ook meer algemeen: ik vind je gewoon ziek als je zo'n vraag al als aanvallend ziet. Het zegt iets over je.
Ik wil er nog wel even op reageren.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Neuh, maar 't is ook meer algemeen: ik vind je gewoon ziek als je zo'n vraag al als aanvallend ziet. Het zegt iets over je.
Mexicano kan wel eens een beetje gek doen maar dat mag wel voor vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blatter is het hier niet mee eens. VBL'ers waren gewoon netjes 20 seconden stil zoals het hoort.
Uh oh neequote:Op zondag 4 mei 2014 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano kan wel eens een beetje gek doen maar dat mag wel voor vandaag.
Ik krijg nu denk ik een Uh Oké
Uh okéquote:Op zondag 4 mei 2014 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano kan wel eens een beetje gek doen maar dat mag wel voor vandaag.
Ik krijg nu denk ik een Uh Oké
Ga lekker dood joh kk gekquote:Op zondag 4 mei 2014 20:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nogmaals: je snapt de inside joke niet.
Echt leuk man.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef Saekerhett het volgende:
Had wel verwacht dat er iemand net heel hard 'JODEN' ging roepen. Blijft Amsterdam hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |