Altijd leuk als de underdog wint.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben vast de enige, maar ik gun het Selby eigenlijk wel.
8quote:Op maandag 5 mei 2014 16:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mede dankzij wat rare shotkeuzes van O'Sullivan.
Hoeveel frames spelen ze eigenlijk vanmiddag?
Damnquote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef DeeBee het volgende:
5 frames op rij voor Selby, terwijl hij niet bijzonder speelt, Ronnie moet zich even wat beter concentreren!
Ronnie verdient het ook wel. Dat record van Hendry mag er wel eens aanquote:
Allebei wel, ook Selby heeft flink wat ballen gemist.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:57 schreef Piet__Piraat het volgende:
Jezus, ik lees het nu pas. Mooie comeback van Selby dan, maar wat laat Ronnie het liggen
Niet normaal idd.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:14 schreef wimderon het volgende:
Selby heeft vandaag wel erg veel ballen waar hij ondanks matige actie goede posities of snookers fluket.
Daar ziet het wel naar uit idd.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet normaal idd.
Laatste frame van de middag dus. Dat gaat (erg) laat worden vanavond.
Ronnie krijgt genoeg kansen waar hij geen gebruik van maakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:28 schreef DeeBee het volgende:
Gisteren mocht Selby ook al niet klagen over het nodige geluk, triest.
Geluk dwing je af, zeggen ze dan toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:28 schreef DeeBee het volgende:
Gisteren mocht Selby ook al niet klagen over het nodige geluk, triest.
die met Ebdon gok ikquote:Op maandag 5 mei 2014 18:30 schreef Szura het volgende:
Wat is het laatste tijdstip dat de finale werd beslist?
1.51 Nederlandse tijd uit m'n hoofd.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die met Ebdon gok ikwas echt nachtwerk
Had ik kunnen posten.quote:
Die van Taylor-Davis was toch nog later?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die met Ebdon gok ikwas echt nachtwerk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |