quote:Op zondag 4 mei 2014 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme jongens
Ik was vandaag fietsen, en dan gebruik ik altijd zo' n app. Nu was ik bijna thuis en had ik 99.7 km gefietst, Dus ik nog paar rondjes om mijn huis fietsen voor de 100+, jullie weten hoe ik rol. Uiteindelijk had ik 100.4.
Ga ik hem uploaden, staat ie nu op 99.9![]()
Ik ookquote:Op zondag 4 mei 2014 15:54 schreef tralalala het volgende:
Ik heb vanochtend de 13 in de oorlog marathon gekeken, alleen maar vanwege Wade
Ahw man, kutquote:Op zondag 4 mei 2014 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme jongens
Ik was vandaag fietsen, en dan gebruik ik altijd zo' n app. Nu was ik bijna thuis en had ik 99.7 km gefietst, Dus ik nog paar rondjes om mijn huis fietsen voor de 100+, jullie weten hoe ik rol. Uiteindelijk had ik 100.4.
Als Als Als...quote:
Ziet er uit als een jongen die niet wou dat die een jongen was dus maar een pruik opzetten met dat afgeblafte gezichtquote:
ongeloofwaardig, want FOK!ers komen niet buitenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme jongens
Ik had vorige week gezien dat zondag de marathon was. En ik ben het gewoon vergetenquote:Op zondag 4 mei 2014 15:54 schreef tralalala het volgende:
Ik heb vanochtend de 13 in de oorlog marathon gekeken, alleen maar vanwege Wade
quote:Op zondag 4 mei 2014 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme jongens
Wel herkenbaar dit maar niet meer met de trapfietsquote:Op zondag 4 mei 2014 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme jongens
Maar de c1000 waggel?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dit maar niet meer met de trapfiets
Als ik aan de eind van de dag terug kom met ,8 dan moet dat toch weer een rond getal zijnquote:
Ik ga nu echt lekker op die 90s muziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |