onbeperktquote:
Waar ben je danquote:
Magnetron maaltijd kan toch gewoon bij de kompjoeter op gegeten wordenquote:
zwaarquote:
Zalm met aardappelgratin dadelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 17:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Magnetron maaltijd kan toch gewoon bij de kompjoeter op gegeten worden
Na gisteren heel erg zwaar ja.. Was om 2 uur pas thuis, eer dat ik in slaap viel was het half 5 ofzo, dus pas om 1 uur opgestaan. Daar gaat mn slaapritmequote:
Was ook pas rond die tijd thuis. stond langs de snelweg toen opeens iedereen een weiland inrende.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na gisteren heel erg zwaar ja.. Was om 2 uur pas thuis, eer dat ik in slaap viel was het half 5 ofzo, dus pas om 1 uur opgestaan. Daar gaat mn slaapritme
Dan kan je vandaag toch nog niet vroeg slapen. Dus gewoon meeposten tot het eindequote:Op zondag 4 mei 2014 17:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na gisteren heel erg zwaar ja.. Was om 2 uur pas thuis, eer dat ik in slaap viel was het half 5 ofzo, dus pas om 1 uur opgestaan. Daar gaat mn slaapritme
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:31 schreef AF_ het volgende:
[..]
Was ook pas rond die tijd thuis. stond langs de snelweg toen opeens iedereen een weiland inrende.
Nee grapje
Ik zie wel hoe ik me voel idd. Que vermoeidheid.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan kan je vandaag toch nog niet vroeg slapen. Dus gewoon meeposten tot het einde
okquote:Op zondag 4 mei 2014 17:33 schreef AF_ het volgende:
Zo ben nog even weg. Post mobiel ook nog wel mee
Combi met geusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |