Nee nee nee nee, dan vat je mijn post verkeerd op.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar mensen zijn die transgenders vergelijken met pedofielen.
Ja dat begrijp ik ook wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat.
Maar vooral mensen die denken dat als je geilt op een 15/16 jarig meisje een pedo bent, slaan natuurlijk helemaal de plank mis
Dus jij denkt dat het niet bespreekbaar maken van het probleem het probleem oplost?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Iemand kwam in het vorige topic al aan met een onderzoek dat aantoonde dat in het overgrote deel van de gevallen er geen wetenschappelijk bewijs is dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren.
Het wordt ze allemaal aangepraat. Dat krijg je ervan als je dit onderwerp uit de taboesfeer haalt.
Daar moet ik je het antwoord ook schuldig op blijven.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, dan vat je mijn post verkeerd op.
Ik vroeg me af welke factoren er voor zorgen dat we voor de ene afwijking van de normering wel respect en begrip op kunnen brengen en willen behandelen, en voor de ander niet. That's all.
Of dat nu een afwijkende seksuele voorkeur is, of een afwijkend geslacht, of een huidziekte, wat dan ook.
Het houdt voor mij op waar een ander kwaad wordt gedaan. Dus nichten, furries, genderbenders, mensen die aan vleeshaken willen hangen of zelfs niet-praktiserende pedo's, die moeten mi ij hun waarde gelaten worden, hoe vreemd en uitzinnig we ze ook vinden.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, dan vat je mijn post verkeerd op.
Ik vroeg me af welke factoren er voor zorgen dat we voor de ene afwijking van de normering wel respect en begrip op kunnen brengen en willen behandelen, en voor de ander niet. That's all.
Of dat nu een afwijkende seksuele voorkeur is, of een afwijkend geslacht, of een huidziekte, wat dan ook.
Tuurlijk kan je niet als 21-jarige een 12-jarige doenquote:Op zondag 4 mei 2014 14:14 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel.
Die efebofilie is alleen van toepassing vanaf midden twintig. Dus als 21 jarige kan je gewoon 12 jarige doen right?
Zo erg heb ik me niet in deze onderwerpen verdiept.
Michael, doe eens normaalquote:
Het zou het probleem wel indammen ja. Nu krijg je hordes pubers die wordt aangepraat dat ze in het verkeerde lichaam geboren zijn, omdat ze bijvoorbeeld niet van voetbal houden.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het niet bespreekbaar maken van het probleem het probleem oplost?
"doe toch niet zo gek joh!" en dat dan dit beeld uit zichzelf weer zal verdwijnen?
de vraag is wel of je er maatschappelijk voor op wilt draaien? Want daar gaat het hier de meeste tegenstanders volgens mij onderaan de streep om. Dat het zeg maar wel betaald moet worden door anderen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:17 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik wil hier totaal niet in discussie gaan want ik heb simpelweg de juiste ondersteunende arugmenten niet, maar ik vind dat je mensen gewoon in hun waarde laten als ze geen enkel kwaad doen in hoeverre dan ook
Ik vroeg me dus af waar de grens ligt. Het is allemaal zo onduidelijk haha.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je niet als 21-jarige een 12-jarige doen![]()
Maar de definiėring is alleen anders.
Slaat nergens op. De meeste transgenders komen daar uit zichzelf mee.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het zou het probleem wel indammen ja. Nu krijg je hordes pubers die wordt aangepraat dat ze in het verkeerde lichaam geboren zijn, omdat ze bijvoorbeeld niet van voetbal houden.
Ik hoop echt dat je loopt te trollen nuquote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het zou het probleem wel indammen ja. Nu krijg je hordes pubers die wordt aangepraat dat ze in het verkeerde lichaam geboren zijn, omdat ze bijvoorbeeld niet van voetbal houden.
Maar niet het juiste topicquote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus af waar de grens ligt. Het is allemaal zo onduidelijk haha.
Helemaal mee eens. Zolang je een ander niet schaadt doe je maar lekker wat je zelf wilt.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:15 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Het houdt voor mij op waar een ander kwaad wordt gedaan. Dus nichten, furries, genderbenders, mensen die aan vleeshaken willen hangen of zelfs niet-praktiserende pedo's, die moeten mi ij hun waarde gelaten worden, hoe vreemd en uitzinnig we ze ook vinden.
Het aantal begint wel exponentieel te groeien en zoals ik al zei, uit de onderzoeken die voorafgaan aan zo'n operatie blijkt vaak dat ze helemaal niet in een verkeerd lichaam zitten.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaat nergens op. De meeste transgenders komen daar uit zichzelf mee.
>>>/pol/quote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets onderzoeken?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het aantal begint wel exponentieel te groeien en zoals ik al zei, uit de onderzoeken die voorafgaan aan zo'n operatie blijkt vaak dat ze helemaal niet in een verkeerd lichaam zitten.
hmm, misschien als het echt zo zwaar psychisch ligt bij transgenders dat ze gewoonweg niet verder willen leven in het lichaam dan nu dan wellicht welquote:Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
de vraag is wel of je er maatschappelijk voor op wilt draaien? Want daar gaat het hier de meeste tegenstanders volgens mij onderaan de streep om. Dat het zeg maar wel betaald moet worden door anderen.
Maar is dat de oorzaak of het gevolg? Ik denk eerder andersom...quote:Op zondag 4 mei 2014 14:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het aantal begint wel exponentieel te groeien en zoals ik al zei, uit de onderzoeken die voorafgaan aan zo'n operatie blijkt vaak dat ze helemaal niet in een verkeerd lichaam zitten.
Aan de hand van het hier zo alom geprezen onderzoek dat bij echte transgenders de hersenactiviteit anders is dan bij een 'normaal' iemand.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |