Ik ga nu ff eten, denk dat ik tegen die tijd wel klaar benquote:Op zondag 4 mei 2014 19:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
zullen we 6 races doen?? ik heb al 1 motor en 1 lange offroad races dus ik zoek er nog 4...
beginnen we om 20.05/20.10?
ik zal je wel uit je lijden verlossenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik kom die berg niet eens levend af op de motor
ik zal straks wel een lijstje maken en even aangeven dat je die race niet op de motor moet doenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:32 schreef DutchOven het volgende:
Zag jullie Em net al testen ja.
Ging niet lekker nee
Heb men controller aan de laaier hangen om straks te kunnen racen
En dan dat je auto ontploftquote:Op zondag 4 mei 2014 19:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik zal straks wel een lijstje maken en even aangeven dat je die race niet op de motor moet doen
Digital Cornerquote:Op zondag 4 mei 2014 19:42 schreef Painore het volgende:
IT nerds laat je horen!
Ik zoek een nieuwe laptop; 15.6" scherm, lange batterijduur (4-6u), SSD, dedicated videokaart, Haswell processor, ..
iemand tips?
Alvast veel plezier met je nieuwe Macbook Pro.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:42 schreef Painore het volgende:
IT nerds laat je horen!
Ik zoek een nieuwe laptop; 15.6" scherm, lange batterijduur (4-6u), SSD, dedicated videokaart, Haswell processor, ..
iemand tips?
Ik hoop dat je een budget hebt van rond de ¤1000?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:42 schreef Painore het volgende:
IT nerds laat je horen!
iemand tips?
1300quote:Op zondag 4 mei 2014 19:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een budget hebt van rond de ¤1000?
autocad inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef Grielen het volgende:
http://tweakers.net/price(...)25tii/specificaties/
Het is een Acer.. maarja voldoet wel aan de eisen + in het budget
en is ook nog eens de eerste die in je link staat
Waarom eigenlijk een haswell? Moet ie i7 of i5 zijn? moet je werken met autocad ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |