Valt toch tegen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:48 schreef superniger het volgende:
bijna vol. Ik verwacht zo meteen wel een goede TT
Tijd voor Büttnergodquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:51 schreef superniger het volgende:
Ferdinand, Evra en Vidic kan echt niet meer
Ik vind het nog steeds klote voor de broer van die Giggsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:51 schreef superniger het volgende:
Ferdinand, Evra en Vidic kan echt niet meer
Wat is er met hem?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds klote voor de broer van die Giggs![]()
Same here, kan niet meer serieus naar hem kijken zonder dat er wat walging opkomt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds klote voor de broer van die Giggs![]()
Ryan Giggs neukte de vrouw van zijn broer, en die vrouw loste het op door alles aan de krant te vertellen en vervolgens met de kinderen op vakantie te gaan. Dus hij las alle smeuïge details in de krantquote:
O dat verhaal jaquote:Op zondag 4 mei 2014 00:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ryan Giggs neukte de vrouw van zijn broer, en die vrouw loste het op door alles aan de krant te vertellen en vervolgens met de kinderen op vakantie te gaan. Dus hij las alle smeuïge details in de krant
Dat is een verraad van de hoogste vorm.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Same here, kan niet meer serieus naar hem kijken zonder dat er wat walging opkomt.
Laatste seizoen dat de club een prijs won.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is een verraad van de hoogste vorm.
Waarom gingen Newcastle fans weg in de 69e (hihaho) minuut?
Eikrem dacht dat die weer terugging naar het Molde gevoelquote:Op zondag 4 mei 2014 00:05 schreef alors het volgende:
Eikrem die naar Cardiff gaat, Finnbo die per se naar Fulham wilde
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:12 schreef superniger het volgende:
Eigen schuld. Ze hadden Jol en Meulensteen nooit moeten ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |