SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanaf nu ga ik ook alleen nog zo denkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker kampioen, volgend jaar CL en nieuwe talenten in aantocht.
Kan slechter zo![]()
![]()
Op naar de Johan Cruijff Schaal tegen PEC.
Overigens, dit jaar kampioen geworden en de Cruijff Schaal gewonnen. Da's ook een unicum![]()
![]()
CL, 100 miljoen miljard op de bank, kampioen x4 en dat allemaal met kutvoetbal en matige elftallenPrima zo, nu nog ff beter voetbal realiseren en volgend jaar ben je in november al kampioen met al die G-elftallen om ons heen.
![]()
We moeten positief blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik ook alleen nog zo denken
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:
CL, 100 miljoen miljard op de bank, kampioen x4 en dat allemaal met kutvoetbal en matige elftallenPrima zo, nu nog ff beter voetbal realiseren en volgend jaar ben je in november al kampioen met al die G-elftallen om ons heen.
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja hopelijk nooit meer Sigthorsson in een Ajax shirt![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Enige jammere is de verloren bekerfinale. Het was PEC wel gegund hoor, die blijdschap enzo, maar de manier die finale werd gespeeld was echt Ajax-onwaardig.
Spelers die weg moeten bij Ajax: Sigthorsson, Bojan, Duarte, Van der Hoorn
Spelers die weg mogen bij Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Denswil, Fischer
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Shreyas het volgende:
Enige jammere is de verloren bekerfinale. Het was PEC wel gegund hoor, die blijdschap enzo, maar de manier die finale werd gespeeld was echt Ajax-onwaardig.
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.![]()
Krijgen talenten geen eens meer een kans als ze een dipje hebben?
Oh.![]()
Je moet meer dan 11 spelers hebben hè.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Shreyas het volgende:
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.
Van mij mogen Duarte, Van der Hoorn, Vermeer, Van Rhijn, Denswil en zeker Fischer blijven dus.![]()
Goed lezen, ze mogen weg, ze moeten niet weg. Ze mogen dus ook blijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Krijgen talenten geen eens meer een kans als ze een dipje hebben?Duarte en Van der Hoorn zijn niet genoeg voor Ajax en zullen dat nooit worden. Kansloos om die erbij te houden. Bij Duarte was het trouwens al te voorspellen toen hij bij Heracles speelde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Je moet meer dan 11 spelers hebben hè.
Van mij mogen Duarte, Van der Hoorn, Vermeer, Van Rhijn, Denswil en zeker Fischer blijven dus.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zal Tete volgend seizoen wel langzaam van Rhijn uit de basis spelen. Van der Hoorn vond ik vandaag best goed spelen.
Oh.![]()
Ik heb nooit gepretendeerd dat ik dat wel hebquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we hier nogmaals de bevestiging dat Shreyas geen verstand van voetbal heeft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja dan mag iedereen wel weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goed lezen, ze mogen weg, ze moeten niet weg. Ze mogen dus ook blijven.
Oh.![]()
Ja, tegen NECquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk zal Tete volgend seizoen wel langzaam van Rhijn uit de basis spelen. Van der Hoorn vond ik vandaag best goed spelen.
![]()
Trouwens Sana moet ook weg, die was ik vergeten in het lijstje.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg ook niet dat van der Hoorn perse moet blijven. Vind hem ook tekort komen voor Ajax, maar hij is wel nodig voor de breedte van de selectie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, tegen NEC![]()
Trouwens Sana moet ook weg, die was ik vergeten in het lijstje.
Sanaatje zal wel vertrekken ja. Misschien kan je er nog 5 ton voor krijgen.Oh.![]()
Nee, Cillessen, Moisander, Veltman, Serero, Klaassen, Blind, Kishna, de Jong, Schöne en Boilesen zijn belangrijk voor Ajax. De laatst genoemde mits hij fit kan blijven. Als hij zoals dit seizoen maar 10 wedstrijden kan spelen heb je er ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen eigen goal van Mikey trouwensToch een wereldprestatie afgeleverd door die prutser.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Van dat rijtje zullen er ook wel een paar vertrekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Cillessen, Moisander, Veltman, Serero, Klaassen, Blind, Kishna, de Jong, Schöne en Boilesen zijn belangrijk voor Ajax. De laatst genoemde mits hij fit kan blijven. Als hij zoals dit seizoen maar 10 wedstrijden kan spelen heb je er ook niet veel aan.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: