Nee man.quote:
Ik had echt een beetje teveel gedronkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer van die zogenaamddronkenescapade van gisteren want verder begin ik je steeds leuker te vinden
Ik vind het echt afschuwelijk. Ordinair en plat staat het.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik vind het echt wat hebben.
Ik was aan het daten met een chick de dat oppeens had. Vond het in het begin niks maar daarna leerde ik het echt waarderen.
Jawelquote:
Meisjes met sidecuts kunnen nog steeds lang haar hebben hè.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk. Ordinair en plat staat het.
Bij vrouwen vind ik lang haar het mooiste staan. Eigenlijk zouden alle vrouwen lang haar moeten hebben, dat staat het mooiste bij de vrouw.
Waarom gaan we niet eens een keer daten dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:17 schreef LittleLady het volgende:
Iedereen heeft toch zijn eigen smaak, vind het wel heel triest om dat meteen op het kleurtje te gooien.
En Audrey Hepburn danquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk. Ordinair en plat staat het.
Bij vrouwen vind ik lang haar het mooiste staan. Eigenlijk zouden alle vrouwen lang haar moeten hebben, dat staat het mooiste bij de vrouw.
Ja, dat weet ik, alleen aan 1 kant is de tondeuse eroverheen geweest. Ik vind het echt afzichtelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meisjes met sidecuts kunnen nog steeds lang haar hebben hè.
Vind je? Vind dat zo zonde eh.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Jawel
Vooral als ze op bed liggen en je ligt er boven op. Dan leer je een sidecut wel waarderen. Ziet er zo geil zo uit
Is goed ik neem mijn vriend wel meequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom gaan we niet eens een keer daten dan.
Ik durf te wedden dat je het leuk gaat vinden
Nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef anti-loper het volgende:
Meiden met kort haar kunnen trouwens ook super mooi zijn.
wat een homo-erotische twistquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Is goed ik neem mijn vriend wel mee
Dat ik vind dan ook wel weer mooi staan.quote:
Haha.quote:
Daarom willen Aziatische chicks mij nooit, ik ben te slecht in wiskunde om ze te kunnen bekoren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Precies. De een vind Hollandse chicks geweldig, en de ander is niet zwakzinnig. Het kan allemaal.
Als je van jezelf al een prachtig gezichtje hebt, meestal. Anders kun je kort haar maar heel moeilijk hebben. (zie ook Halle Berry)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ik vind dan ook wel weer mooi staan.
Misschien is die uitspraak wat kort door de bocht, bepaalde haarstijlen kunnen heel mooi staan bij bepaalde vrouwen.
Oooh gelukkig, ik schrok al!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
For teh record. Dit verzin ik zodat voederbietel of deadprez een wildersvergelijking kunnen maken
Jaquote:
Ik vroeg me al af waar je was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |