Is het technisch gezien ook welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gradatie van blankheid
Alsof het een vleeskeuring is

Ieder zijn smaak tochquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mediterraanse en Latijns-Amerikaanse mannen

Ik vind dit een beetje creepy overkomenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Moet een beetje stress bestendig zijn. Als er een keer trouble in paradise is niet meteen willen scheiden. Tegenwoordig gaat dat veelste snel

De muren van mijn studeerkamer zijn groen.quote:

...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik blondeer m'n haar wel dus ergens niet verrassend

alleen als het punkmeisjes met groen haar zijn.quote:

En dan janken over discriminatiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het technisch gezien ook wel

sorryhoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje creepy overkomen

Nee, je hebt wel gelijk hoor. Zou soms ook wel bepaalde wijven paar tikken willen geven.quote:

punkmeisjes met sidecuts <3quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als het punkmeisjes met groen haar zijn.

For teh record. Dit verzin ik zodat voederbietel of deadprez een wildersvergelijking kunnen makenquote:

Groen haar met bijpassende littekens op de voorarmenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als het punkmeisjes met groen haar zijn.

denken dat ik scherp genoeg ben voor dat soort shit op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
For teh record. Dit verzin ik zodat voederbietel of deadprez een wildersvergelijking kunnen maken

quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groen haar met bijpassende littekens op de voorarmen

Stel je niet zo aan man, hij maakte een opmerking over niet blank genoeg zijn, ik maakte daarop een opmerking met de vraag of er dan gradaties van blankheid bestaan. Als er hier iemand jankt...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan janken over discriminatie

Waarheidquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kankilelyk
Vrouwen moeten lang golvend haar hebben

Meest afschuwelijke haartrend van de laatste tijd. Zelfverminking is dat.quote:

Sidecuts zijn kklekkah swaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kankilelyk
Vrouwen moeten lang golvend haar hebben

Ik had hem al gemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
For teh record. Dit verzin ik zodat voederbietel of deadprez een wildersvergelijking kunnen maken

Jammer van die zogenaamddronkenescapade van gisteren want verder begin ik je steeds leuker te vindenquote:

ik vind het echt wat hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meest afschuwelijke haartrend van de laatste tijd. Zelfverminking is dat.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |