Géén pittig kort kapsel voor de jouwese dusquote:
Sjuuf is ook bad hoorquote:
Terechtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén pittig kort kapsel voor de jouwese dus![]()
Net als al die pubers in de klachtenbaak![]()
Als ze een kort kapsel neem, schop ik haar eruit
Beidequote:
mannen en vrouwelijk haar en tetten zullen wij nooit begrijpenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Net als al die pubers in de klachtenbaak![]()
Als ze een kort kapsel neem, schop ik haar eruit
oh nee hè!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
Ik zit ff een docu te kijken over Abba's Agnetha om te zien of ik misschien nog een kennisje van me zie die vroeger als kind bij haar in huis kwam ...
Die heeft ook een pittig kort kapsel nu...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
Ik zit ff een docu te kijken over Abba's Agnetha om te zien of ik misschien nog een kennisje van me zie die vroeger als kind bij haar in huis kwam ...
Ik heb haar en tettenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
mannen en vrouwelijk haar en tetten zullen wij nooit begrijpen
mooie vrouwquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heeft ook een pittig kort kapsel nu...
[ afbeelding ]
Die Griek maakte het nooit geen ene zak uitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
mannen en vrouwelijk haar en tetten zullen wij nooit begrijpen
waarom vind ik dit nou weer een vieze opmerking?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat kale zit nog wel een poezelig laagje haar hoor ..
Geld had je ook al niet waarschijnlijk want daar geven ze ook al niet om ...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek maakte het nooit geen ene zak uitlang , kort, dik, dun, tja en tetten heb ik
nooit gehaddus die dat zal ook wel niet uitmaken.
en koken kan ik ook al niet
Ik had geen stuiverquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geld had je ook al niet waarschijnlijk want daar geven ze ook al niet om ...
Waarschijnlijk wel .. Als je al zo lang samen bent ...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had geen stuivermaar hij ook niet dus dat schept een band
jah, dan ga je van elkaar houdenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel .. Als je al zo lang samen bent ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |